Citat:
Ursprungligen postat av
Disciplina
Fy fan vad äcklig du är.
Om jag nu är så jävla äcklig, varför hjälper du mig då? Och
varför är jag så jävla äcklig? Återigen: hon skrev det där för fem månader sen!
Om du ska fortsätta vara så där, så vet jag inte om jag vill ha din "hjälp" längre. Då kommer jag troligtvis inte svara på dig något mer.
Citat:
Du tänker uppenbarligen inte lyssna på de som säger åt dig att släppa det här, men låt mig klargöra att när det här skiter sig och du grinar om hur du vill ta livet av dig så kommer du inte ha min sympati.
Din sympati är det sista i världen jag är intresserad av, och
om jag nånsin tänker ta livet av mig så kommer inte du att få veta det.
Det kan jag lova.
Citat:
Det här är däremot en riktigt positiv utveckling, grattis! Fortsätt jobba i den riktningen och ge inte upp när du möter svårigheter.
Tror du att du kan förolämpa mig så där och sedan återgå till att försöka vara trevlig igen? Missförstå mig inte nu: du kan
dra åt helvete.
Citat:
Ursprungligen postat av
mrsteve2
hehe markus. Du säger själv att du är väldigt pro feminism etc. samtidigt som du är extremt seg och envis med tjejen. vi är flera som har läst chatten. Hon vill inte umgås med dig ensam? Säger det dig någonting? Det är inte av en anledning ALLA säger att tjejen är ointresserad. Om du nu respekterar tjejer så mycket som du säger, se då till att BACKA från henne. hon är INTE intresserad. Väldigt obehagligt.
Hon vill visst umgås med mig ensam. Är du medveten om att nutid inte är dåtid? Hon ville inte umgås med mig ensam
förut, men
nu vill hon det!
Du och Disciplina vet för fan inte vad i helvete ni snackar om. Ni kan bara hålla käften angående det här. Okej?
Citat:
Ursprungligen postat av
Imiron
Var det en särskilt grupp för AS/NPF eller var den riktad till alla?
Till alla.
Citat:
Vad för stöd är det du tänker att universitetet ska ge dig? Alltså, jag vet (själv tycker jag detta är helt sjukt) att man kan få hjälp med att ta anteckningar och längre skrivtid, men annars tror jag möjligheterna är begränsade.
Jag vet inte, för jag vet inte vad det finns för stöd att få.
Citat:
Det är ologiskt och barnsligt. I min dåvarande närmaste kompiskrets var jag överlägset sist med att bli av med oskulden, vilket var jobbigt, men det var inte jobbigt att andra fick ligga. Jag har en kompis som är äldre än dig och oskuld, han uttrycker ingen bitterhet när han hör att andra får ligga.
Ja, men du
fick åtminstone ligga! Och du
hade åtminstone kompisar!
För övrigt är jag inte din kompis som du snackar om här. Jag
är bitter.
Det må vara "ologiskt" (håller jag inte med om) och "barnsligt" (subjektivt), men jag kan ändå inte hjälpa hur jag känner.
Citat:
Återigen, varför? Vad är det för fel på Lund, Linköping, Stockholm eller Göteborg? Det finns så klart inget egenvärde i att du flyttar dit, jag menar bara att din inställning är aspig. Förändring är inte alltid dåligt, jag var väldigt fäst vid Stockholm men är glad att jag flyttade, då det gav mig en spark i röven och en nystart.
Jag vill inte flytta till en annan stad! Förstår du? Jag vill inte!
Som t.ex.:
- "autoerotisk beröring", dvs. att röra vid läpparna och massera nacken för att visa att man gillar henne, och kolla efter om hon rör vid sina läppar eller kinder
- att signalera med kroppsspråket att man inte kan vara där alltför länge
- att göra entré med ett stort leende, med rak rygg och huvudet högt
- att fysisk dominans inte är sexigt (inte för att det var nån risk för mig, men ändå)
- att röra sig lite på samma sätt som hon
- att liksom "peka" på henne med hela kroppen
- att styra hennes blick med ens händer
- att göra henne van vid ens beröring och få henne att sakna den
- att kolla om hennes fötter pekar mot en
Och så vidare!
Citat:
Finns massa ställen man kan ladda upp saker till, t.ex. minfil.org
Okej, vad ska jag säga i klippet, då? Alltså, på ett ungefär?
Citat:
Dina torrperioder beror alltså inte av mina torrperioder (eller avsaknaden av dem), vari det är ologiskt att sura över att jag får ligga
Det är inte ologiskt. Det handlar om avundsjuka.
