Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Jag har ju försvarat Sigrid gällande allt snack om att hon inte skulle ha tid med en man osv, men det var ju förutsatt att hon var seriös med sin medverkan. Så som det hela utvecklat sig så ifrågasätter jag såväl hennes omdöme som mognadsnivå.
Jag har också läst bloggen och har postat citat från den här i tråden. Det står att det hela kommer att få konsekvenser, att de var tvungna att ta med den uppkomna situationen eftersom det påverkar saker som kommer att hända framöver. Det kan ju även tolkas som att Erik och/eller Sigrid berättar om det hela för sina deltagare, att någon då väljer att hoppa av osv.
Erik verkar ju förneka att de hade sex.
Vi spenderade en natt ihop, men inte på det sättet. Jag hade likaväl kunnat spendera en natt ihop med Per på det sättet, säger han.
http://www.expressen.se/noje/tv-bonden-eriks-ilska-mot-linda-lindorff/
Det kan ju vara så att de berättar för brevskrivarna och det får konsekvenser därav, men eftersom Linda skriver "då, först då kan ni bilda er en åsikt", så låter det lite som att de två skulle få ihop det på något sätt framöver (om än tillfälligt) och att det "minsann var äkta känslor den natten". Om det skulle bli så att personer hoppar av p.g.a. detta, då skulle ju inte våra uppfattningar bli direkt mer positiva om Sigrid och Erik, eller?!? Men vi får se...
Eftersom Sigrid säger att hon inte upplevt sådan passion sedan 90-talet, så tror jag inte bara de pratade, men Erik kan ju också säga så här för att försöka släta över det hela. Hon har ju dessutom sagt att de kramades och eftersom det var vin inblandat, så kan man ju räkna ut resten...