Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-11-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
http://venturebeat.com/2016/10/13/tinder-smart-photos/

"Ny" intressant funktion.

Hände precis mig. Någon annan som har varit med om detta?
Fick för några veckor sen förslag på en ny primärbild, tror jag haft den som min bild #3 eller #4 eller så. Testade sätta den. Nu för någon dag sen fick jag nytt förslag på ny primärbild. Vilken? Jo min gamla primärbild från innan...

Kort och gott denna funktion är skit. Den mäter antagligen vilken bild en swipare är på när de bestämmer sig för att lika någon, vilket då inte faktoriserar in att beslutet (iaf för mig) är oftast ett sammantaget beslut, jag kanske bestämt mig redan på första eller andra, men kollar sen igenom resterande och sen likar jag.
Citera
2016-11-29, 05:03
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Fan vad skumt att inte vara utseendefixerad på internet de är väl alla? Jag menar en bild/några bilder är de enda man ser. Man vet ju inte hur personen är på riktigt utan de får man ju ta reda på efter man träffats etc...?

Wow, är du så dålig på att läsa av människor utifrån faktan de anger? Anledningen till att många klarar sig bättre utan en presentationstext är ju just för att de annars med bara ett fåtal meningar kan råka avslöja hur ointressanta de är. Ibland önskar jag att jag vore som dig och inte kunde se sådant där utan bara vara utseendefixerad.
Citera
2016-11-29, 05:07
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Fick för några veckor sen förslag på en ny primärbild, tror jag haft den som min bild #3 eller #4 eller så. Testade sätta den. Nu för någon dag sen fick jag nytt förslag på ny primärbild. Vilken? Jo min gamla primärbild från innan...

Kort och gott denna funktion är skit. Den mäter antagligen vilken bild en swipare är på när de bestämmer sig för att lika någon, vilket då inte faktoriserar in att beslutet (iaf för mig) är oftast ett sammantaget beslut, jag kanske bestämt mig redan på första eller andra, men kollar sen igenom resterande och sen likar jag.

Mjo, känns väl som en god tanke men funktionen blir ganska menlös som du skriver. För mig har det bytt fram och tillbaka mellan två olika bilder i princip
Citera
2016-11-29, 13:05
Medlem
Vad fan det nya filtret suger ju...jag råkade bocka för "kvinnor och män" när jag skulle logga ut, men märkte inte det....sen byttes min profibild där jag visar bar överkropp. Sen märkte jag att män dök upp...då fattade jag att det är bögarna som måste ha påverkat. Nu ändrade jag inställningarna igen.

Tjejer verkar gilla bilder precis rakt framifrån på ansiktet....bögmän verkar gilla kroppar mer tydligen
Citera
2016-11-29, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Vad fan det nya filtret suger ju...jag råkade bocka för "kvinnor och män" när jag skulle logga ut, men märkte inte det....sen byttes min profibild där jag visar bar överkropp. Sen märkte jag att män dök upp...då fattade jag att det är bögarna som måste ha påverkat. Nu ändrade jag inställningarna igen.

Tjejer verkar gilla bilder precis rakt framifrån på ansiktet....bögmän verkar gilla kroppar mer tydligen
Ditt undermedvetna kanske ville säga dig något?
Citera
2016-11-29, 13:42
Medlem
Ska försöka att inte låta alltför bitter .. men jag ger fan upp allt vad Tinder Badoo HP DS BC heter , verkar vara omöjligt att ens få texta prata eller ta en fika med någon

Bara erkänna, man är ugly

Tar "hand om" mig själv i några år till , istället och får börja träna
och jobba en massa
sen får man börja ragga på Ica eller vad som kan tänkas funka 2018
Citera
2016-11-29, 13:54
Medlem
Blatte hit och dit. Ser du bra ut så får du matchningar. Har du ett alibaba namn är det bara och byta på tinder. Var en snubbe på reddit som byte sitt ifrån Ahmad till Nick och fick grym utdelning.

