2016-10-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Man blir ju mörkrädd när man ser att sin Zlatan som man inhandlade för 530k för några veckor sedan har gått ner till under 400k tror ni man ska sälja av nu direkt eller vänta tills efter black Friday?

Sålde hela laget nyss. Tappar par hundratusen i värde redan. Men med black friday i antågande så är det bara sälj som gäller. Ligger nu med 910k och väntar på raset
Citera
2016-10-31, 23:44
Medlem
Någon som testat 3421 iår?
Citera
2016-11-01, 00:18
Medlem
för er som inte testat IF Balo...gör det! FYFAN va bra han är..gör mål på allt..komplett
Citera
2016-11-01, 00:28
Medlem
Behöver lite hjälp på vilka chem cards varje spelare ska ha i mitt lag! Vad tycker ni?

http://www.futhead.com/17/squads/1841415/ La Liga Santander

Har 50k coins atm också så om ni tycker någon ska bytas ut så säg gärna till Tack på förhand! Vore jättesnällt med lite hjälp
Citera
2016-11-01, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahyschan
Behöver lite hjälp på vilka chem cards varje spelare ska ha i mitt lag! Vad tycker ni?

http://www.futhead.com/17/squads/1841415/ La Liga Santander

Har 50k coins atm också så om ni tycker någon ska bytas ut så säg gärna till Tack på förhand! Vore jättesnällt med lite hjälp

använt Bruno flera gng i draften..fruktansvärt trög i fötterna..testa IF Nzonzi..går för 19k typ..
Citera
2016-11-01, 01:38
Medlem
eshkoshkas avatar
FIFA-sugen. Varför inte lira kval till FUT Champs när man är ledig nästa helg, tänker jag. Första matchen möter man en PTB från minut 1. Jättekul med 2 miljoner Louis van Mourinho i spelet.

Det laggar fortfarande som fan. Input delay. Långsam game play. Auto-pass. Auto-nick. Dunderbra AI defensiv. Fan till och med matchställ-buggen innan man entrar match är kvar.... FUT 17 är ett skämt.

HUR kan det vara kvar i spelet? Varför får vi ingen jävla information från det här rövhålet till företag om alla problem?

e; Någon som använt Bailly? Kortet är ju iögonfallande men hans H/M skrämmer lite.
Senast redigerad av eshkoshka 2016-11-01 kl. 02:28.
Citera
2016-11-01, 03:59
Medlem
Vad hade ni byggt för lag och i vilken formation om ni inte hade budget?
Citera
2016-11-01, 07:24
Medlem
Det lär bli Joe Allen som får Player of the Month va? Han va ju en väldigt het kandidat innan gårdagen med 3 mål på 3 matcher. Igår stod han får 2 assist. Stoke har vunnit 3 och spelat 1 oavgjord. Hazard har stått för 3 mål och 1 ass denna månad, vunnit 4 av 4 och har 11-0 i målskillnad. Dem två och Walcott blir säkert nominerade. De sista två vet jag inte.

Chansat lite och köpt på mig en Wales startelva, en startelva med Stoke, en bra rated PL-elva med så lite coins som möjligt. Inte kostat mig så mycket och kan få tillbaka det mesta om det inte blir något av det.
Citera
2016-11-01, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det lär bli Joe Allen som får Player of the Month va? Han va ju en väldigt het kandidat innan gårdagen med 3 mål på 3 matcher. Igår stod han får 2 assist. Stoke har vunnit 3 och spelat 1 oavgjord. Hazard har stått för 3 mål och 1 ass denna månad, vunnit 4 av 4 och har 11-0 i målskillnad. Dem två och Walcott blir säkert nominerade. De sista två vet jag inte.

Chansat lite och köpt på mig en Wales startelva, en startelva med Stoke, en bra rated PL-elva med så lite coins som möjligt. Inte kostat mig så mycket och kan få tillbaka det mesta om det inte blir något av det.

Tycker det är löjligt att de enbart släpper "vanliga" squadbuilders till Premier League, vi som lirar de andra ligorna är tvungna att köra på vanliga spelare tills de släpper konstiga jävla squadbuilders
Citera
2016-11-01, 08:23
Medlem
Hej!

Alla spelar rasar i värdet nu pga black friday, min fråga är kommer spelarna att gå upp igen?
Läste någon som sa att Zlatan hade rasat ifrån ca 530 till under 400? Kommer han någonsin att gå upp till 530 igen?
Citera
2016-11-01, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leftyhanded
Hej!

Alla spelar rasar i värdet nu pga black friday, min fråga är kommer spelarna att gå upp igen?
Läste någon som sa att Zlatan hade rasat ifrån ca 530 till under 400? Kommer han någonsin att gå upp till 530 igen?
Troligtvis inte, TOTY är i början av januari och du har även FUTMas innan det. Du bör sälja av dina spelare nu om du kan då de lär sjunka ytterligare.
Citera
2016-11-01, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Troligtvis inte, TOTY är i början av januari och du har även FUTMas innan det. Du bör sälja av dina spelare nu om du kan då de lär sjunka ytterligare.

Vad fan ska man köpa för typ av lag då, någon som har något tips? spelar 4-1-2-1-2 (2)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in