Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-21, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandbagged
Alltså jag har en fundering:

VARFÖR I HELVETE ÄR DET EN NY ARTIKEL I EXPRESSEN OM DET HÄR TAKRASET VARJE DAG??!?!?!?!

Jag håller på att bli galen, varför punktmarkerar media denna för mig okända människa?
Vad är hon känd för? Har sett henne på bild i säkert 20 år men aldrig brytt mig om vad det är för nån, men nu måste jag få veta. Vad gör hon egentligen? Hon var gift med en italienare har jag luskat ut för en massa år sen, är det därför hon är känd?

Okej, det kanske inte är en ny artikel var dag, läser inte den där skvallertidningen särskilt ofta, men tillräckligt ofta för att inse att nånting är lurt kring denna Pernilla.
Så vad har hon gjort?

Hon är känd för att ha kända skådis-föräldrar. Själv har hon deltagit i flera melodifestivaler och skådespelat mycket. Mest teater och musikal, men även film. På teatern har hon varit sen barnsben.
Hon spelar nog mest på teatern fortfarande och är väl ute på en del små-gig tror jag.
Italienaren som hon var gift med var hennes bakgrunds-dansare. Han hade hetsigt humör och misshandlade henne. Hon polisanmälde honom för dödshot för x antal år sen.
Hon blev utsedd till Sveriges sexigaste också har jag för mig, men det är några år sen nu.
Citera
2016-10-21, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onaturligstyrka
Det känns att som de vuxna barnen aldrig kommer flytta hemifrån. Bara jag som fått den känslan? De kommer ju aldrig klara sig ensamma.

I gårdagens avsnitt sade ju till och med Pernilla att Benjamin inte skulle kunna klara av att bo själv!
Han behöver växa upp lite.
Citera
2016-10-21, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Jaha ja, du har gått på det Bianca försöker tuta i tv-tittarna. Lättlurade lilla du!

Hon är en vuxen kvinna som bor gratis hemma hos mamma. Hon jobbar inte ens. Hon gör inga ansatser att flytta hemifrån och dessutom sitter hon och hånar o kritiserar handen som föder henne på prime time i tv. Äckligt.

Och potatisnäsan Benjamin är ju bara totalt osympatisk hela han. En bortklemad nolla.

Hon jobbar med att blogga om jag har förstått det hela rätt. Det verkade i något avsnitt som att hon har ett eget företag också. Jag är väl inte helt övertygad om att blogga är ett jobb, men många hävdar ju att man kan leva på det.
Jag tycker mest det är irriterande när hon springer med sin telefon och ska fota allting.
Citera
2016-10-21, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredsavtal
Det är lite märkligt att en så ung "artist" som Bianca, redan nu gör det som avdankade artister pysslar med. Är med i Let's dance och numera en dokusåpa kretsande kring hennes egen familj.

Det kan inte vara något bra sätt att skapa sig en solid grund för en fortsatt artistkarriär.

I gårdagens avsnitt (när Benjamin skulle vara med i Allsången) så sa hon ju rakt ut att hon inte vill ge sig in i artistbranschen. Hon vill vara känd, men inte som artist. Vad finns det då att göra mer än Let´s Dance etc.?
Citera
2016-10-21, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag såg en trailer till den kommande realityserien där Pernilla och Bianca satt i en bil och skällde på varandra med sina gälla röster. Ska man orka se det här?

Det är ingen som tvingar dig att titta vet du...
Citera
2016-10-21, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Dysfunktionell delux. Den enda som inte verkar helt förstörd är Theo men han är ju inte så gammal än och har kanske en pappa som ger honom struktur i livet.

Jag gillar inte att Theo exponeras så mycket som han gör i programmet. Han är för liten och förstår inte vidden av denna exponering. De kunde t.ex struntat i att intervjua honom och låtit honom vara mer bi-figur än vad han är. Jag hoppas att hans pappa har fått säga sitt om detta.
Citera
2016-10-21, 08:06
Medlem
Teleslingas avatar
Jag såg något klipp där först Pernilla och sedan..Benjamin(?) skulle laga mat. De vill ju gärna utge sig för att vara världsmästare på - i vart fall - det italienska köket. Maken till taffligare människor i köket har dock sällan skådats i ett så kallat matlagningsprogram. Pernilla själv fick knappt godkänt, hon presterade högt mediokert. Den lille halvitalienske valpen däremot var en katastrof, trots att han skulle göra "sin paradrätt" nämligen pasta carbonara. Jag ser direkt om en person har matlagning i sig eller inte - och det har verkligen inte denna pajasfamilj. Ändå kan de inte låta bli att flina upp sig så fort en kamera riktas mot dem och försöka framstå som experter. Jävla fjantar!

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=0O9CCmwqOzc
Citera
2016-10-21, 08:12
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Benjamin är en riktigt obehaglig unge!
+1 på den. Kolla matklippet jag länkade.
Citera
2016-10-21, 09:11
Medlem
Innan Benjamin gick ut på Skansenscenen smekte han sin egen spegelbild och sa Jag älskar dig.
Citera
2016-10-21, 09:37
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Innan Benjamin gick ut på Skansenscenen smekte han sin egen spegelbild och sa Jag älskar dig.
Liksom hans mamma ofta gjort..och mormor..och många före dem i klanen.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/06/Christina_Schollin_1993.jpg/250px-Christina_Schollin_1993.jpg
Citera
2016-10-21, 09:54
Medlem
Superhärlig familj. Man fattar ju att det är jobbigt att ha ett kamerateam springandes efter sig medans man ska vara som vanligt. Härliga. Kämpa på!
Citera
2016-10-21, 13:30
Medlem
Bianca verkar ha huvudet på skaft, mest av dem alla iaf.

Benjamin - jöklar vilket paket han verkar ha i kalsongerna

Theo - bor i mobilen 24/7

Pernilla - ängslig hönsmamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in