Citat:
Ursprungligen postat av
NiccoJ
Ann-Christin var kanske inte direkt karl tokig men de karlar som sökte framstod ju också som Samhall gänget på turné, vilket byk.
Börje var vad jag minns inte med bland de fyra vilket var en skandal. Något pucko hade nämligen kommit på att de med flest insända brev skulle bli huvudpersoner i programmet. Året efter hade man med Bonde-Fredrik Karlsson som fick 8-10 brev men man ändrade upplägget till allmän succé.
Jag känner Fredrik lite ytligt och är övertygad om att filmteamet snarare fick försöka tona ned stolligheterna än att höja upp dem, hans verklighet går nämligen inte av för hackor...
Nej hennes karlar var ju inte direkt några höjdare heller, den enda som tog för sig var väl Gert som hon blev livrädd för och valde bort kvickt.
Nej han dejtade väl själv vad jag minns men jag tänkte mer på ifall han sa nåt kul eller avvikande i de två inslag han var med i?? Även om bonden dejtar själv så brukar man ju få se presentationsvideon som de gör långt innan och sen när Linda kommer med breven och en tjej ska ringas upp. Eller visade man ej det i första säsongen??
Okej, intressant, så vi hade bjudits på än mer stolligheter från Fredrik då om inte filmteamet hade tonat ner det hela

, man hade ju gärna velat se allt, Fredrik var ju onekligen en personlighet och en legend i BSF