Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-13, 13:36
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Vad är grejen med alla feminister med konstiga frillor och näsring.

80% av brudarna på tinder stämmer in på ovan nämnda beskrivning.

Vafan skriver man ens ut i sin pres att man är feminist?
Inte som att killar hoppar av glädje när dom löser det.
Feminism är urvattnat och ordet är draget ner i skiten.
Vem vill identifiera sig som det på en dejt/knullsida när nästa brud är ett svep bort???

"Jag somnar alltid först, snarkar och fiser mycket i sömnen" får jag brudar med den presen eller?
Fan tänk på vad ni skriver förfan brudar.

Kanske just för att slippa massa snubbar som inte är feminister.

Själv är det typ ett krav för mig att tjejen definierar sig som feminist.
Citera
2017-01-13, 14:10
Medlem
Skurhinkens avatar
Tillhör den där skaran människor som har haft det lite motigt på Tinder men efter en gedigen ihärdighet, som närmast kan likna Gunde Svahns prestationer i sina glansdagar, så har jag på kort tid lyckats styra upp två dejter. En ikväll samt en imorgon. Vidare har jag kontakt med två andra som förmodligen också leder till dejt i sinom tid.

Vad vill jag säga med det här? Jo, att ni som har det kämpigt inte borde ge upp, fast det känns hopplöst. Helt plötsligt vänder turen.
Citera
2017-01-13, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Tillhör den där skaran människor som har haft det lite motigt på Tinder men efter en gedigen ihärdighet, som närmast kan likna Gunde Svahns prestationer i sina glansdagar, så har jag på kort tid lyckats styra upp två dejter. En ikväll samt en imorgon. Vidare har jag kontakt med två andra som förmodligen också leder till dejt i sinom tid.

Vad vill jag säga med det här? Jo, att ni som har det kämpigt inte borde ge upp, fast det känns hopplöst. Helt plötsligt vänder turen.

Eller så försöker du träffa folk irl istället för via en app, människor är fan handikappade numera.
Citera
2017-01-13, 16:01
Medlem
Jag fann min nuvarande sambo på Tinder och hon är en underbar kvinna.
Dessutom kan jag tillägga att de fåtal jag messade med var otroligt trevliga
Citera
2017-01-13, 16:05
Medlem
glennmeisters avatar
Har det skett några drastiska förändringar med Tinder senaste 6+månaderna?

Har använt Tinder tidigare, med framgång i flera olika städer jag varit på jobb osv. Träffat flertalet tjejer både i mindre och större städer. Brukade få hundratals matchningar på första veckan. Nu har jag fått två matchningar första två dagarna. Precis likadant för min kompis.

Använder mig av samma bilder, ser inte ut som ett träsktroll. Så vad har hänt? Använder inte Facebook privat, så har bara skapat ett konto för Tinder. Kan det ha med saken att göra?

Det här med "Boost" fanns inte när jag använde Tinder förut, är det ett måste nu eller?
Citera
2017-01-13, 16:25
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glennmeister
Har det skett några drastiska förändringar med Tinder senaste 6+månaderna?

Har använt Tinder tidigare, med framgång i flera olika städer jag varit på jobb osv. Träffat flertalet tjejer både i mindre och större städer. Brukade få hundratals matchningar på första veckan. Nu har jag fått två matchningar första två dagarna. Precis likadant för min kompis.

Använder mig av samma bilder, ser inte ut som ett träsktroll. Så vad har hänt? Använder inte Facebook privat, så har bara skapat ett konto för Tinder. Kan det ha med saken att göra?

Det här med "Boost" fanns inte när jag använde Tinder förut, är det ett måste nu eller?
Tjejerna har blivit sjukt kräsna. De tror att de kan landa en snubbe som ser ut som Brad Pitt. Vilken tjockis-feminist som helst tror det. Riktigt synd vad appen har blivit
Citera
2017-01-13, 17:42
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mau5
Tjejerna har blivit sjukt kräsna. De tror att de kan landa en snubbe som ser ut som Brad Pitt. Vilken tjockis-feminist som helst tror det. Riktigt synd vad appen har blivit
Min app fungerar inte ens längre. Alla mina gamla matchningar är borta? Inte fått en matchning på evigheter..
Citera
2017-01-13, 19:14
Medlem
Körde faktiskt igår med Boost eller va det heter. Satan va matchningar som kom in.
Citera
2017-01-13, 20:30
Har ''Smart photos'' buggat för nån annan också? Jag stänger av den hela tiden, men det sätter på sig själv och byter foto all the time
Citera
2017-01-14, 00:23
Medlem
Skaffade Tinder nyligen. Bör jag som tjej avvakta med att starta konversationen? Eller hur funkar det? Några som skrivit utav mina matchningar. Några obehagliga mess utav dom, nån enstaka trevlig. Hade velat gå på dejt imorgon, men verkar jag desperat om jag inte haft så lång konversation ännu?
Förstår inte riktigt, är det mer hjärndött, att man bara drar och hoppas att nån skriver (tänker killarna så?) Ursäkta om jag framstår som väldigt efter..
Citera
2017-01-14, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Largorita
Skaffade Tinder nyligen. Bör jag som tjej avvakta med att starta konversationen? Eller hur funkar det? Några som skrivit utav mina matchningar. Några obehagliga mess utav dom, nån enstaka trevlig. Hade velat gå på dejt imorgon, men verkar jag desperat om jag inte haft så lång konversation ännu?
Förstår inte riktigt, är det mer hjärndött, att man bara drar och hoppas att nån skriver (tänker killarna så?) Ursäkta om jag framstår som väldigt efter..

Nej, jag som är av det motsatta könet har fått många konversationer som är startade av tjejen. Tycker det är trevligt.

Men vad tänker du kring dejt? Att bara ta en kaffe? Gör det någonstans offentligt i så fall. Det är nästan bättre att träffas fort efter man snackat så man får se vem personen verkligen är. Då slipper man lägga så mycket tid i "onödan" om man inte känner att man klickar när man ses på riktigt.
Citera
2017-01-14, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cqo
Nej, jag som är av det motsatta könet har fått många konversationer som är startade av tjejen. Tycker det är trevligt.

Men vad tänker du kring dejt? Att bara ta en kaffe? Gör det någonstans offentligt i så fall. Det är nästan bättre att träffas fort efter man snackat så man får se vem personen verkligen är. Då slipper man lägga så mycket tid i "onödan" om man inte känner att man klickar när man ses på riktigt.

Kanske jag som är gammeldags och van att killen tar initiativet.

Med dejt tänker jag att man ses centralt, kanske går på bio och umgås lite. Vet att bio inte brukar rekommenderas i början men jag pallar inte vara alltför social.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in