2016-10-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Någon som hittat någon info på när det kan komma igång igen? Spelar en snabb Verisign av The Journey sålänge så får man Hunters kort
Tror det kan dröja ett tag, verkar vara en ganska stor attack.
Citera
2016-10-21, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Indeed. Bara sälja av hela transferlistan och hoppas några spelare trots allt gått upp i pris för att minimera förlusten. Surt, men så är det med all spekulation.

Ja verkligen, men åt helvete när man går in för det och så blir det inget för första gången under spelets gång. Men men, får sälja av allt. Köpte spelare för ~130k så det gör en ju extra trött på skiten..
Citera
2016-10-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Jasså kanske jag också borde prova, vilken uppställning kör du och drar du bara i parkera bussen eller flyttar du ner mittfältet också?
433 med en CAM

Jag parkerar bara bussen
Citera
2016-10-21, 20:58
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Kan någon länka ett ultimate scream-kort på futbin eller futhead t.ex. Jag hittar inget.

Edit: hittade på ea hemsida. Fan vad värdelöst. Man kan varken spela eller köra SBC för man behöver snordyra kort till det.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-21 kl. 21:00.
Citera
2016-10-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Men grabbar, var inte naiva nu.
Dessa challenges finns enbart för TT folk ska köpa packa. Tro inget annat.
Det är EA vi snackar om här.
Precis, de gör det inte för att vara snälla direkt. Då hade de löst alla skitbuggar istället.
Citera
2016-10-21, 21:16
Medlem
Packade Legend donovan för någon dag sedan och nu ikväll packade jag Ultimate Scream Salah och Legend Gattuso, herrejävlar. bunkrar upp bra med spelare till Weekend league
Citera
2016-10-21, 21:17
Medlem
Weird.s avatar
Någon som vet om man får pris per månad i fut champions också? Läste lite om det men hittar ingen bekräftelse någonstans.
Citera
2016-10-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Ja verkligen, men åt helvete när man går in för det och så blir det inget för första gången under spelets gång. Men men, får sälja av allt. Köpte spelare för ~130k så det gör en ju extra trött på skiten..
Spelet har varit ute i tre veckor, känns lite dumt att redan ta för givet att det ska se likadant ut varje vecka. Hur många gånger har det släppts Marquee Matchups, två gånger...?
Citera
2016-10-21, 22:00
Medlem
Hur gör ni med packade scream-kort? Säljer direkt eller avvaktar? Tror ni dom går upp i pris eller dalar snabbt?
Citera
2016-10-21, 22:02
Medlem
KorvkastarNs avatar
Hur gör man inlägg? har provat bara andvända "x" och även provat dubbel trycka "x" men bollen flyger ju rakt över varje gång..

Och hur får man så spelarna tar löppningar? kör tiki taka stil men kmr bara en bit över mitt linjen och sen finns det ingen att passa för ingen löper ner efter :S
Senast redigerad av KorvkastarN 2016-10-21 kl. 22:05.
Citera
2016-10-21, 22:17
Medlem
http://www.futbin.com/17/squad/165714

Vad tror ni? Finns en guide på fut forum om 433 (2) med custom tactics och tips som är populär, som jag då ska applicera på laget.
Citera
2016-10-21, 22:37
Medlem
Berra777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Hur gör man inlägg? har provat bara andvända "x" och även provat dubbel trycka "x" men bollen flyger ju rakt över varje gång..

Och hur får man så spelarna tar löppningar? kör tiki taka stil men kmr bara en bit över mitt linjen och sen finns det ingen att passa för ingen löper ner efter :S

Prova håll in L1 när du slår inlägget, fungerar perfekt för mig.

Angående löpningar så får du klicka på L1 där också samt göra väggpass genom att hålla inne L1 medan du slår passningen. Du kan ju även prova att ge dina spelare instruktioner om att ta sig framåt alternativt gå i djupet beroende på position.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in