Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman
Han från SVT som blev avstängd för han bloggad för friskt om Charlotte Pirelli och Wahlgren. (Vad fan hette han nu, rätt ung böckling)
Han skrev iaf nåt jävligt kul om Pernilla Wahlgren, typ; det är något perverst med en 40-åring som endast får roller som tonåring
Fan, hittar inte citatet, nån som har det? Var jävligt kul iaf, och det stämnde verkligen på pricken!
BTW; Hennes bror är ju knappast bättre.
Hmm... Hade inte han något trippelnamn? Typ XXXX Af/Von/Blabla XXXXXXXX? Det han skrev var väl att Pernilla absolut inte skulle sjunga "Alla flickor (utom jag)" då hon passerat bäst-före-datumet som flicka för länge sen? Var väl Christer Björkmans högra hand?
Dax att börja googla! I'll be back.
Edit: Edward Af Sillén heter han, länk till
artikel på Aftonhoran.
För er som inte vill läsa är kontentan:
Citat:
Detta har hänt
Bråken startade när Pernilla Wahlgren nyligen sa till Aftonbladet att Christer Björkman stoppat henne från att delta i årets Melodifestival.
-Christer skyllde på att jag var musikalartist och att jag var för gammal, sa hon.
Christer Björkman dementerade:
-Jag har aldrig sagt något sådant. Vi är goda vänner och om jag gynnade mina vänner skulle jag väl ha valt Pernilla.
Efter Pernilla Wahlgrens uttalanden i Aftonbladet var det fler artister och branschfolk som kritiserade Christer Björkman. Bland annat Charlotte Perrelli.
I veckan tog allt ny fart när Edward af Sillén hånade Pernilla Wahlgren och kritiserar artisten Charlotte Perrelli och veckans startfält på ett medlemsforum på QX.se:
"Jag vill inte se Pernilla Wahlgren stå på en scen och sjunga en text om att hon är en flicka. Hon är över 40 år."
"Den sk kritiken som kommer från Pernilla och hennes bästa vän Charlotte rinner egentligen av oss som vatten på en gås... Synd bara att en del har så dålig självkritik att de reagerar sådär. Pinsamt", skrev han på internetsajten.
Tydligen hade han bloggat på QX.se.
Over and out!