Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-21, 15:07
  #625
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mediumrare
Superhärlig familj. Man fattar ju att det är jobbigt att ha ett kamerateam springandes efter sig medans man ska vara som vanligt. Härliga. Kämpa på!

Vet inget om familjen, men det lär vara deras eget val att vara med i showen och att ha kamerateam "springandes efter sig" Vet inte om Pernilla tycker det är ett problem att synas.
Citera
2016-10-21, 21:18
  #626
Avstängd
onaturligstyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Innan Benjamin gick ut på Skansenscenen smekte han sin egen spegelbild och sa Jag älskar dig.
Han hade ett tuggummi han tuggat på hela dagen sen fäste de på spegeln och sen sa jag älskar dig till sig själv. Han kanske inte får höra att någon älskar han så ofta.
Citera
2016-10-21, 22:29
  #627
Medlem
NygammalValss avatar
Pernilla Wahlgren: "Bianca vill hellre vara med mig än sina kompisar". Reportaget publicerades i Allas nr 51/2014.

http://www.allas.se/pernilla-wahlgre...anca-ingrosso/
Citera
2016-10-22, 00:05
  #628
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Pernilla Wahlgren: "Bianca vill hellre vara med mig än sina kompisar". Reportaget publicerades i Allas nr 51/2014.

http://www.allas.se/pernilla-wahlgre...anca-ingrosso/

Det ÄR något mycket sjukt över hela denna klan.
Läste i någon tråd om mormor Christina. Hon har tydligen ett helt rum med uppklistrade tidningsurklipp om sig själv i källaren.
Citera
2016-10-22, 12:39
  #629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Hon jobbar med att blogga om jag har förstått det hela rätt. Det verkade i något avsnitt som att hon har ett eget företag också. Jag är väl inte helt övertygad om att blogga är ett jobb, men många hävdar ju att man kan leva på det.
Jag tycker mest det är irriterande när hon springer med sin telefon och ska fota allting.

Då har du förstått fel. Hon har olika företag, designar egna klänningar och har en affär tillsammans med en kompanjon där hon säljer saker till hemmet, prydnadssaker osv men även de egna klänningarna som är populära bland bl a kändisar. Sedan har hon även stora roller i musikaler hela tiden, så hon drar nog in en del.
Citera
2016-10-22, 13:12
  #630
Medlem
exoticspices avatar
Upplever hela familjen som väldigt stressad. Vad dom är gör så är det alltid ett högt tempo på något sätt och att dom gärna skriker till varandra när dom ska säga något.
Citera
2016-10-22, 13:16
  #631
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Upplever hela familjen som väldigt stressad. Vad dom är gör så är det alltid ett högt tempo på något sätt och att dom gärna skriker till varandra när dom ska säga något.

Samtliga har ADHD...det är jag beredd att sätta en hel del på.
Citera
2016-10-22, 13:40
  #632
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Då har du förstått fel. Hon har olika företag, designar egna klänningar och har en affär tillsammans med en kompanjon där hon säljer saker till hemmet, prydnadssaker osv men även de egna klänningarna som är populära bland bl a kändisar. Sedan har hon även stora roller i musikaler hela tiden, så hon drar nog in en del.
Det är Pernilla du beskriver, inte Bianca, som det skrevs om.
Citera
2016-10-22, 16:56
  #633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Det är Pernilla du beskriver, inte Bianca, som det skrevs om.

Ja jag kom på det precis att det var Bianca som menades i det inlägget jag svarade på, men jag trodde först det var Pernilla. Fel av mig :-)
Citera
2016-10-22, 23:44
  #634
Medlem
Jag är inte känslig, men nog skulle jag reagera om jag hörde ungar jag känner sitta och prata om hur de alla legat med huvudet i mammas f#tta som Bianca kläcker ur sig, låter djävligt fel. Sova i mammas säng som vuxna? Känns inte helt normalt, är kanske inte så konstigt att Pernilla inte legat på några år..
Citera
2016-10-23, 08:48
  #635
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Bianca verkar ha huvudet på skaft, mest av dem alla iaf.

Benjamin - jöklar vilket paket han verkar ha i kalsongerna

Theo - bor i mobilen 24/7

Pernilla - ängslig hönsmamma.
Han glor i/på en skärm helatin: TV, dator, platta eller mobil. Han flyr in i sin lugna trygga värld men kan ha smått autistiska drag.
Citera
2016-10-23, 19:16
  #636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Då har du förstått fel. Hon har olika företag, designar egna klänningar och har en affär tillsammans med en kompanjon där hon säljer saker till hemmet, prydnadssaker osv men även de egna klänningarna som är populära bland bl a kändisar. Sedan har hon även stora roller i musikaler hela tiden, så hon drar nog in en del.

Tror du blandar ihop mor och dotter nu. Jag pratade om Bianca. Hon har mig veterligen aldrig spelat i musikal.
Det du skriver stämmer dock in på Pernilla!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback