Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-30, 16:39
Medlem
enfindams avatar
Jag såg en trailer till den kommande realityserien där Pernilla och Bianca satt i en bil och skällde på varandra med sina gälla röster. Ska man orka se det här?
Senast redigerad av enfindam 2016-09-30 kl. 17:00.
Citera
2016-09-30, 17:24
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Har en video på när Benjamin Ingrosso blir ollad i ansiktet, hur är intresset på denna video?
Lika intressant som nedanstående. Alltså, inte alls!
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag såg en trailer till den kommande realityserien där Pernilla och Bianca satt i en bil och skällde på varandra med sina gälla röster. Ska man orka se det här?
Citera
2016-10-03, 15:34
Medlem
http://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgren-jag-har-varit-otrogen/ Pernilla öppnar sig rejält här pratar hon om unga älskare och ha sex överallt
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydrooler
Den dagen Pernilla kommer till mig och vill kramas lite så tänker jag inte vägra särskilt länge. Att hon verkar trist i övrigt kan jag hålla med om men sevärd är hon helt klart. Härlig liten kropp och ett gulligt ansikte. Mums.
Citera
2016-10-04, 17:30
Medlem
OK70s avatar
När, datum, och vilket program har Hon och hennes dotter träffat Lars Lerin och hans sambo? Tyckte att jag läst det i tråden, men hittar den inte när jag letar.
Citera
2016-10-04, 18:01
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
När, datum, och vilket program har Hon och hennes dotter träffat Lars Lerin och hans sambo? Tyckte att jag läst det i tråden, men hittar den inte när jag letar.

4/9 i Kanal 5:s Breaking News med Filip och Fredrik som programledare.

http://www.dplay.se/breaking-news/season-5-breaking-news-med-filip-fredrik-2/
Citera
2016-10-06, 06:31
Medlem
Alltså jag har en fundering:

VARFÖR I HELVETE ÄR DET EN NY ARTIKEL I EXPRESSEN OM DET HÄR TAKRASET VARJE DAG??!?!?!?!

Jag håller på att bli galen, varför punktmarkerar media denna för mig okända människa?
Vad är hon känd för? Har sett henne på bild i säkert 20 år men aldrig brytt mig om vad det är för nån, men nu måste jag få veta. Vad gör hon egentligen? Hon var gift med en italienare har jag luskat ut för en massa år sen, är det därför hon är känd?

Okej, det kanske inte är en ny artikel var dag, läser inte den där skvallertidningen särskilt ofta, men tillräckligt ofta för att inse att nånting är lurt kring denna Pernilla.

Så vad har hon gjort?
Citera
2016-10-06, 08:27
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandbagged
Alltså jag har en fundering:

VARFÖR I HELVETE ÄR DET EN NY ARTIKEL I EXPRESSEN OM DET HÄR TAKRASET VARJE DAG??!?!?!?!

Jag håller på att bli galen, varför punktmarkerar media denna för mig okända människa?
Vad är hon känd för? Har sett henne på bild i säkert 20 år men aldrig brytt mig om vad det är för nån, men nu måste jag få veta. Vad gör hon egentligen? Hon var gift med en italienare har jag luskat ut för en massa år sen, är det därför hon är känd?

Okej, det kanske inte är en ny artikel var dag, läser inte den där skvallertidningen särskilt ofta, men tillräckligt ofta för att inse att nånting är lurt kring denna Pernilla.

Så vad har hon gjort?
Vad har hon gjort? Jo, jag såg i en intervju att hon dejtat yngre killar bl.a. Det passade henne tydligen.
Citera
2016-10-06, 21:42
Medlem
PiusXIIIs avatar
Ser programmet Wahlgrens värld, och det verkar som om dottern Bianca som snart är 22 år fortfarande delar sitt boende mellan sina skilda föräldrar. Stämmer det? Hur försörjer hon sig?
Citera
2016-10-06, 22:00
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Ser programmet Wahlgrens värld, och det verkar som om dottern Bianca som snart är 22 år fortfarande delar sitt boende mellan sina skilda föräldrar. Stämmer det? Hur försörjer hon sig?
Kollar också på programmet och vilken dysfunktionell familj.. Ingen är perfekt men kom igen.
Bianca verkade köra något uppträdande och hon får väl pengar av mammsen och pappsen + lite pengar för reklam. Benjamin verkar vara en psykopat eller ha ADHD, vilket temperament
Citera
2016-10-06, 22:10
Bannlyst
Man blir aldrig av med familjen Wahlgren. Blir det Linus som ställer upp i Let's Dance nästa säsong?
Citera
2016-10-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kollar också på programmet och vilken dysfunktionell familj.. Ingen är perfekt men kom igen.
Bianca verkade köra något uppträdande och hon får väl pengar av mammsen och pappsen + lite pengar för reklam. Benjamin verkar vara en psykopat eller ha ADHD, vilket temperament
Dysfunktionell delux. Den enda som inte verkar helt förstörd är Theo men han är ju inte så gammal än och har kanske en pappa som ger honom struktur i livet. Benjamin har feta problem. Så blir det när barnen har fri uppfostran. Pernilla beter sig som om hon fortfarande är 18, skrattar bort det jobbiga, inte sunt. Det gjorde ont att se Benjamin i köket säga något om när han och Bianca var små ang att Pernilla stod för nära honom med kniven. Man undrar ju vad de har fått utstå när de växt upp. Skrik och hot mellan föräldrarna men även med knivar inblandade? Usch. Att exponera sin familj så är ett horeri utan dess like. Hoppas hon tycker pengarna hon får för detta är värt det... Tacka vet jag Carola häggis, hon har integritet.
Citera
2016-10-07, 03:14
Medlem
Barnen verkar ju helt tappade! I synnerhet alla sönerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in