2016-10-19, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Någon fler än jag som upplevt ett fruktansvärt lagg ikväll?
Spelade tre matcher var av två var ospelbara fast det kändes som det var svenskar jag mötte!
Är det EAs patchning eller vad är det?!

igår upplevde jag samma sak.. trots 3 gröna pinnar så laggade det satan i tre matcher mot svenska användarnamn. efter tre matcher flöt det igen.
Citera
2016-10-19, 03:22
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Har bara spelat två matcher som kändes helt sjuka senaste dagarna. Var helt överlägsen i båda men allt gick emot mig, vi snackar typ 1-15 i skott på mål och det står 1-0. I en match passa jag hem till målvakten som tog emot bollen bakom linjen=självmål. Sen fick jag straff som gick typ ribba-målvakt-stolpe ut. Båda matcherna avbröts utan att jag fick förlust så verkar vara nåt fel.

Tycker typ det är roligare med SBC än att spela matcher. No keeper fixade jag för 2500coins.

Har 200k. Sugen på att öppna brons och silverpack för allting och hitta Liga NOS och MLS-spelare. Vill verkligen ha SBC-Giovinco men sånt jävla prisfix på brons och silverspelarna..
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-19 kl. 03:25.
Citera
2016-10-19, 06:47
Medlem
Vad är ett "guldspelarpaket elit" som man får som group reward när man klarat Del Piero SBC?
Fick ni något bra i paketet?
Citera
2016-10-19, 07:18
Medlem
Vad har folk för favorit-stadions?

Jag körde i stort sett bara King Fahd Stadium på FUT15. Tycker det känns som om man kommer för långt ifrån planen nu. Vet inte om det är ändrat eller om det är jag som börjar bli för gammal... Testade Amsterdam Arena igår men alla jävla solränder gjorde mig galen, såg inte bollen ibland. Har nog lite o göra med min färgblindhet.

Har inget emot regn, vilket jag hade tidigare spel. Därför jag ofta kört på King Fahd. Så jag är öppen för det mesta egentligen, vill komma lite närmare plan. Gärna en plan med så lite sol/skugg-ränder.
Senast redigerad av grahnen 2016-10-19 kl. 07:27.
Citera
2016-10-19, 07:25
Medlem
ockelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
inte bättre o slänga på Deadeye? hans skott ser rätt B ut...

Jag skjuter inte många långskott. Älskar snabba passningsskickliga CAMs, di Maria var favoriten förra året
Citera
2016-10-19, 10:02
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Vad har folk för favorit-stadions?

Jag körde i stort sett bara King Fahd Stadium på FUT15. Tycker det känns som om man kommer för långt ifrån planen nu. Vet inte om det är ändrat eller om det är jag som börjar bli för gammal... Testade Amsterdam Arena igår men alla jävla solränder gjorde mig galen, såg inte bollen ibland. Har nog lite o göra med min färgblindhet.

Har inget emot regn, vilket jag hade tidigare spel. Därför jag ofta kört på King Fahd. Så jag är öppen för det mesta egentligen, vill komma lite närmare plan. Gärna en plan med så lite sol/skugg-ränder.

Kör själv på King Fahd, har inte hunnit testa så många fler. Men regn behöver du inte bekymra dig över för det är (likt 16) inte med i spelet. Tänkte testa Westfallen stadion nästa gång jag spelar, lirat några bortamatcher där och den är rätt skön.
Citera
2016-10-19, 10:08
Medlem
Behöver hjälp!
Har ångest över vilken anfallare i PL jag ska köpa och lira bredvid Martial.
Har just nu Musa bara för att jag inte har kunnat bestämma mig över vem jag ska lägga pengar på.

Benteke IF
Costa
Vardy
Kane

Vilken av dessa kan ni rekommendera?

Sturrige går bort pga WF2(Eller är han kung iaf?)
Citera
2016-10-19, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Kör själv på King Fahd, har inte hunnit testa så många fler. Men regn behöver du inte bekymra dig över för det är (likt 16) inte med i spelet. Tänkte testa Westfallen stadion nästa gång jag spelar, lirat några bortamatcher där och den är rätt skön.

Googlade på den och vyn såg rätt go ut, köpte den nu så det får bli att testa den ikväll. Såg att den heter "Signal Iduna Park" på FIFA. Tack för tipset!
Citera
2016-10-19, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blime
Behöver hjälp!
Har just nu Musa bara för att jag inte har kunnat bestämma mig över vem jag ska lägga pengar på.

Benteke IF
Costa
Vardy
Kane

Har Sturridge i mitt BPL lag och tycker han är bäst av dom ovan nämnda, har iofs inte testat IF Benteke.
Citera
2016-10-19, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blime
Behöver hjälp!

Benteke IF
Costa
Vardy
Kane

Har bara testat Benteke IF och Kane än så länge och tycker Benteke är grym. Har inte riktigt fått Kane att fungera för mig. Lirar Martial, Benteke och Sterling på topp i en 4-3-2-1 och tycker att den är mysig.
Citera
2016-10-19, 11:31
Medlem
KorvkastarNs avatar
Nån mer som har det svårt att kvala till champions?

Helt sjukt har försökt varje vecka nu men jag kmr inte längre än 2-3 vinster och sen möter jag nån som alltid har sånt jävla flyt, allt går hans väg och då menar jag verkligen allt.
Matchen jag körde nyss så gjorde min spelare självmål och han gjorde 2 röt mål ni vet såna där som inte ska kunna gå in, han la ett riktigt trött skott som studsa på min spelare vidare till stolpen sen på min målvakt och in i mål...

Ibland känns det så jävla uppgjort och jag börjar tro att jag aldrig ska komma vidare
Citera
2016-10-19, 11:44
Medlem
Sjukt svårt att hänga med i svängarna med alla termer och liknande!

Men är det så att Draft är mycket svårare än säsong? En annan grej som jag märkte, var att både jag och den andre spelaren hade Messi. Men hans jävla messi var snabbare än min? Min stötte på patrull av Hummels. Han sprang ifatt mig, körde en axel mot axel så messi flög upp i hyllan bland ketchupen och senapen flera gånger. Dessutom springer han ju som kalle anka (rent grafiskt alltså).

Börjar bli lite trött... Sliten av att vara arg...

Vet att det är mig, men fan ibland känns det som om man torskar alla 50/50 bollar, och när man bryter bollen, så kommer den behagligt till motspelarens spelare som står och väntar. Men detsamma sker inte vise versa.

Huff huff huff

/Kris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in