2016-10-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Jag sprider iallafall inte lögner
för att jag läste fel? Stolpskott...
Maintance stämmer dock för övrigt
Citera
2016-10-21, 20:00
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Men för helvete. Behöver köpa LB-LWB då man behöver loyalty för att klara spider web. Men kan ju inte fixa loyalty då servrarna ligger nere. Köpt LB-LWB typ 7 gånger men det hamnar aldrig i min klubb. Coins har dragits och har vunnit kortet...

Edit: samma sak har hänt med spelare jag köpt.

Skulle du kunna länka truppen du gjorde?
Citera
2016-10-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Men för helvete. Behöver köpa LB-LWB då man behöver loyalty för att klara spider web. Men kan ju inte fixa loyalty då servrarna ligger nere. Köpt LB-LWB typ 7 gånger men det hamnar aldrig i min klubb. Coins har dragits och har vunnit kortet...

Edit: samma sak har hänt med spelare jag köpt.

Har hänt mig med men dem har dykt upp när jag startat om appen i telefonen. Kanske du redan testat?
Citera
2016-10-21, 20:02
Medlem
Någon form av Ddosattack. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23765002.ab
Citera
2016-10-21, 20:02
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Sjukt besviken på kvällens SBC. Såna Ultimate Scream-spelare får man ju i paket eller köpa för orimligt höga summor 90 marknaden just nu. Vilket gör att man måste köpa packs för att klara dem. Väldigt osugen på det. Någon som köpt och fått? Stor chans att komma över dem?

Alla spelare jag förberedde för en eventuell "marquee matchup" känns inte hela världens. Köpte bara till priser jag säkerligen kan få tillbaka. Eller så kommer dem till användning för kommande SCB's.

Samma här. Jag fattar inte hur EA tänker. Alldeles för många SBC som kräver spelare som du omöjligen kan förutse eller som är alldeles för snäva, vilket föranleder price fixing åt helvete. Vill de ha en marknad där coinsellers dominerar marknaden? SBC är en utmärkt idé för att slippa pricefixing, men EA fortsätter att sätta in så specifika krav på SBCs, att priserna på de kort alla behöver går upp åt helvete.

Jag sålde en helt värdelös silverspelare i FC Sydney idag för 10k. Sålde på 2 sekunder. Är det så vi ska ha det, EA?
Citera
2016-10-21, 20:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Har hänt mig med men dem har dykt upp när jag startat om appen i telefonen. Kanske du redan testat?
Funkade efter ett tag
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Skulle du kunna länka truppen du gjorde?
Var jäkligt enkelt, har ingen koll på vilka spelare jag valde. Lista ut formulan så går det fort hehe.
Citera
2016-10-21, 20:07
Medlem
Marque Matches?
Citera
2016-10-21, 20:07
Medlem
Aritzos avatar
Kul att jag kom hem för och kvala in mig till turneringen men PSN ligger nere och jag måste åka iväg!! Helvetes jävla PSN hela helgen förstörd.
Citera
2016-10-21, 20:17
Medlem
tugboatbobs avatar
Douglas Costa i SBC är HM, men hans konceptspelare står däremot som VM. Någon som har koll vad som faktiskt gäller?
Citera
2016-10-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Douglas Costa i SBC är HM, men hans konceptspelare står däremot som VM. Någon som har koll vad som faktiskt gäller?
Han är 84 VM som vanlig i SBC är det 85 HM.

EDIT: Det är därför han är "speciell" på SBC.
Senast redigerad av Tsatzoiki 2016-10-21 kl. 20:37.
Citera
2016-10-21, 20:34
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Samma här. Jag fattar inte hur EA tänker. Alldeles för många SBC som kräver spelare som du omöjligen kan förutse eller som är alldeles för snäva, vilket föranleder price fixing åt helvete. Vill de ha en marknad där coinsellers dominerar marknaden? SBC är en utmärkt idé för att slippa pricefixing, men EA fortsätter att sätta in så specifika krav på SBCs, att priserna på de kort alla behöver går upp åt helvete.

Jag sålde en helt värdelös silverspelare i FC Sydney idag för 10k. Sålde på 2 sekunder. Är det så vi ska ha det, EA?

Men grabbar, var inte naiva nu.
Dessa challenges finns enbart för TT folk ska köpa packa. Tro inget annat.
Det är EA vi snackar om här.
Citera
2016-10-21, 20:36
Medlem
Någon som hittat någon info på när det kan komma igång igen? Spelar en snabb Verisign av The Journey sålänge så får man Hunters kort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in