Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-14, 19:42
  #493
Medlem
Tandkolls avatar
Hon är så sjukt vidrig människa. Utrota hela Wahlgren klanen tack.

Hon tycker jag är dålig på att festa, säger Pernilla och skrattar.

I podcasten berättade Bianca att Pernilla blev så pass berusad att hon fick bära sin mamma hemåt.

– Så jag får dra henne ur taxin och bära henne hem och sen hjälpa henne spy i toaletten, sa Bianca i podcasten.

Pernilla har även i podcasten berättat vidare om de stora grälen med Bianca.

– När jag och Bianca bråkat har hon börjat gråta. Och då borde jag krama om henne. Men då har jag varit så arg över det som hänt innan. Och sårad. Så då klarar jag inte av att ge den där kramen. Mitt råd till andra mammor med tonårsbarn är att försöka att inte ta åt er.


Asså vad fan....

http://www.expressen.se/noje/sa-radd...nca-vanskapen/
Citera
2015-08-26, 22:53
  #494
Medlem
Pripps3.5s avatar
Det här ska hon definitiv inte skämmas för i alla fall.
Att bara "vår" legend , räcker gott. Att få sjunga med honom slår ännu högre.

Nå, det var min första och sista hyllning av PW.
Håll till godo:

https://www.youtube.com/watch?v=ePHJor90b0Q
Citera
2015-08-26, 23:23
  #495
Moderator
Oddballs avatar
Såg henne i förra helgens "Doobidoo" och noterade att hon såg väldigt annorlunda ut, dels hade hon en tantfrisyr från helvetet men hela ansiktet såg väldigt märkligt ut, ungefär som om hon fått ett plötsligt gigantiskt underbett. Hon såg ganska "fyllig" ut också, så ansiktsförändringen kan ju bero på viktuppgång?

Men rejält annorlunda såg hon ut i alla fall.
Citera
2015-08-28, 22:36
  #496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maradonuts
Kanske blivit mullig av pillren, so what, vem har inte det?
Gillar henne skarpt ändå, denna lilla glädjespriderska.
Hoppas hon deffar lite och knackar på en vacker dag

jag tycker också hon är trevlig.
Citera
2015-09-09, 01:32
  #497
Medlem
Kaendiss avatar
"Pernilla Wahlgren säljer väskor - vill hjälpa flyktingar"

Ännu en kändis som faller offer för pk-prostitution.
Förvisso inte totalt överraskande att det är lilltanten, den ängsliga Pernilla Wahlgren. Felval i livet går delvis som en röd tråd i hennes liv och levene (inte minst gäller det valet av män, som närapå utan undantag varit träskallar och dubiösa figurer).

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21383025.ab
Citera
2015-09-16, 14:11
  #498
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
"Pernilla Wahlgren säljer väskor - vill hjälpa flyktingar"

Ännu en kändis som faller offer för pk-prostitution.
Förvisso inte totalt överraskande att det är lilltanten, den ängsliga Pernilla Wahlgren. Felval i livet går delvis som en röd tråd i hennes liv och levene (inte minst gäller det valet av män, som närapå utan undantag varit träskallar och dubiösa figurer).

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21383025.ab

Men det är väl tanken som räknas...
Citera
2015-09-16, 14:15
  #499
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis
"Pernilla Wahlgren säljer väskor - vill hjälpa flyktingar"

Ännu en kändis som faller offer för pk-prostitution.
Förvisso inte totalt överraskande att det är lilltanten, den ängsliga Pernilla Wahlgren. Felval i livet går delvis som en röd tråd i hennes liv och levene (inte minst gäller det valet av män, som närapå utan undantag varit träskallar och dubiösa figurer).

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21383025.ab

Hon måste ringa Aftonbladet Det har blivit en bisarr tävling. Vem ger mest av kändisarna. Schyffert/Rheborg leder med en halv miljon kr i insamling.
Citera
2015-10-22, 20:49
  #500
Medlem
Tittar på "fest hos bindefeld" där pernilla är med. Andra gäster är victoria silvstedt, micke Nyqvist och Sofia wistam.

Pernilla beter sig som en väldigt osäker människa. Börjar hon inse att hennes tid är förbi?
__________________
Senast redigerad av mosfett 2015-10-22 kl. 20:53.
Citera
2015-10-22, 20:53
  #501
Medlem
BjornHsonLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosfett
Tittar på "fest hos bindefeld" där pernilla är med. Andra gäster är victoria silferstedt, micke Nyqvist och Sofia wistam.

Pernilla beter sig som en väldigt osäker människa. Börjar hon inse att hennes tid är förbi?

I dessa tider finns det så mycket access till musik både signat och osignat så enligt mig är det mer ett tecken på att hon är en jordnära, mogen och ödmjuk person om ser sin plats i ett realistiskt sammanhang.
Citera
2015-10-22, 22:54
  #502
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosfett
Tittar på "fest hos bindefeld" där pernilla är med. Andra gäster är victoria silvstedt, micke Nyqvist och Sofia wistam.

Pernilla beter sig som en väldigt osäker människa. Börjar hon inse att hennes tid är förbi?

Hennes son Benjamin försöker sig nu på en solokarriär! Han gjorde ett framträdande i Nyhetsmorgon med sin nya musik. Pinsamt var förnamnet! Att folk inte har självinsikt!
Citera
2015-10-26, 03:17
  #503
Medlem
Hon tyckte ju att ingen karl i Sverige var snygg nog för henne. Det är några år sedan och maken ville inte veta av henne. Den första spöade upp henne regelbundet. En vedervärdig människa som kommer få bo ensam i sitt hus livet ut. Finns ingen sexighet eller ödmjukhet hos den damen. Gäll och nervös röst som skär i märgen. Jag blir lika spyfärdig varje gång jag ser någon av klanens breda käftar i media. Både Anna Book och Gunilla Persson är intressantare än PW. Det säger allt.
Citera
2015-11-09, 19:19
  #504
Medlem
emma80s avatar
Hon sms'ade lite med sin pappa, lade upp det på Instagram och genast nappade Expressen. I samma artikel får de också in, via Pernillas blogg, att hon har en ny frisyr.

http://www.expressen.se/noje/ovantad...a-fran-pappan/

Detta är stort, PW skickar alltså sms och besöker frisören. Som alla vi vanliga dödliga personer också gör.
__________________
Senast redigerad av emma80 2015-11-09 kl. 19:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback