Citat:
Ursprungligen postat av
Sandbagged
Alltså jag har en fundering:
VARFÖR I HELVETE ÄR DET EN NY ARTIKEL I EXPRESSEN OM DET HÄR TAKRASET VARJE DAG??!?!?!?!
Jag håller på att bli galen, varför punktmarkerar media denna för mig okända människa?
Vad är hon känd för? Har sett henne på bild i säkert 20 år men aldrig brytt mig om vad det är för nån, men nu måste jag få veta. Vad gör hon egentligen? Hon var gift med en italienare har jag luskat ut för en massa år sen, är det därför hon är känd?
Okej, det kanske inte är en ny artikel var dag, läser inte den där skvallertidningen särskilt ofta, men tillräckligt ofta för att inse att nånting är lurt kring denna Pernilla.
Så vad har hon gjort?
Hon är känd för att ha kända skådis-föräldrar. Själv har hon deltagit i flera melodifestivaler och skådespelat mycket. Mest teater och musikal, men även film. På teatern har hon varit sen barnsben.
Hon spelar nog mest på teatern fortfarande och är väl ute på en del små-gig tror jag.
Italienaren som hon var gift med var hennes bakgrunds-dansare. Han hade hetsigt humör och misshandlade henne. Hon polisanmälde honom för dödshot för x antal år sen.
Hon blev utsedd till Sveriges sexigaste också har jag för mig, men det är några år sen nu.