2017-01-27, 21:58
Medlem
Tiaitchsis avatar
Ny fråga gällande att koka upp det..
Jag brukar dra ungefär 20mg #3 och 20mg askorbinsyra (+-5mg beroende på klarheten efter lite kokande). Jag eldar då tills lösningen är helt klar men med en tint av brunt. Är det bara att köra det då eller har jag kokat för mycket/för lite?
Citera
2017-01-28, 13:56
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Ny fråga gällande att koka upp det..
Jag brukar dra ungefär 20mg #3 och 20mg askorbinsyra (+-5mg beroende på klarheten efter lite kokande). Jag eldar då tills lösningen är helt klar men med en tint av brunt. Är det bara att köra det då eller har jag kokat för mycket/för lite?

Lösningen borde vara okej.
Citera
2017-02-03, 14:15
Medlem
Relentless666s avatar
Önskar att jag inte vore så jävla retarded när det gäller att röka. Kan fan verkligen inte få till det bra,hur jag en försöker. Har testat flera gången men känner noll.
Citera
2017-02-09, 14:27
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Skulle typ denna fungera att köra #3 med, så länge man tar det lugnt och stadigt med lågan?
Funkar alldeles utmärkt o röka heroin i såndär "crack-pipe". Har själv gjort det, funka galant.
Citera
2017-02-10, 15:20
Medlem
Punklivs avatar
Om vi för säkerhets skull förutsätter att det är bra kvalité, är det lugnt med 30 mg jonk i näsan första gången för någon utan tolerans men viss vana vid sub, metadon, oxy osv?
Senast redigerad av Punkliv 2017-02-10 kl. 15:47.
Citera
2017-02-10, 21:39
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Om vi för säkerhets skull förutsätter att det är bra kvalité, är det lugnt med 30 mg jonk i näsan första gången för någon utan tolerans men viss vana vid sub, metadon, oxy osv?
Ja det är helt lugnt.
Citera
2017-02-10, 21:40
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Önskar att jag inte vore så jävla retarded när det gäller att röka. Kan fan verkligen inte få till det bra,hur jag en försöker. Har testat flera gången men känner noll.
Är ju jättelätt. Vinkla foiliet lite och ha inte tändaren på samma ställe hela tiden.
Citera
2017-02-11, 20:38
Medlem
Fan borde verkligen sluta läsa i den här tråden, känns väldigt självdestruktivt. varit ren från heroinet i snart ett år nu men har senaste veckorna börjat bli jävligt sugen. Ju mer jag läser i tråden här desto mer börjar jag intala mig själv att jag kan hålla det till en gång igen. fan.
Citera
2017-02-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stofiil
Fan borde verkligen sluta läsa i den här tråden, känns väldigt självdestruktivt. varit ren från heroinet i snart ett år nu men har senaste veckorna börjat bli jävligt sugen. Ju mer jag läser i tråden här desto mer börjar jag intala mig själv att jag kan hålla det till en gång igen. fan.

Då tycker jag att du ska sluta läsa direkt! Det är inte värt att kasta bort ett års nykterhet för en fix. Och som du själv också vet så blir det aldrig bara en gång, utan när man väl tagit klivet att man kan ta det en gång så dröjer det inte länge tills dess att man tycker att man kan ta en gång till för det gick ju bra sist att bara ta en gång och sen är man inne i den onda cirkeln.
Citera
2017-02-16, 18:42
Medlem
Tiaitchsis avatar
Hur länge håller 1g för er? Brunt #3 respektive Vitt #4?
Nämn gärna vilken ROA ni använder.
Citera
2017-02-16, 20:17
Medlem
paralisants avatar
Citat:

Helt inne på din bana.. Man plågar sig själv genom att läsa denna tråd eftersom sugen på opiater då väcks till liv.
Citera
2017-02-18, 21:13
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Helt inne på din bana.. Man plågar sig själv genom att läsa denna tråd eftersom sugen på opiater då väcks till liv.

Håll er väck ifrån tråden för h-vete, ni borde ju veta bättre !

Nu när ni har fått ett avbräck.., vill ni verkligen tillbaka, var det så j-vla bra ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in