Den här negern fick 170 matchningar på en dag: http://lookism.net/Thread-Red-Pill-This-MM-got-170-matches-on-Tinder-in-just-1-day-BITTER-RACE-PILL (tvekar dock att han fick det på 200 swipes men ändå imponerande hur som)

Sen var det någon i tråden som kände någon neger som hade massa knull erbjudande ifrån svenska tjejer på Tinder.
Citera
2016-11-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Blatte hit och dit. Ser du bra ut så får du matchningar. Har du ett alibaba namn är det bara och byta på tinder. Var en snubbe på reddit som byte sitt ifrån Ahmad till Nick och fick grym utdelning.

Den här negern fick 170 matchningar på en dag: http://lookism.net/Thread-Red-Pill-This-MM-got-170-matches-on-Tinder-in-just-1-day-BITTER-RACE-PILL (tvekar dock att han fick det på 200 swipes men ändå imponerande hur som)

Sen var det någon i tråden som kände någon neger som hade massa knull erbjudande ifrån svenska tjejer på Tinder.

Fast den killen har något att komma med utseendemässigt !!!
Citera
2016-11-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silikonslang
Ska försöka att inte låta alltför bitter .. men jag ger fan upp allt vad Tinder Badoo HP DS BC heter , verkar vara omöjligt att ens få texta prata eller ta en fika med någon

Bara erkänna, man är ugly

Tar "hand om" mig själv i några år till , istället och får börja träna
och jobba en massa
sen får man börja ragga på Ica eller vad som kan tänkas funka 2018

Känner samma sak.

Happypancake: 10 st aktiva tjejer, 7 st har varit aktiv i 8 år och de har jag hunnit beta av. Några är slut i huvudet och inget att ha, några är feta och tråkiga, några strax under medel men extremt kräsen. Resterande 3 st nya är antingen inte så aktiv som jag vill (tar dagar innan de svarar, loggar in för sällan mm) alternativt inte svarar alls. Dejta utanför länet är inte aktuellt pga barn.

Badoo: många medelmåttiga tjejer som varken läser eller svarar. Om de svarar är de intetsägande, kortfattad och slutar skriva efter 2-3 mail. Här går man tillbaka till ruta 1 konstant, dvs en meter framåt och två meter bakåt.

Tinder: små odds att lyckas. 0,7% chans att finna en tjej lokalt med medelmåttigt utseende. Finner man någon så är de precis som de andra sidorna, dvs kortfattad, tråkig osv.

Upplever dock att de som är intetsägande och tråkiga är likadan när jag trollar med fotomodell-snubbe. Skillnaden är att jag har fler som är så.
Citera
2016-11-29, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Jo, det handlar inte om blatte hit o dit. Jag är väl "blatte" ur gemene svensk perspektiv rent utseendemässigt men har 700+ matchningar, 85-90% svenska tjejer t.om....MEN förutfattade meningar, vad man är van med osv påverkar mycket. Tjejen dejtar ytterst sällan män ur grupper som de INTE är vana med (även om de skulle finna individer ur dessa grupper attraktiva).
Citera
2016-11-29, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Fast den killen har något att komma med utseendemässigt !!!

Det måste du oavsett. Även om du är svensk eller blatte. En vanlig svennebanan snittar inte hundratals matchningar per månad utan på sin höjd max 5-10 per vecka. Du behöver inte se ut som killen på bilden jag länkade för att lyckas på tinder men du måste ha ett ansikte som är över medelsnittet.
Citera
2016-11-29, 14:12
Medlem
Jag får matchningar stup i ett, ser medelbra ut och har ett "alibaba-namn". Ändå får jag träffa brudar och ligga.
Det mesta handlar om social kompetens och självförtroende.
Läs på om tjejerna, leta upp dom på facebook eller annat sätt (creepy jag vet). Det kommer göra att ni förmodligen får lättare att styra upp en träff. Var inte rädda att ta för er, tjejerna uppskattar killar som vägleder dom.
När ni skriver till dom, spegla dom med uppbyggnad av mening och använd INTE smylies om inte tjejen använder det. Ställ typ 2-3 öppna frågor, förslå sedan en träff. Längre tid än så ska det inte ta. Annars är tjejen förmodligen inte intresserad av er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in