Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Tror du att någon av de bönderna ha en bra chans att träffa den rätta?
Du menar de som dejtar själva på TV4 Play? Ja jag hoppas ju att de alla fyra ska finna kärleken men om jag ska säga någon av de fyra som jag tror lite extra på så får det nog bli Nils trots att ha säger att det går lite segt till Linda. Men han verkar stabil, lugn och veta vad han vill, han är ju också i den åldern då man inte vill leka runt.
Sen tror jag tvillingarnas chanser har ökat nu när man sett mer av dem i klippen, innan när de presenterades så "såg" kanske tjejer de som en och samma enhet men nu tycker jag man ser deras respektive personlighetsdrag mer. Också dem verkar genuina och jag hoppas det kommer gå bra för dem.