2017-01-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Folie och tändare

Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Precis! Eller byt tändaren mot valfri låga. Ett blockljus fungerar bra.

Hör er men jag får då bara inte till tekniken och så mycket som går till spillo, tycker i de stora hela processen är ganska omständig tbh så plz något hållbart alternativ? bong eller nån slags glaspipa??
Citera
2017-01-12, 20:24
Medlem
Är det skillnad på AT från horse om man skjuter det ist för att röka? Om man pangar en gång (kan ej skjuta och har aldrig i mitt liv varit bekväm med sprutor) så det är en polare ¨på besök som skulle kunna hjälpa mig.. Men som sagt, får man starkare AT från IV vs rök/snort?
Citera
2017-01-14, 02:19
Medlem
bralesss avatar
Har brukat, (ej missbrukat) sub i flera år men tänkte testa heroin nu. Något spec jag bör tänka på? Förmodar att jag kommer snorta det, hur stora linor bör jag göra?
Citera
2017-01-21, 18:32
Bannlyst
Hittade en ca 5-6 dagar gammal lösning med nål (dock inget hölje) i badrummet.

Kan denna användas överhuvudtaget? Förstår att jag skall koka om det och filtrera.. men kan jag ens ta det såhär sent inpå?

Och är det skillnad att ta det IV eller RP, med tanek på t ex infektionsrisken?
Citera
2017-01-22, 19:07
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen

Kan denna användas överhuvudtaget? Förstår att jag skall koka om det och filtrera.. men kan jag ens ta det såhär sent inpå?

Nej det verkar vara lite smutsigt...
Citera
2017-01-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen

Ta då en rövis för säkerhets skull, hade aldrig en tänkt tanken att skjuta med något som legat på golvet, med eller utan skydd på nålet.
Citera
2017-01-23, 14:58
Medlem
Tiaitchsis avatar
Skulle typ denna fungera att köra #3 med, så länge man tar det lugnt och stadigt med lågan?
Citera
2017-01-23, 15:19
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Skulle typ denna fungera att köra #3 med, så länge man tar det lugnt och stadigt med lågan?

Tycker folie e bäst. För stor risk att du bränner upp allt med den där IMO.
Citera
2017-01-23, 15:41
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Nej det skulle nog inte funka något vidare(Har ska du få det att rinna i den där lilla bubblan?),men den skulle nog funka för fentanyl.
Citera
2017-01-23, 15:47
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Tycker folie e bäst. För stor risk att du bränner upp allt med den där IMO.

Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nej det skulle nog inte funka något vidare(Har ska du få det att rinna i den där lilla bubblan?),men den skulle nog funka för fentanyl.
Tänkte om man höll lågan så att det precis innan det börjar koka, så får värmen i glaset sköta resten samtidigt som man "swirlar" pipan så att säga. Det var så jag hade tänkt genomföra det i alla fall.

PS: Om nu glaspipa inte är att föredra, bör jag jaga drake eller dra upp det i snoken för bästa effekt (#3)?
Senast redigerad av Tiaitchsi 2017-01-23 kl. 16:01.
Citera
2017-01-23, 16:45
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Tänkte om man höll lågan så att det precis innan det börjar koka, så får värmen i glaset sköta resten samtidigt som man "swirlar" pipan så att säga. Det var så jag hade tänkt genomföra det i alla fall.

PS: Om nu glaspipa inte är att föredra, bör jag jaga drake eller dra upp det i snoken för bästa effekt (#3)?

Drake ? Ja det borde vara det bästa sättet.
Citera
2017-01-23, 17:34
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:

Problemet e ändå glasets kassa värmeledningsförmåga, d svalnar mycket långsammare än folie vilket gör att d blir väldigt svårt att få rätt temp på jonket utan att bränna upp d.
Men om du bu ändå vill prova så kan du ju alltid köra en mindre testdos o se hur d funkar.

Jag föredrar lätt att röka, tycker d e skoj o älskar lukten (o så gillar jag effekten lite bättre än o dra d i näsan), men d där e nog jätteolika för olika personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in