Citat:
Ursprungligen postat av
rramboi
Alla bilder är tagna med mobiltelefon. Den första bilden sitter jag i ett par slitna jeans utan tröja & tar bilden i en spegel, har svartvitt-filter på samt så framhävs hela armen med tatuering. Andra bilden är tagen utomlands där jag går upp hur havet, då syns alltså inte ansiktet. Den tredje bilden är en selfie då jag har kostym på mig.
Tror det är viktigt att ha normala bilder & inte allt för bra kvalité för det känns nästan desperat enligt mig haha

Det är bara att gratulera, somliga är helt enkelt bara menade för att få alla brudar på bekostnad av oss andra loosers
En fråga är du svensk eller invandrare?
Ny uppdatering från mig:
Började som sagt swipea lite igår efter ca 2-3 månaders uppehåll. Har ingen Boost eller något nu. Har sedan igår kväll fått 4 matchningar! Vilket är mycket för mig, som fick 4 matchningar totalt på ca 1 månad senast jag använde appen - och det med boost
De 4 tjejerna jag matchade med såg alla knullbara ut. Jag skrev till den förste bruden, där jag började med en komplimang...Och vad hände? Hon tog bort mig. Wtf?! Hur tänker tjejer här? Ska tilläggas att jag anser att hon var på sin höjd en 6a. Men fick alltså ändå nobben. Nu har jag skrivit till en 20 årig tjej, där jag också började med en komplimang, hon svarade positivt så min förhoppning är väl att det kan utveckla sig till något där. Har skrivit till en annan brud som inte besvarat mig än, den siste har jag inte orkat skriva till än. Vi får se vad som händer
Hemligheten till fler matchningar? Jag vet faktiskt inte, har ändrat profilbild och jag tycker faktiskt den är riktigt bra. Har ingen kroppsbild däremot, vilket är dumt då jag tror jag hade kunnat generera fler matchningar då - min styrka är kroppen, ansiktet kan se rätt så missbildat ut på bilder. Och jag har 2 tydliga ansiktsbilder. SÅ ändra bilder, så kanske lyckan vänder! Sedan har jag känslan av att man gynnas mer åt att swipa vänster på tjejer med...Om man bara likear varenda brud tror jag det straffar sig i systemet på något sätt men jag kan ha helt fel.