2016-10-12, 23:29
  #6877
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Du har en poäng i det. Förklarar dock inte varför hon blev känslig och började gråta.
För att hon blev påkommen? Tanken på hur hon ska uppfattas om det hela kommer ut?
Jag har en känsla av att hon har levt länge på de där krokodiltårarna. Typ när hon knullade stalldrängen och hennes man kom på henne
Citera
2016-10-12, 23:33
  #6878
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag har ju försvarat Sigrid gällande allt snack om att hon inte skulle ha tid med en man osv, men det var ju förutsatt att hon var seriös med sin medverkan. Så som det hela utvecklat sig så ifrågasätter jag såväl hennes omdöme som mognadsnivå.


Jag har också läst bloggen och har postat citat från den här i tråden. Det står att det hela kommer att få konsekvenser, att de var tvungna att ta med den uppkomna situationen eftersom det påverkar saker som kommer att hända framöver. Det kan ju även tolkas som att Erik och/eller Sigrid berättar om det hela för sina deltagare, att någon då väljer att hoppa av osv.


Erik verkar ju förneka att de hade sex.
Vi spenderade en natt ihop, men inte på det sättet. Jag hade likaväl kunnat spendera en natt ihop med Per på det sättet, säger han.
http://www.expressen.se/noje/tv-bonden-eriks-ilska-mot-linda-lindorff/

Det kan ju vara så att de berättar för brevskrivarna och det får konsekvenser därav, men eftersom Linda skriver "då, först då kan ni bilda er en åsikt", så låter det lite som att de två skulle få ihop det på något sätt framöver (om än tillfälligt) och att det "minsann var äkta känslor den natten". Om det skulle bli så att personer hoppar av p.g.a. detta, då skulle ju inte våra uppfattningar bli direkt mer positiva om Sigrid och Erik, eller?!? Men vi får se...

Eftersom Sigrid säger att hon inte upplevt sådan passion sedan 90-talet, så tror jag inte bara de pratade, men Erik kan ju också säga så här för att försöka släta över det hela. Hon har ju dessutom sagt att de kramades och eftersom det var vin inblandat, så kan man ju räkna ut resten...
Citera
2016-10-12, 23:35
  #6879
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det var ju knappast den blyge Erik 21 år som tittade Sigrid djupt i ögonen, tog henne i armen och ledde henne in i sovrummet.

Nej, även om den rosenkindade 21-åringen hade känslor, så var det nattliga rendez-vous'et i sängen Häst-Sigrids idé.

Hur kan denna situation tolkas ?

Jo, 43-åriga Sigrid har dåligt omdöme och borde veta bättre, hon är förförisk och opålitlig. En trevlig kväll i gott sällskap och några glas vin räcker för att hon ska hoppa i säng med en ung man hon nyss har lärt känna. Vad sa Sigrids tonårsdöttrar om detta ?

Kanske var det så att Sigrid betedde sig på liknande sätt på affärsresan, medans maken satt hemma med barnen och tittade på tv.

Ridskolelärarinnan Sigrid uppträdde som nån slags gruppbefäl och jagade runt gubbarna i skogen. Det tyder på att Sigrid är dominant, hon sa dessutom att hon inte gillade om någon sade emot.

Slutsats: Sigrid är en mycket krävande och svår person som gillar att styra över andra. Fiskhandlaren från Göteborg har attityd och verkar alfa, vilket betyder att hans tid i tv snart är över. Sigrid vill ha en toyboy att leka med.

Lägg ner din jävla vendetta mot Sigrid. Och sluta upp med att slut shamea för i helvete!
Citera
2016-10-12, 23:36
  #6880
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag har en känsla av att hon har levt länge på de där krokodiltårarna. Typ när hon knullade stalldrängen och hennes man kom på henne

Blir spännande att följa hur det här ska sluta.
Citera
2016-10-12, 23:42
  #6881
Bannlyst
Från Lindas Instagram:

tjockaberthaJag älskar Bonde söker fru och jag tycker att du är en fantastisk programledare, men hur ställer du dig till det som Erik säger, att ni har vinklat detta helt fel och att han ångrar att han varit med?

Lindas svar:

linda_lindorff@tjockabertha man ångrar saker ibland, och följer du med resten av säsongen är det lätt att förstå varför...

Hur ska det hela tolkas?
Citera
2016-10-12, 23:43
  #6882
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

Och även fult av Erik mot tjejerna som söker kärleken med honom. Hoppas han inser sin miss och satsar nu. Den tjejen som han trodde var blyg och som sa att han hade fina ögon och som sen sa att hon var lite kär i honom verkar hur fin och gullig som helst. Där fanns en värme och den finns inte i Sigrid.

Erik är bara 21 år och har framtiden framför sig. Han har stor chans att välja en bra tjej trots sovrumsfadäsen med Häst-Sigrid.

