Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-18, 21:47
Medlem
3dls avatar
Citat:
Istället för att "råka knulla" alla dina dejter, pröva att låta dom sova över i din säng. Pussa dom på pannan och gå och lägg dig i soffan. Va vad menar du nu? Ja jag menar precis det jag sa. En tjej respekterar dig mycket mer om du gör på detta vis och kärlekskänslor byggs upp, för du "är inte som alla andra killar" som hoppar i säng.

Skriver under på denna, dagens sanning. Tappar allt vidareintresse för någon som börjar anspela eller kladda första gången man ses (eller ännu värre, redan i chatten). Så erbarmligt förutsägbart. Next!
Citera
2018-04-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3dl
Skriver under på denna, dagens sanning. Tappar allt vidareintresse för någon som börjar anspela eller kladda första gången man ses (eller ännu värre, redan i chatten). Så erbarmligt förutsägbart. Next!

Tack,

Självklart är det så, men vi har att göra med troll i denna tråd, en hel del faktiskt. Även om dom inte intentionellt trollar. Vet inte hur många potentiella flickvänner och hjärtekrossande jag tyvärr utsatt tjejer för genom just den metoden. Det många killar inte verkar förstå, men det gäller ju även tjejer, är att känslor uppstår lättare om man ger fan i sexbiten, men samtidigt för att verkligen klara av att göra det så måste du nånstans tro att du är det bästa alternativet för tjejen, trots att hon under dom där timmarna matchat med 10-20+ nya hunkar. Många gånger så tror jag inte det, jag vet. Jag har kvaliteer som alla kvinnor uppskattar, inget man vill gå in på här, då det kan spoila ens identitet men ändå!

Hint spelar ingen roll att du har 2.0 på högskoleprovet, eller har någon finexamen
Citera
2018-04-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Finns många välutbildade honor som är söta och doftar gott efter jobbet. Men ha så kul du med din outbildade framtidspartner som du kommer få lov att försörja hela livet då hennes maxlön kommer vara väldigt låg, om hon ens får ett jobb. Under tiden hovar vi andra in dom härliga välutbildade damerna från tindermarknaden.

Ja, förra året dejtade jag precis en sån där dum och korkad brud utan utbildning och som inte hade den endaste susning om feministiska postpatrialkala genusvärdegrundsnormer utifrån ett sociokulturellt HBTQIAZXVCVBNW-perspektiv, som dina härliga välutbildade tinderdamer fått lära sig om.

Fan. Allt hon kunde göra var att laga mat, fixa menyer, ta hand om barn och pyssla om andra.
Hon var även ett sånt där korkat pucko som dropshippade varor världen runt från sina onlinebutiker med några musklick på nätet och drog in mer än en vanlig svensson trots att hon jobbade mindre än andra.

Haha, jag fnittrar alltid inombords när jag läser sånt här från sådana som liksom tror att det skulle finnas något egenvärde i sig att ha kvinnor ute på arbetsmarknaden istället för att de är hemma och fokuserar på att vara närvarande hos sina barn eller som tror att utbildning via högskolor och universitet är nyckeln till allt. Får.
Citera
2018-04-18, 23:31
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Ja, förra året dejtade jag precis en sån där dum och korkad brud utan utbildning och som inte hade den endaste susning om feministiska postpatrialkala genusvärdegrundsnormer utifrån ett sociokulturellt HBTQIAZXVCVBNW-perspektiv, som dina härliga välutbildade tinderdamer fått lära sig om.

Fan. Allt hon kunde göra var att laga mat, fixa menyer, ta hand om barn och pyssla om andra.
Hon var även ett sånt där korkat pucko som dropshippade varor världen runt från sina onlinebutiker med några musklick på nätet och drog in mer än en vanlig svensson trots att hon jobbade mindre än andra.

Haha, jag fnittrar alltid inombords när jag läser sånt här från sådana som liksom tror att det skulle finnas något egenvärde i sig att ha kvinnor ute på arbetsmarknaden istället för att de är hemma och fokuserar på att vara närvarande hos sina barn eller som tror att utbildning via högskolor och universitet är nyckeln till allt. Får.

haha detta var ju lite av ett kultuttalande

Ja i UK har de en bra förklaring på det där…de säger streetsmart och booksmart

Båda är bra tycker jag.
Citera
2018-04-19, 08:16
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Ni som verkligen lyckas på tinder, antar att ni allihopa bor i storstäder och har perfekta högkvalitativa bilder? Ev är manliga modeller utöver det osv?

Mellanstor stad, har en snygg jawline, bra skägg och en jävligt vältränad kropp. Sen är jag rätt charmig med
Citera
2018-04-19, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC

Hehe, enkelt dock. Utbildningar som innefattar såna där grejor är usk, sjuksköterska, socionom, enhetschef, etc etc merparten av vården har vänsterpropaganda i schemat.
Hur kan jag veta det?

Ja, vad tror du. Sen behöver ju förstås inte alla gå på det, men om man ska titta till merparten av mina fd. dejter som man inte stod ut med, så har det ju uppenbarligen givit "önskat resultat" från skolledningens sida.

Jurist brudar har varit helt ok för mig, men är nog ändå som du säger. En sak att dejta dom och ha lite skojsigt, hade det blivit seriöst vete fan om det varit lika "skojsigt".
Citera
2018-04-19, 23:18
Medlem
DrSheldonCoopers avatar
Bara jag som upplever stora problem med tinder idag?
De jag swipar höger på blir ändå inte högerswipade. När jag försöker swipa höger på de som redan swipar höger på mig(gold-funktionen) så får jag bara felmeddelande och de meddelanden jag skickar når ej mottagarna.
Fler som upplever problem? Har testat att starta om lur och radera appen men fortsatt strul..
Citera
2018-04-20, 00:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSheldonCooper
Bara jag som upplever stora problem med tinder idag?
De jag swipar höger på blir ändå inte högerswipade. När jag försöker swipa höger på de som redan swipar höger på mig(gold-funktionen) så får jag bara felmeddelande och de meddelanden jag skickar når ej mottagarna.
Fler som upplever problem? Har testat att starta om lur och radera appen men fortsatt strul..
Japp, haft problem idag (yes jag skaffade tinder igen tyvärr, haha). Svepar på samma personer om och om igen... Verkar bugga helt klart. Har också fått "gold ikon" på matchningar trots att dom var superlike-matchningar...
Citera
2018-04-20, 00:11
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Japp, haft problem idag (yes jag skaffade tinder igen tyvärr, haha). Svepar på samma personer om och om igen... Verkar bugga helt klart. Har också fått "gold ikon" på matchningar trots att dom var superlike-matchningar...
Är det bara jag som fått 46 matchningar idag?
Citera
2018-04-20, 00:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Är det bara jag som fått 46 matchningar idag?
Nej jag fick 96 så där ligger du i lä syster!
Citera
2018-04-20, 00:17
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nej jag fick 96 så där ligger du i lä syster!
Ouch better step up my game.
Citera
2018-04-20, 00:19
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Ouch better step up my game.
Har du varit på dejt och förödmjukat någon än då (det var väl din plan?). Share your experience with us.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in