Fick 18 vinster i förra helgturneringen, packen genererade+coinsbelöningen genererade ca 350k, äntligen har man lite flyt
Samma för mig, Packade Legend Landon Donovan (såldes för 380K) och Bailly för ca 20K plus 30K i vinstsumma. Älskar helgturneringen, underbar idé av EA!
Faan tar mig aldrig in i Champions skiten. Nu rök jag i finalen efter 2-2 och exit på motståndarens 5e straff i straffläggningen.
Har dock tre försök kvar. Äntligen hittat ett lag/uppställning som jag gillar till ett hyggligt pris i alla fall så kanske löser inträdet till slut. 3 försök kvar...
Förra spelet, dvs Fifa 16, klagade många på att matcherna kändes riggade och det pratades om någon sorts handicapsystem. I år läser jag inte alls lika mkt dylika klagomål, upplever ni en skillnad?
Själv tycker jag det känns som varenda match är riggad då motståndarna sätter sina avslut och jag missar alla. Med all säkerhet beror det dock på att jag inte är tillräckligt bra dock. Har mkt boll och kommer ofta in i motståndarnas straffområde. Väl i bra lägen missar jag ofta, de gånger jag gör mål är på långskott (sällan) eller när defensiva mittfältare kommer instormandes i straffområdet och stöter in bollen från nära håll. Frilägen bränner jag oftast (och har svårt att komma till) och mina långskottsförsök blir allt som oftast blockerade. Har ni några tips på dels hur man skapar chanser och dels hur man nailar dem?
Förra spelet, dvs Fifa 16, klagade många på att matcherna kändes riggade och det pratades om någon sorts handicapsystem. I år läser jag inte alls lika mkt dylika klagomål, upplever ni en skillnad?
Själv tycker jag det känns som varenda match är riggad då motståndarna sätter sina avslut och jag missar alla. Med all säkerhet beror det dock på att jag inte är tillräckligt bra dock. Har mkt boll och kommer ofta in i motståndarnas straffområde. Väl i bra lägen missar jag ofta, de gånger jag gör mål är på långskott (sällan) eller när defensiva mittfältare kommer instormandes i straffområdet och stöter in bollen från nära håll. Frilägen bränner jag oftast (och har svårt att komma till) och mina långskottsförsök blir allt som oftast blockerade. Har ni några tips på dels hur man skapar chanser och dels hur man nailar dem?
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning.
Passa runt som fan tills nån av dina spelare lägger löpning eller håll in lt+ rt och rör dig så motståndarn inte lyckas bryta tills nån lägger löpning mot mål och träna på skott så dom blir riktigt vassa så slipper du dribbla och försöka ta dig fram till mål utan gör mål från strax utanför eller precis inne i mål området och så slipper du bränna fri lägen
Senast redigerad av KorvkastarN 2016-10-20 kl. 21:47.
Vad fan är grejen med ramträffar detta år?? Drar minst 3 ramträffar per match, aldrig varit med om nåt liknande.. Senaste matchen var helt sjuk, 5 ribbträffar och en var ribba, mållinje, ribba, mållinje ut.. Och allt detta efter patchen