2016-10-17, 10:06
  #6997
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
...det verkar gå väldigt trögt för dem.

Det går ju inte att avgöra än. Det är inte många klipp som visats hittills och deras sommar ska ju följa de deltagare som man följer på deras gårdar. Då kan ju inte "playbönderna" vara längre fram i presenterandet om hur det går för dem.
Citera
2016-10-17, 10:44
  #6998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det går ju inte att avgöra än. Det är inte många klipp som visats hittills och deras sommar ska ju följa de deltagare som man följer på deras gårdar. Då kan ju inte "playbönderna" vara längre fram i presenterandet om hur det går för dem.



Jo iofs men man har ju iaf sett dejterna till de som man ska följa på gården. Man har inte sett några dejter hos tvillingarna eller Andreas och Nils har man ju knappt sett nåt av alls......men kanske kommer då.....
Citera
2016-10-17, 11:09
  #6999
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jo iofs men man har ju iaf sett dejterna till de som man ska följa på gården. Man har inte sett några dejter hos tvillingarna eller Andreas och Nils har man ju knappt sett nåt av alls......men kanske kommer då.....

Tycker nog att man är lika långt fram på bägge redovisningssätten, och det ska man också vara. Ser inget konstigt åt något håll.
Citera
2016-10-17, 11:10
  #7000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Tycker nog att man är lika långt fram på bägge redovisningssätten, och det ska man också vara. Ser inget konstigt åt något håll.



Okej....ja man ser saker olika
Citera
2016-10-17, 11:10
  #7001
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jo iofs men man har ju iaf sett dejterna till de som man ska följa på gården. Man har inte sett några dejter hos tvillingarna eller Andreas och Nils har man ju knappt sett nåt av alls......men kanske kommer då.....

Det var väl Andreas som visades med en dam inför denna veckas play-avsnitt.
Det är som sagt inte det minsta konstigt att det inte varit så mycket än med tanke på var tv-bönderna ligger i dejtfasen.
Tvillingarna har väl kanske inte alls försökt höra av sig till någon dam heller eller så var det så dåligt svar från damen ifråga att man inte valt att visa det.

Förövrigt kan man fortfarande "Citera flera"...
Citera
2016-10-17, 11:43
  #7002
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Jag skulle gissa att Erik är den som har bäst koll på vad som egentligen hände mellan honom och Sigrid. Han säger ju själv att det inte alls var så som det framställs i tv. Var ju bara en löjlig grej det där. Någonting måste de väl hitta på för att det ska bli lite spänning i programmet.
I veckans program av "Medierna" i P1 tog de upp just detta. De intervjuade både Erik och Sigrid, och båda sa att det inte hade hänt något alls mellan dem. Rent påhitt av TV4 och Linda alltså. Så jävla lågt.
Citera
2016-10-17, 11:47
  #7003
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
I veckans program av "Medierna" i P1 tog de upp just detta. De intervjuade både Erik och Sigrid, och båda sa att det inte hade hänt något alls mellan dem. Rent påhitt av TV4 och Linda alltså. Så jävla lågt.

Tvingade de Sigrid att prata känslor, säga att "det kan aldrig bli något" och vi har pratat om det osv. då? Varför går man med på något sådant, som vuxen/vuxna människor?
Citera
2016-10-17, 12:23
  #7004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
I veckans program av "Medierna" i P1 tog de upp just detta. De intervjuade både Erik och Sigrid, och båda sa att det inte hade hänt något alls mellan dem. Rent påhitt av TV4 och Linda alltså. Så jävla lågt.

Jag misstänkte redan från början att det där bara var en grej för att locka fler tittare. Så jag är inte alls förvånad över att det nu visade sig vara precis så. Så visst, väldigt larvigt och lågt gjort.
Citera
2016-10-17, 12:24
  #7005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej okej, ja förut har man ju enbart kunnat följa de utvalda, detta är ju nytt för i år. Ibland kan jag även tycka att de som fått dejta på egen hand är de som varit vettigast och charmigast och egentligen borde fått vara i programmet.

Tror du att någon av de bönderna ha en bra chans att träffa den rätta?
Citera
2016-10-17, 12:35
  #7006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det var väl Andreas som visades med en dam inför denna veckas play-avsnitt.
Det är som sagt inte det minsta konstigt att det inte varit så mycket än med tanke på var tv-bönderna ligger i dejtfasen.
Tvillingarna har väl kanske inte alls försökt höra av sig till någon dam heller eller så var det så dåligt svar från damen ifråga att man inte valt att visa det.

Förövrigt kan man fortfarande "Citera flera"...



Okej, ja man upplever ju saker olika.
Citera
2016-10-17, 12:42
  #7007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tror du att någon av de bönderna ha en bra chans att träffa den rätta?


Du menar de som dejtar själva på TV4 Play? Ja jag hoppas ju att de alla fyra ska finna kärleken men om jag ska säga någon av de fyra som jag tror lite extra på så får det nog bli Nils trots att ha säger att det går lite segt till Linda. Men han verkar stabil, lugn och veta vad han vill, han är ju också i den åldern då man inte vill leka runt.

Sen tror jag tvillingarnas chanser har ökat nu när man sett mer av dem i klippen, innan när de presenterades så "såg" kanske tjejer de som en och samma enhet men nu tycker jag man ser deras respektive personlighetsdrag mer. Också dem verkar genuina och jag hoppas det kommer gå bra för dem.
Citera
2016-10-17, 13:05
  #7008
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Du menar de som dejtar själva på TV4 Play? Ja jag hoppas ju att de alla fyra ska finna kärleken men om jag ska säga någon av de fyra som jag tror lite extra på så får det nog bli Nils trots att ha säger att det går lite segt till Linda. Men han verkar stabil, lugn och veta vad han vill, han är ju också i den åldern då man inte vill leka runt.

Sen tror jag tvillingarnas chanser har ökat nu när man sett mer av dem i klippen, innan när de presenterades så "såg" kanske tjejer de som en och samma enhet men nu tycker jag man ser deras respektive personlighetsdrag mer. Också dem verkar genuina och jag hoppas det kommer gå bra för dem.

I vilken ålder vill man inte leka runt längre? Och vad har du för erfarenhet av det
Vore väl taskigt om någon av deltagarna ville "leka runt"? Alla är ju med för att söka sig en fru/man.

Men du har kanske rätt ändå, alla verkar inte helt seriösa. Och man vet ju inte vem som har de rätta avsikterna. Eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in