2019-02-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
50-200mg lite beroende på tolerans.

Horset är utav AAA+ kvalité.
Citera
2019-02-07, 22:09
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Har kört en del opioder, oxy och sub som starkast. På 80mg oxy noddar jag och mår asbra. Vill få ut en lika bra motsvarighet på H. Hur skiljer sig snorta H från att ta oxy?

Tar inte opioder ofta. Fyra gånger i månaden.

Uttalar mig inte angående detta då jag inte är expert inom diacetylmorfin.
Men kan dosering hyfsat, skulle säga 75-100mg, men dubbelkolla med någon kunnig först.

Må väl.
Citera
2019-02-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Uttalar mig inte angående detta då jag inte är expert inom diacetylmorfin.
Men kan dosering hyfsat, skulle säga 75-100mg, men dubbelkolla med någon kunnig först.

Må väl.

Tack detsamma ✌️
Citera
2019-02-08, 13:19
Bannlyst
Vet inte om jag skriver i fel tråd, i så flytta gärna mitt inlägg.

Till saken: är metadon patient(100 mg) och ska ta heroin. Jag undrar hur mycket jag ska ta då jag vill ha en rejäl påverkan, på gränsen till överdos. Är inte van heroin men van morfin och ska ta det nasalt. Tack för svar!
Citera
2019-02-08, 14:20
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmishen

Till saken: är metadon patient(100 mg) och ska ta heroin. Jag undrar hur mycket jag ska ta då jag vill ha en rejäl påverkan, på gränsen till överdos. Är inte van heroin men van morfin och ska ta det nasalt. Tack för svar!

Börja med 100mg. Sen fyll på med 50mg, men skulle ej rekommendera så mycket helt utan tolerans.
Citera
2019-02-11, 22:09
Medlem
PreaCs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Börja med 100mg. Sen fyll på med 50mg, men skulle ej rekommendera så mycket helt utan tolerans.

Går han på metadon räcker inte 100mg nasalt för stark berusning. Rekommenderar upp mot 200mg. Ska du smälla den IV räcker 100mg gott och väl.

Men ja, vill han knarka med måtta så ska han gå ner betydligt mer än så.
Citera
2019-02-12, 01:08
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:

Räcker inte metadonet då ?
Citera
2019-02-12, 16:25
Medlem
infiltrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Går han på metadon räcker inte 100mg nasalt för stark berusning. Rekommenderar upp mot 200mg. Ska du smälla den IV räcker 100mg gott och väl.

Tänkte att han skulle injicera, så min dosering är alltså baserad på det.
Citera
2019-02-13, 14:09
Medlem
Citat:
Köpte utav en på darknet som är känd i den stora tråden om darknet. Betalade 550kr för 0.5g.

:/ ska köra på oxy istället, blir nog ett försök på H igen senare tillfälle men med oxy vet jag vad jag får..
Lita inte på folk på Internet annonser kan vara köpta, säljaren skivkar skitgrejer till vissa etc.
Citat:
Bra horse, hur skulle det doseras nasalt i sådana fall om jag har 0.3? Detta ska vara pure, good quality.
Du kommer inte komma upp till dina förväntningar om du bara snortar. Du ska ta iv, röka går väl ann, men det är iv som gäller för wow-effekt. Ta metadon eller oxy istället om du ej rör verktyg, horse nasalt är slöseri på pengar och heroin.
Citera
2019-02-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Lita inte på folk på Internet annonser kan vara köpta, säljaren skivkar skitgrejer till vissa etc.

Du kommer inte komma upp till dina förväntningar om du bara snortar. Du ska ta iv, röka går väl ann, men det är iv som gäller för wow-effekt. Ta metadon eller oxy istället om du ej rör verktyg, horse nasalt är slöseri på pengar och heroin.

Märkte det, fy fan vilket slöseri.. Kändes fan bara att det kliade, noddade inte ett piss. Blir helt klart oxy istället..
Citera
2019-02-14, 18:58
Bannlyst
FAAN oxå. Så min plan funkar inte...hur gör man för att jaga drake då?
Citera
2019-02-18, 22:20
Medlem
KillaHillaNi99as avatar
Har förr i tiden kört rätt hårt på fentanyl i spray men det var länge sen nu.

Fick nyligen idén att skaffa lite H på gatan och det är verkligen sjukt vad det varierar i kvalitet. Blev påmind om det i kväll. Gjorde igår slut på en boll köpt på plattan. Körde nasalt och trots cirka 0,15 gram i snoken hände inte mer än att det kliade lite och jag mådde ok.

I kväll testade jag en annan boll, snortade väl cirka 0,1 och sen svävade jag som i dimma i flera timmar. Minns att jag skulle sätta mig på en stol, försökte placera röven försiktigt på sätet men hamnade bredvid och slog upp ett monsterjack i pannan. Så nu är det blod lite överallt här hemma plus att jag kan stoppa in nästan ett helt pekfinger i hålet i pannan. Men mår än så länge oförskämt bra ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in