2016-10-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Är det läge att köpa in sitt lag nu? väntade till onsdag sist men då gick priserna upp!

Citat:
Ursprungligen postat av KimKuk-Jing
Ingen som har någon teori/vetskap om hur priserna kommer utvecklas nu? Kommer de fortsätta gå ner?

Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Har sålt av alla mina spelare och sitter på 300k. Hur investerar jag det smartast? Så jag inte tappar så mycket värde?/h

Citat:
Ursprungligen postat av teren
Hur troligt är det att spelarna går ner i pris nu framöver?
Nu pratar jag inte om TOTW kort utan bara helt vanliga guldkort.

Känns ju redan som att spelare som brukade gå för 80k nu går för 60k.
Bara jag som märkt av det?

Ska man vara riktigt petig så är det väl egentligen inte dags att köpa sina lag än på månader förrän ekonomin planar ut. Men nånting lär man ju ha att spela med, mitt tips om man sitter på några hundra tusen coins, investera hälften i ett lag du trivs med. Spara hälften ett tag till marknaden kraschar, typ vid TOTS vid nyår.

Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Hur vanligt är det att folk köper coins och paket för riktiga pengar? Tycker alltid man får möta folk med dyra trupper. Har inte lagt en krona på det själv, än

Lägger 1500-2000kr på packs varje upplaga av fifa. Jag har varken tiden eller tålamodet att tradea, när jag väl spelar vill jag inte spela med skit.
Citera
2016-10-11, 19:09
Medlem
Det bästa man kan göra rent coinmässigt är att fixa ihop ett skitbilligt lag att spela med till nyår. Sen bränner du av alla coins på det laget du egentligen vill ha när tots släpps och folk köper paket som galningar = bättre priser = mer för pengarna.
Citera
2016-10-11, 19:21
Medlem
När är black friday???
Citera
2016-10-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahyschan
Skulle verkligen uppskatta lite hjälp! Vill nämnligen uppgradera mitt Serie A lag med bättre spelare, är jättenöjd med Zarate, Totti och Eder så dom behövs inte bytas ut, men resten däremot, dem vill jag byta ut

Har 30k just nu att leka med.

http://www.futhead.com/17/squads/1116534/ <-

Några spelare ni rekommenderar som skulle kunna passa bättre här? Tack på förhand!
Peres som högerback är en given uppgradering. Vassare mittback än både Alves och Rodriguez finns såklart men Rodriguez har ju hög totalt så han kanske du vill spara, byt ut Alves mot Koulibaly är mitt råd.

Ditt mittfält är rätt beastigt och personligen gillar jag Donsah så jag skulle byta ut Badu mot antingen någon skickligare typ Borja Valero, Parolo eller Sosa eller köttigare som Asamoah.
Citera
2016-10-11, 20:08
Medlem
Ny SBC ute, oerhört ovärt att lösa dock. De Everton-spelarna och Aston-villa spelarna man ska köpa går för minst 5k...
Citera
2016-10-11, 20:15
Medlem
RolfRolands avatar
Så sjuka priser på alla spelare från Aston Villa just nu. För ett sketet 83 kort på Barry.

Glädjen när jag insåg att jag hade några Villaspelare i klubben som gick att sälja av till överpris
Citera
2016-10-11, 20:33
Medlem
Är det någon som har testat IF Forsberg?
Citera
2016-10-11, 20:44
Medlem
Numera gör jag bara SBC som jag får något intressant kort eller om inköpspriset är billigare än potentiell reward. De avancerade utmaningarna gjorde jag rätt mycket profit på, fick IF Milner bland annat men hade gått plus endå. Sterling-utmaningen planerar jag att göra sista dagen då folk kommer bli desperata och sälja av sina kort innan de sjunker som stenar när utmaningen tas bort. Är min förhoppning, om priserna endå inte gå ner så skiter jag i det. Köpte ihop Citylaget men ångrade mig och sålde då jag anser att det inte är värt det som det ser ut nu

Någon som har något bra brons/silverlag eller fitnessquaD?
Senast redigerad av No6 2016-10-11 kl. 20:47.
Citera
2016-10-11, 21:00
Medlem
Någon som har ett skönt lag för ~30k som man kan ha kul med tills priserna börjar dala lite?
Citera
2016-10-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Någon som har ett skönt lag för ~30k som man kan ha kul med tills priserna börjar dala lite?
http://www.futbin.com/17/squad/103428
Citera
2016-10-11, 21:25
Medlem
Hur spelar ni när ni försvarar? alltid använt LT/L2 men varenda jävla gng jag bryter studsar den fram till motståndaren.. tar 5-6 brytningar innan jag tar bollen
Citera
2016-10-11, 21:40
Medlem
RolfRolands avatar
Ibland möter jag spelare som täcker bollen sjukt jäkla bra. De bara vänder ryggen till sedan är det omöjligt att ta bollen. Hur gör man det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in