Sigrid däremot är en kylig femme fatale som tar det hon vill ha när hon har lust. Hon är 43 år, frånskild med 3 barn och har fullt upp med sin ridskola. Blir det tid över kastar hon blickar på nån kille som hon sen släpar in i sovrummet. När han väl fått känslor för henne trampar hon på honom och drar vidare.
Citera
2016-10-12, 23:47
  #6883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Frågan är om Sigrid överhuvudtaget har någon typ när det kommer till män eller om det bara handlar om bekräftelse?

Jag hoppas och tror att deltagarna får reda på det på något sätt och att det är vad Linda indikerar på sin blogg om att det kommer att få konsekvenser.



Nej jag börjar mer och mer misstänka att det i Sigrids fall bara handlar om bekräftelse och kåthet, men då behöver man ju inte söka till BSF som är ett seriöst program för de som vill finna en livskamrat.

Jag hoppas bådas brevskrivare får reda på vad som hänt och att både Eriks tjejer och Sigrids killar väljer att hoppa av allt, så kan de stå där sen. Hoppas innerligt det är konsekvenserna som Linda pratar om!
Citera
2016-10-12, 23:48
  #6884
Medlem
spückos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016


Hon säger vidare i programmet att hon bara söker en älskare och samma natt suger hon kuken på en kille som är halva hennes ålder. Som sagts innan, han hade kunnat vara hennes egen son. Det tyder på enormt taskigt omdöme.

Ja men nu var detta inte hennes son, enorm skillnad. Damen får väl knulla vem hon vill så länge hon håller sig inom lagens ramar utan att det behöver tyda på "taskigt omdöme".
Citera
2016-10-12, 23:49
  #6885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Jag misstänker att det hela var Sigrids idé. Hon är en typisk uppmärksamhetstörstande bekräftelsetorsk.

Jag tror inte att TV4 uppmuntrade henne att dra med sig Erik in i sovrummet för tittarsiffrornas skull. Linda såg bekymrad ut på riktigt. Situationen skulle kunna leda till problem i tv-produktionen med deltagare som vill hoppa av.



Ja inte tror jag idén kom från Erik
Citera
2016-10-12, 23:50
  #6886
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Det kan ju vara så att de berättar för brevskrivarna och det får konsekvenser därav, men eftersom Linda skriver "då, först då kan ni bilda er en åsikt", så låter det lite som att de två skulle få ihop det på något sätt framöver (om än tillfälligt) och att det "minsann var äkta känslor den natten". Om det skulle bli så att personer hoppar av p.g.a. detta, då skulle ju inte våra uppfattningar bli direkt mer positiva om Sigrid och Erik, eller?!? Men vi får se...:
Ja, vi får se. Frågan är vad det blir för konsekvenser? Linda betonade ju verkligen för Erik att det verkligen skulle vara slut med Sigrid om de skulle fortsätta inspelningen, inga sms eller träffar dem emellan längre fram osv för det skulle var taskigt mot deltagarna.

Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Eftersom Sigrid säger att hon inte upplevt sådan passion sedan 90-talet, så tror jag inte bara de pratade, men Erik kan ju också säga så här för att försöka släta över det hela. Hon har ju dessutom sagt att de kramades och eftersom det var vin inblandat, så kan man ju räkna ut resten...
Versionerna går onekligen inte ihop nånstans. Lättast att tro på det som Sigrid sa eftersom det var direkt på plats utan förberedelse. Eriks uttalande låter mer som en efterhandskonstruktion.
Citera
2016-10-12, 23:54
  #6887
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej jag börjar mer och mer misstänka att det i Sigrids fall bara handlar om bekräftelse och kåthet, men då behöver man ju inte söka till BSF som är ett seriöst program för de som vill finna en livskamrat.
Instämmer. Dock så blir det ju en extra bekräftelse för henne att synas i tv.

Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Jag hoppas bådas brevskrivare får reda på vad som hänt och att både Eriks tjejer och Sigrids killar väljer att hoppa av allt, så kan de stå där sen. Hoppas innerligt det är konsekvenserna som Linda pratar om!
Vore verkligen bra om det blev så.
Jag hade känt mig "lurad" som deltagare om jag hade varit där under dessa förutsättningar.
Citera
2016-10-12, 23:55
  #6888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Erik är bara 21 år och har framtiden framför sig. Han har stor chans att välja en bra tjej trots sovrumsfadäsen med Häst-Sigrid.

Sigrid däremot är en kylig femme fatale som tar det hon vill ha när hon har lust. Hon är 43 år, frånskild med 3 barn och har fullt upp med sin ridskola. Blir det tid över kastar hon blickar på nån kille som hon sen släpar in i sovrummet. När han väl fått känslor för henne trampar hon på honom och drar vidare.



Är rädd för att du har rätt, tycker hon verkar osympatisk, tårar över detta med Erik, sen bara tråkig på gruppdejten...massa trams med springande och sen hennes kommentar om att hon "inte tycker om när man säger emot"...nej ogillar henne mer och mer.

Ja Erik verkar ju iaf mer sympatisk och jag hoppas han ser vilka fina tjejer han har framför sig och glömmer bort denna instabila Sigrid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in