Hej!
Jag har varit på besök på Biltema där jag ska ha praktik 5,5 per dag, två dagar i veckan. Jag ska främst jobba i kemrummet till att börja med. Dock så kommer det aldrig att leda till ett jobb. Det tar flera år, och dessutom ska man kunna jobba vilken tid på dygnet som helst. Jag ska bara prova.
Jag har varit på Gymgrossisten och köpt Whey-80 med chokladsmak och en shaker. Jag betalade för dem själv.
Ni kommer att få höra min röst snart också. Jag måste bara komma ihåg att göra inspelningen, och komma på vad jag ska prata om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Siegestor
Finns det någon annan tjej du raggat på ännu?
Nej. Jag vet inte ens
hur man "raggar".
Citat:
Har du funderat på mitt råd om att hämta hem en thailändska?
Kommer inte på fråga.
Citat:
Han verkar inte riktigt veta hur han ska göra med en flickvän förutom att idka samlag och de flesta kvinnor i Sverige förväntar sig att bli behandlade som prinsessor.
Jaha, så då behöver jag alltså inte ens
försöka längre, menar du? Jag behöver inte ens
lära mig, genom att läsa självhjälpsböcker eller prata med tjejer? Tyvärr, jag vägrar acceptera detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Roidbert
Men jag tycker att förslaget är bra för Markunator och andra med AS eller Autism som befinner sig i samma sits som honom.
Det kommer inte att hända.
Citat:
Till skillnad från vissa andra i tråden tror jag inte att män med AS/Autism kan leva ett lyckligt liv genom att leka med lego på daghemmet eller vad fan man gör där, utan alla män behöver sex för att vara lyckliga. Punkt.
Det håller jag absolut med om - men jag tänker ha sex med en svensk tjej mellan 18 och 30. Jag tänker
inte beställa nån jävla postorderbrud, inte en jävla chans i helvetet. Mer prat om det här kommer inte att besvaras (av mig, i alla fall).
Citat:
Ursprungligen postat av
Imiron
Om hon säger "jag dejtar någon" till dig så åsyftar hon mycket riktigt någon annan än dig. Tänker du fortsätta försöka hitta på saker med henne, för att det är roligt?
Jag tror faktiskt inte att jag tänker det, nej. Jag tänker inte kontakta henne om det i alla fall. Jag har beslutat att låta henne kontakta mig om hon vill hitta på nåt igen. Jag har sagt det till henne. Jag kan inte slösa mer tid på en tjej som träffar nån annan.
Citat:
Gör som du blir tillsagd utan att tjafsa om allt och försök lösa problem själv och tänka själv så ska det nog gå fint. Om chefen säger stapla lådor så börjar du stapla lådor, du frågar inte "varför ska jag stapla lådor?"
Jag ska inte tjafsa. Jag ska jobba, men mitt problem är att jag inte alltid
förstår.
Citat:
Varför ska du träffa en psykolog?
För att jag mår skit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pruttibangbang
För att få hjälp med det sociala kanske?
Det vet jag inte om hon kommer att hjälpa mig med. Kanske...