2021-12-13, 20:49
Medlem
Jag vet. Fick veta idag. Hur det slutar
Citera
2023-04-03, 19:48
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Nu är det casting nästa vecka, vad tycker du om det? Lostworld
Citera
2023-04-06, 20:05
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Min soloshow i tråden som vanligt, 0 konkurens

Schyst NMR-utseende på Jens han kommer dra till sig tjockisar.
Det tog lite tid att se (över 5 minuter) men nu ser jag att han har Tomas Qvicks ögon

Som vanligt misslyckad kill-tjej ratio i 7/1
Mimmi verjar lovande, lite äldre, kör frihetskänsla hoj, inga avvikande ansiktsdrag

Hon tror att hon vill ha en riktig slusk, men hon kommer selektera brev med hunkar som flexar & putar med munnen men hon kommer sätta på dom stövlar & att kon har fått skita på dom lite

Han med brillor kommer dra till sig tjockisar eftersom hans humör är alldelles för gayhappy,
sådant kan inte snygga tjejer tända på.
Nä föresten jag har lärt mig läxan, det kommer att vara en del för snygga goldiggers för honom som bara vill bada bastu

Bögbonde till häst söker maskulin motsats till receiver, suck jag orkar inte, 1 lesbisk tjej har de vari över 15 år? finns det någon autist i tråden som kan svara på vilket år det var bögare med senast?

Inte slapp vi en pensionär heller som ska suga livsglädjen ur tittaren

Den siste grabben kräver att bli tagen med storm, hur kommer ni åstadkomma detta tjejer? när han ska gå före er

Den siste människovännen kommer nog få en del milfiga sökare, man kan hoppas

Och nu ska detta gäng delas upp mellan tv & kärlek åt alla, sätt tjejen i
kärlek mot alla och bögen i tv förståss, inte tvärtom
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-06 kl. 21:01.
Citera
2024-11-14, 13:50
Medlem
[quote=2mas|55026789]Som vanligt blev det oftast de två fulaste i varje sextett som fick lämna(surprise, surprise ), tyckte väl iofs att hon som pontus valde bort(hon som grina) såg ok ut men hon var lite fulsöt. Hon hade dock fin kropp med hyfsat breda höfter, klart påsättningsbar.

Marcus tjejer var inte direkt attraktiva men inte så fula som en del vill göra gällande. Ett par av dom såg ändå ok ut, tänker hon wt-tjockblondinen och hon med ring i näsan. Men det är klart, direkt snygga var dom inte heller, halvsöta på sin höjd.

Svårt att säga vem som leder påsättningsbarhetsligan av dom valda tjejerna, kommer inte riktigt ihåg alla helt och hållet, men hon med rött läppstift som dejtar pontus ligger nog bra till. Har inte koll på allas kroppar än, får återkomma. Av dom jag sett hade jag nog helst satt på hon anna karin som pontus valde bort, hon
Senast redigerad av Anne36 2024-11-14 kl. 14:37.
Citera
2024-11-14, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Ja, i bildade kretsar ser man i ut så och det är absolut ett tecken på obildning vilket är föga attraktivt. Värst var hon den feta med push-up BH, tatueringar och sönderblonderat hår. Riktigt avtändande. Obildad och dessutom ful.

Hon den söta på Marcus gård åkte hem för att hon har barn.
intressant diskussion förklara mera? Sönderblekt hår och upptryckt tuttar var de, de du skrev? Så då är man mindre värd,🙄 har mindre klass, för generellt så säger du det!
Citera
2024-11-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Jomen jag tänker på någon av tjejerna som hade märkeskläder till exempel, hon hade ju fina kläder, i mitt tycke då. Jag kan inte förklara på närmare sätt än jag redan gjort, jag upplevde de tre valda tjejerna som mer städade/prydliga/högre klass eller vad du nu vill använda för ord. De har mer/bättre/snyggare stil i mina ögon helt enkelt.
Du får gilla sönder-blonderat hår hur mycket du vill såklart men för mig ser en antingen ut som en blogg-fjortis eller white trash tråkigt nog, jag tycker det bara. Sen att du kallar tjejer för knulldjur säger väl en hel del om hur du är som person och vad du har för uppfattning om kvinnor i allmänhet men det är såklart en helt annan fråga.

Nu vet man vad du är för person. En ytlig sådan!
Citera
2024-11-14, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag tror att det i slutet kommer att stå mellan tjejen som är ifrån hans by och den han var och handlade med.

Marcus tycker jag verkar vara en otroligt tråkig människa, skulle inte förvåna mig om han i slutändan inte väljer någon alls. Efter att ha fått åka på semester då

Han var riktigt tråkig kan ja säga.
Citera
2024-11-15, 18:37
Medlem
Crapmagics avatar
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem