2016-11-06, 01:46
Medlem
haammpes avatar
http://imgur.com/yAu9iAs

livet äger när man är trött och listar sina spelare. skulle kolla vad pogba kostade på futbin så listade jag messi för samma hahah..
Citera
2016-11-06, 01:48
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
http://imgur.com/yAu9iAs

livet äger när man är trött och listar sina spelare. skulle kolla vad pogba kostade på futbin så listade jag messi för samma hahah..

Fyfan
Citera
2016-11-06, 02:00
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Nån som vågat gissa på MM nästa vecka?

Tycker den känns svår nu.
England-Skottland och Brasilien-Argentina hade ju känts givna om det inte vore för att man precis haft Argentinare och att det alltid är PL-grejer.

Ghana-Egypten?
Nigeria-Algeriet?
Japan-Saudi?

Nån som känner att dom klurat ut det?

Tänkte fixa alla lag LOL att Egypten inte har någon målvakt alls i fifa???
Citera
2016-11-06, 02:12
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
MM på japan vs saudi och sverige vs frankrike är ju given.

Varför Sverige? En stor fotbollsnation mot ett högst mediokert lag i Europa, noll rivalitet. Enda "givna" som jag ser det är Brasilien - Argentina.
Citera
2016-11-06, 03:48
Medlem
KorvkastarNs avatar
Är väll inte bara derbys dom gör mm på? tänkte att saudi japan iaf är udda match och dom verkar ju villa få med minst en sån iaf
Citera
2016-11-06, 10:35
Medlem
Nyss sålt i princip alla mina spelare, landade på drygt 700k. Bör kunna köpa ett rätt fint lag för det kring Blcak friday eller?
Citera
2016-11-06, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjeddo
Nyss sålt i princip alla mina spelare, landade på drygt 700k. Bör kunna köpa ett rätt fint lag för det kring Blcak friday eller?

Nån som vågar göra en kvalificerad gissning om hur mycket ungefär det kommer droppa vid black friday och hur mycket det har gjort det tidigare år? funderar nu med på att spara lite och köra med lite billigare lag fram tills dess. Har 600k ungefär så vet inte om det gör så stor skillnad att vänta.
Citera
2016-11-06, 11:44
Medlem
Undrar när EA har tänkt lösa sina problem med lagg, nåt står ju uppenbarligen inte rätt till när man behöver spela varannan match i stopmotion
Citera
2016-11-06, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Nån som vågar göra en kvalificerad gissning om hur mycket ungefär det kommer droppa vid black friday och hur mycket det har gjort det tidigare år? funderar nu med på att spara lite och köra med lite billigare lag fram tills dess. Har 600k ungefär så vet inte om det gör så stor skillnad att vänta.

Det brukar droppa rätt rejält. I Fifa 15 hade jag ett lag som jag köpte typ 1,5 månad innan black friday för typ 900k. Under black friday var det värt typ 500-600 k. Som tidigare nämnts börjar dock fler och fler bli medvetna om dippen och säljer sina lag innan black friday, vilket gör att dippen kommer tidigare än för några år sedan.
Citera
2016-11-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante9423
Från nuläget till när det är som billigast under BF så skulle jag säga ~30% sänkning.
Citera
2016-11-06, 12:48
Medlem
Blir de inge "fut united" iår ?
Citera
2016-11-06, 13:26
Medlem
Jag har Silva - Özil - Kantè på mitten. Silva känns riktigt svag faktiskt, är det nån som har någon ersättare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in