Citat:
Ursprungligen postat av
GoUoD
Hur resonerar du att någon som aldrig tagit h förut ska ta 250mg på en stöt? Tänker mest på att 70-80 bra kvalitet lätt bli för mycket för en inbiten.
Nu verkar dock dåren som vill hoppa på h ganska klok och lär inte lyssna på ditt trollråd.
0.25 är piss och ingenting även för någon utan tolerans. Med tanke på att kvalitén i Sverige är någonstans runt 10-15% så kan du ju räkna ut hur mycket heroin det faktiskt är i 250mg.
Att lägga på mindre på en plåt kommer bara resultera i att det bränns upp direkt så det är inget trollråd öht utan enbart ett tips från en mer erfaren.
Sen bara för att du lagt upp allt på plåten betyder inte att du behöver röka allt direkt eller? Känner han sig nöjd efter några bloss kan man alltid spara till senare, men som sagt att lägga upp mindre resulterar i slöseri.
Min första boll jag köpte var 0.4, och istället för att slösa bort det som jag gjorde i början så borde man istället lyssna på mitt råd så man inte blir så besviken som jag blev. För trots att erowid skriver att 50mg är en bra dos så kan du ju räkna ut att det syftar på 100% rena grejer och de kommer du inte ens i närheten av här.