Citat:
Jag vet varför det gör dig bitter, men avundsjuka tar dig ingenstans. Alltså, herre gud, jag fick inget sparkonto med mängder av skattepengar
Det har inte jag heller. Jag har redan förklarat att det var ett missförstånd från min sida. Jag trodde att situationen var helt annorlunda än hur den egentligen var. De pengarna går inte till ett sparkonto, de är betalning.
Citat:
Det är information till dig. Du kan t.ex. säga "jaha, bra, då ska jag sluta skylla på att jag mår dåligt när jag säger eller gör dåliga saker, eller vänta, jag ska sluta ta ut mitt dåliga mående på andra". Det kommer inte alltid lyckas men det bör alltid vara målet.
Vad är det som jag ska göra för tjejer, då? Till exempel?
Och vad ska jag göra för andra människor, som mina föräldrar?
Citat:
Den enda dejtinggrejen man använder seriöst idag är väl tinder, men annars finns happypancake också.
Seriöst? Så, appar och sajter som Bumble, Badoo, Match, Mötesplatsen, OkCupid, Mazily, eHarmony, Plenty of Fish etc. används inte?
Citat:
Anledningen till att du fått få matchningar på tinder och få chattar är; dåliga bilder och dåliga öppningsrepliker, samt möjligen dålig presentation.
Ja, alltså; jag använde ju en av de där nya bilderna som vi tog i augusti som min profilbild, men innan dess så hade de väl varit ganska dåliga.
Presentationen på Tinder hjälpte mina kusiner mig att skriva, men den kanske inte var bra ändå; och dessutom hade jag en ännu sämre innan dess.
Dåliga öppningsrepliker stämmer absolut, det är jag nästan övertygad om. Jag vet helt enkelt inte vad man ska säga till tjejer.
Citat:
Ska jag hjälpa dig med bra bilder så måste du vara redo att jobba lite, för bra bilder kan du liksom inte ta hemma på soffan, utan du kommer behöva åka ut och röra på dig (du ska framstå som aktiv).
Vad skulle jag exempelvis kunna göra på de bilderna? För det finns i stort sett inga fritidsaktiviteter utomhus som jag gillar att göra...
Citat:
Jag konstaterar bara faktumet att de flesta i vår ålder har sitt öppningsligg med en ny partner när de är berusade. Vadå "vad ska jag göra?", jag konstaterar hur det ligger till. Ok, du vill inte dricka, det är OK, men det är ju ändå bra om du är medveten om att saker och ting eventuellt är knepigare då, eller hur? Det går dock, två av mina öppningsligg har varit nyktra (egentligen tre, men den tredje hade jag fått ett blowjob av när vi var berusade, så ja, räknar inte den). Fast båda dem två hade jag börjat prata och hångla medan vi druckit. Jag har dock inte varit superfull alla gånger, utan ibland hyfsat nykter.
Det är möjligt att jag skulle kunna dricka alkohol, men jag har ju aldrig druckit förut? Hur kan jag
börja dricka och lära mig att gilla det? Alltså, det här låter jävligt skrämmande. Jag kommer att behöva hjälp med det här...
Citat:
Du har mycket pengar att röra dig med och kan när som helst åka till vilken stad som helst och göra vad som helst.
Nej, det kan jag inte! Jag vågar ingenting och jag vet ingenting! Jag kan ju inte ens komma på vad jag ska göra!
Citat:
Ursprungligen postat av
deBKatzenbach
Det där låter jävligt obehagligt. Skulle du vara beredd att tjata dig till sex med henne? Du skall vara medveten om att sånt kan få väldigt tråkiga konsekvenser. Din smiley har inte direkt en mildrande effekt på innebörden av dina ord. Jävligt obehagligt! Du fattar att era chatloggar och den här tråden kommer att finnas kvar, eller?
Du har missförstått precis allting.
Citat:
Att du oroar dig så över proteiner men inte över kolhydrater beror förmodligen på att godis är gott. På vilket sätt skulle proteinerna i just din kropp fungera som ett gödningsmedel?
Jag förstod inte någonting av det där. Du måste förklara det här. Och anledningen att jag tror att proteinshakes skulle vara gödningsmedel är att min mamma sa det.
Citat:
Mörk i betydelsen icke-ljus.
Är fullkornspasta mörk pasta - ja eller nej?
Därför att det är gott, och därför att jag alltid har ätit det. Det får helt enkelt gå ändå, på nåt sätt.
Du kan inte mena allvar.
Citat:
Ack ja. Liksom godis och potatismos. Här kan man fundera på vad som borde väljas bort.
Svar: inget av det.
Citat:
Tänker du uttrycka dig sådär när du dröjer dig kvar hos aspiebruden också?
Va?