2016-11-06, 13:33
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Jag har Silva - Özil - Kantè på mitten. Silva känns riktigt svag faktiskt, är det nån som har någon ersättare?

Matic funkar riktigt bra för mig! Även Henderson har fina stats
Citera
2016-11-06, 14:00
Medlem
Yaqobis avatar
Tips på bra strikers under 10k?
Citera
2016-11-06, 14:08
Medlem
evil-chuckys avatar
Citat:
Jag har Silva - Özil - Kantè på mitten. Silva känns riktigt svag faktiskt, är det nån som har någon ersättare?

Om du har pengar så skulle jag köpa K. de Bruyne, han är magisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Yaqobi
A.Correra fungerar riktigt bra för mig i mitt spanska fitnesslag.
Senast redigerad av evil-chucky 2016-11-06 kl. 14:14.
Citera
2016-11-06, 14:10
Medlem
Citat:

Beror lite på hur du vill ha mitt-trion. Jag föredrar att säkra upp bakåt där med två defensivt lagda och en offensiv. Alternativt ha en defensiv, en offensiv och en allround. Har tillräckligt med offensiv i anfallstrion i en 4-3-3. Han som är allround vill jag ska va hyfsat snabb, bra defensiv och bra passning.

Jag har inte testat Özil men antar att du vill ha honom kvar. Jag har Coutinho som offensiv och han är grym där. Bidrar med både mål och assist och klart poängbäst av alla spelare i mina olika lag. Kör honom, Dembele och sen Khedira. Du kör rent PL-lag så skulle kanske köra såhär:

Defensivt: Matic - Özil - Kanté
Mellan: Dembele - Özil - Kanté
Offensivt: Özil - Kanté - Coutinho

Dembele funkar väldigt bra för mig. Men finns nog en del andra alternativ som kan funka som jag inte testat. Typ Coqeulin(stavning?), Emre Can mfl.
Citera
2016-11-06, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yaqobi

Alex Hunter med hunter chem style
Citera
2016-11-06, 16:04
Medlem
C0ws avatar
Köpte precis in IF CR7 för 2.360.000. Har följt budgivningar i typ en vecka nu. Ofta brukar billiga kort resultera i bidding wars upp till 2,4-2,5m (oftast närmare 2,5 än 2,4) så detta känns ändå rätt bra.

Nu är frågan om priset kommer hålla sig runt nuvarande nivå eller droppa vid black friday? Tänker lite på att det finns väldigt få kort tillgängliga, så IF CR7 kanske inte kommer påverkas av black friday?

Lite osäker på om jag ska behålla eller försöka sälja med liten vinst och köpa sen igen...
Citera
2016-11-06, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Köpte precis in IF CR7 för 2.360.000. Har följt budgivningar i typ en vecka nu. Ofta brukar billiga kort resultera i bidding wars upp till 2,4-2,5m (oftast närmare 2,5 än 2,4) så detta känns ändå rätt bra.

Nu är frågan om priset kommer hålla sig runt nuvarande nivå eller droppa vid black friday? Tänker lite på att det finns väldigt få kort tillgängliga, så IF CR7 kanske inte kommer påverkas av black friday?

Lite osäker på om jag ska behålla eller försöka sälja med liten vinst och köpa sen igen...

svårt o säga då IF inte påverkas lika mycket..
Citera
2016-11-06, 19:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ingen ny Sbc ikväll? Hngggrnf!
Citera
2016-11-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w

Lyckas du sälja för 2.5 mille så gör du en vinst på ca 20 k. Enligt vad du säger som har följt försäljningen så låter det inte som att han går för så mycket mer och därför känns det svårt att göra någon vinst på att sälja. Tror inte heller att hans pris kommer att påverkas nämnvärt av black friday.
Citera
2016-11-06, 20:02
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Lyckas du sälja för 2.5 mille så gör du en vinst på ca 20 k. Enligt vad du säger som har följt försäljningen så låter det inte som att han går för så mycket mer och därför känns det svårt att göra någon vinst på att sälja. Tror inte heller att hans pris kommer att påverkas nämnvärt av black friday.
Kan vara att han menar att sälja till ett högre BIN. Får jag hoppas annars var det ett märkligt köp!
Citera
2016-11-06, 20:26
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
svårt o säga då IF inte påverkas lika mycket..

mm, + att IF CR7 är väldigt sällsynt. Kanske bara blir att någon försöker snabbsälja och därmed lägger ut för lägre pris, men tror och hoppas på att priset inte droppar mycket alls.

Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary

20k är 20k.. Och det blir ju mer sen om han nu skulle droppa i pris. Just därför jag sa "försöka", enda chansen är ett bidding war, annars kommer det aldrig hända. Några kort går för fantasisummor, några går för 2,5m+ och så händer det lite då och då att någon lägger ut för mindre. Ofta blir det bidding war, har man tur så blir det inte det och man lyckas köpa för en mindre peng vilket är varför jag köpte då jag såg chansen att köpa för ett bra pris (över 100k mindre än vanligt).
Citera
2016-11-06, 20:31
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Kan vara att han menar att sälja till ett högre BIN. Får jag hoppas annars var det ett märkligt köp!

Tanken är att bygga ett lag runt honom, kan bara inte låta bli att undra om han kommer gå ner en ca 100k till eller mer vid black friday Har iallafall ca 700k att handla för. Har även planerat att köpa lite special packs sen (100k samt de som bara innehåller rare players), så får hoppas att jag packar någon bra för att kunna sälja och utöka budgeten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in