Citat:
Ursprungligen postat av
silikonslang
Ska försöka att inte låta alltför bitter

.. men jag ger fan upp allt vad Tinder Badoo HP DS BC heter , verkar vara omöjligt att ens få texta prata eller ta en fika med någon
Bara erkänna, man är ugly
Tar "hand om" mig själv i några år till , istället och får börja träna
och jobba en massa
sen får man börja ragga på Ica eller vad som kan tänkas funka 2018

Känner samma sak.
Happypancake: 10 st aktiva tjejer, 7 st har varit aktiv i 8 år och de har jag hunnit beta av. Några är slut i huvudet och inget att ha, några är feta och tråkiga, några strax under medel men extremt kräsen. Resterande 3 st nya är antingen inte så aktiv som jag vill (tar dagar innan de svarar, loggar in för sällan mm) alternativt inte svarar alls. Dejta utanför länet är inte aktuellt pga barn.
Badoo: många medelmåttiga tjejer som varken läser eller svarar. Om de svarar är de intetsägande, kortfattad och slutar skriva efter 2-3 mail. Här går man tillbaka till ruta 1 konstant, dvs en meter framåt och två meter bakåt.
Tinder: små odds att lyckas. 0,7% chans att finna en tjej lokalt med medelmåttigt utseende. Finner man någon så är de precis som de andra sidorna, dvs kortfattad, tråkig osv.
Upplever dock att de som är intetsägande och tråkiga är likadan när jag trollar med fotomodell-snubbe. Skillnaden är att jag har fler som är så.