2021-01-27, 13:20
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Själv gör jag tvärtom vad Rothman gjort och förstör stämningen kanske lite.

Har nu 0.25g brunt tillgängligt, dock ingen våg eller något. H:et ska vara av halvbra kvalitet - antar att smartast är att successivt ta mikroskopiska mängder tills jag hittat en dos som känns lagom. Har en glödlampa jag kan röka med.

Har provat det mesta men inte H. Hur länge ska jag vänta innan jag kör igen, utan att skapa tolerans?
Ska iväg på affärsresa om en månad, vore skönt att slippa ha "influensa" då, så tänkte att jag konsumerar shittet strategiskt.

Har du nånsin haft en riktig avtändning någon gång så vet du att ordet ”influensa” inte riktigt räcker till..

Vilket leder mig in på detta; varför börja ta heroin nu om du vet att du ska iväg på en resa där du inte kan ta med dig exempelvis heroin (som jag tolkade det..) för att hålla dig frisk?

Jo, jag vet folk som fått avtändning på mindre än en månads bruk, både gällande heroin och ex Oxy, sub etc..
Citera
2021-01-27, 13:35
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Har du nånsin haft en riktig avtändning någon gång så vet du att ordet ”influensa” inte riktigt räcker till..

Vilket leder mig in på detta; varför börja ta heroin nu om du vet att du ska iväg på en resa där du inte kan ta med dig exempelvis heroin (som jag tolkade det..) för att hålla dig frisk?

Jo, jag vet folk som fått avtändning på mindre än en månads bruk, både gällande heroin och ex Oxy, sub etc..
Jodå, jag vet vad avtändning är. Haft en redig lyrica och subavtändning för ett par år sedan. Fick sjukskriva mig. Tog typ ett halvår att bli människa igen.

Varför ta heroin? Vill egentligen bara testa lite, softa lite jag drar på jobb.
Hade inte planerat att fortsätta köra under min resta. Är därför jag undrar hur många dagars mellanrum man bör ta för att inte bygga tolerans.
Senast redigerad av Litteratur 2021-01-27 kl. 13:38.
Citera
2021-01-27, 13:55
Medlem
Litteraturs avatar
Något jag bör tänka på för att göra min premiär så lyckad som möjligt? Har cigg, energidrickor, lyrica och xanor. Glass i frysen, anime på datorn. Ända som saknas är lite braj.
Citera
2021-01-27, 16:41
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:

Har nu 0.25g brunt tillgängligt, dock ingen våg eller något. H:et ska vara av halvbra kvalitet - antar att smartast är att successivt ta mikroskopiska mängder tills jag hittat en dos som känns lagom. Har en glödlampa jag kan röka med.

Har provat det mesta men inte H. Hur länge ska jag vänta innan jag kör igen, utan att skapa tolerans?
Ska iväg på affärsresa om en månad, vore skönt att slippa ha "influensa" då, så tänkte att jag konsumerar shittet strategiskt.

Värdelöst att röka i glödlampa, dom är alldeles för klena och spricker.
Citera
2021-01-28, 05:07
Medlem
Jaga drake, med vad? Har inte mkt grejer här o e inte påhittig. Går papper o en bit tejp? Forma den som en kon
Citera
2021-01-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Jaga drake, med vad? Har inte mkt grejer här o e inte påhittig. Går papper o en bit tejp? Forma den som en kon

Har du inte folie är de bättre att vänta. Poängen med att göra ett rör av folie är för att du ska kunna röka röret efteråt när grejerna är slut (de samlas mycket i röret) så att göra de av papper är slöseri
Citera
2021-01-28, 11:06
Medlem
Citat:

0.25 lägger du upp på ett bräde och röker direkt, inget att spara på direkt du kommer behöva det för att ens känna något.
Citera
2021-01-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonestAhmed
Har du inte folie är de bättre att vänta. Poängen med att göra ett rör av folie är för att du ska kunna röka röret efteråt när grejerna är slut (de samlas mycket i röret) så att göra de av papper är slöseri
Aha okej har precis fått hem grejerna, mkt trevligt.
En fråga till, hur mkt kan man röka horse tills atn blir väldigt jobbig? Är den att jämföra med att panga?
Citera
2021-01-28, 13:25
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonestAhmed
0.25 lägger du upp på ett bräde och röker direkt, inget att spara på direkt du kommer behöva det för att ens känna något.
Hur resonerar du att någon som aldrig tagit h förut ska ta 250mg på en stöt? Tänker mest på att 70-80 bra kvalitet lätt bli för mycket för en inbiten.

Nu verkar dock dåren som vill hoppa på h ganska klok och lär inte lyssna på ditt trollråd.
Citera
2021-01-28, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Hur resonerar du att någon som aldrig tagit h förut ska ta 250mg på en stöt? Tänker mest på att 70-80 bra kvalitet lätt bli för mycket för en inbiten.

Nu verkar dock dåren som vill hoppa på h ganska klok och lär inte lyssna på ditt trollråd.

0.25 är piss och ingenting även för någon utan tolerans. Med tanke på att kvalitén i Sverige är någonstans runt 10-15% så kan du ju räkna ut hur mycket heroin det faktiskt är i 250mg.

Att lägga på mindre på en plåt kommer bara resultera i att det bränns upp direkt så det är inget trollråd öht utan enbart ett tips från en mer erfaren.

Sen bara för att du lagt upp allt på plåten betyder inte att du behöver röka allt direkt eller? Känner han sig nöjd efter några bloss kan man alltid spara till senare, men som sagt att lägga upp mindre resulterar i slöseri.

Min första boll jag köpte var 0.4, och istället för att slösa bort det som jag gjorde i början så borde man istället lyssna på mitt råd så man inte blir så besviken som jag blev. För trots att erowid skriver att 50mg är en bra dos så kan du ju räkna ut att det syftar på 100% rena grejer och de kommer du inte ens i närheten av här.
Senast redigerad av HonestAhmed 2021-01-28 kl. 13:57.
Citera
2021-01-28, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Aha okej har precis fått hem grejerna, mkt trevligt.
En fråga till, hur mkt kan man röka horse tills atn blir väldigt jobbig? Är den att jämföra med att panga?

Du kan gå på grejerna några veckor och ändå sluta utan större problem, håller du på mer än 5-6 månader kan du räkna med att bli fysiskt beroende.
Citera
2021-01-28, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD

Du kan ju aldrig ha varit nära heroin om du tror att 70-80mg räcker någonstans, speciellt inte om man röker och absolut inte på en inbiten.

Jag skjuter 0.4g av Sveriges standard bara för att bli frisk, så trolla någon annan stans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in