Citat:
Ursprungligen postat av
blk
Finns många välutbildade honor som är söta och doftar gott efter jobbet. Men ha så kul du med din outbildade framtidspartner som du kommer få lov att försörja hela livet då hennes maxlön kommer vara väldigt låg, om hon ens får ett jobb. Under tiden hovar vi andra in dom härliga välutbildade damerna från tindermarknaden.
Ja, förra året dejtade jag precis en sån där dum och korkad brud utan utbildning och som inte hade den endaste susning om feministiska postpatrialkala genusvärdegrundsnormer utifrån ett sociokulturellt HBTQIAZXVCVBNW-perspektiv, som dina härliga välutbildade tinderdamer fått lära sig om.
Fan. Allt hon kunde göra var att laga mat, fixa menyer, ta hand om barn och pyssla om andra.
Hon var även ett sånt där korkat pucko som dropshippade varor världen runt från sina onlinebutiker med några musklick på nätet och drog in mer än en vanlig svensson trots att hon jobbade mindre än andra.
Haha, jag fnittrar alltid inombords när jag läser sånt här från sådana som liksom tror att det skulle finnas något egenvärde i sig att ha kvinnor ute på arbetsmarknaden istället för att de är hemma och fokuserar på att vara närvarande hos sina barn eller som tror att utbildning via högskolor och universitet är nyckeln till allt. Får.