Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Sofia hade ju sökt till en av de andra bönderna som också var med det året. Det är väl det största beviset på att hon aldrig var intresserad av Fredrik som person, hon ville enbart vara med i tv. Tror inte att han själv vet varför han egentligen valde henne. På ett sätt var det ju roligt när han gjorde en massa klantiga grejer men jag skulle gissa att det handlar om att han var nervös och inte kände sig trygg med situationen. Så det är kul att han hittat rätt nu.
Roger fick ju också en slags "töntstämpel" men jag hoppas att han träffar någon som passar honom. När det gäller Ann-Katrin undrar jag varför hon ens var med i programmet. Det kändes som hon hade bestämt sig redan från början att hon inte var intresserad och därför bjöd hon inte till. Det är helt okej att inte vilja ha ett förhållande men då är ju inte BSF rätt forum att vara med i. På ett sätt kan tycka att det är synd om henne samtidigt som jag känner att hon får skylla sig själv.
Ja just det, Sofia hade ju sökt även till Karl-Petter, men han ville ju inte ha henne eller hur det nu var. Så nej, hon brydde sig inte ett dugg om Fredrik, har ju varit andra såna tjejer med också, man ser ju att de bara är där för uppmärksamhet, när bonden visar vad han gör på gården så har det varit viktigare för somliga dejter att hålla på med läppglanset. Nej han gick väl troligen efter vilken tjej som var snyggast när han slutligen valde Sofia han tänkte med fel del av kroppen. Hade han tänkt med hjärnan så hade han säkert valt Lena istället. Tycker Sofia betedde sig fult och hoppas det slår tillbaka mot henne en vacker dag.
Ja jag tror Roger till slut kommer lyckas träffa någon, till skillnad från många andra bönder som inte hade mycket erfarenhet av tjejer så hade ju Roger väldigt gott självförtroende, han såg ju sig lite som tuppen i hönsgården och glömmer ju aldrig hans svar till en av dejterna. Tror Helene på hans gård sa..."åh Roger, jag trivs så bra i ditt sällskap" med kärleksfull blick på honom, och Roger bara svarar lite soft...."ja det finns en del som gör det ja"......

. Men Roger har ju glimten i ögat så att säga.
Det är ju allt annat än vad Ann-Katrin har eller hade, nåt mer kallt och otrevligt får man leta efter i BSF och jag undrar liksom du varför hon ens var med i programmet, hon hade ingen lust att träffa nån från första början och hon hade varken utseende eller en trevlig personlighet och trots det kunde hon inte visa det minsta lilla ödmjukhet inför sina dejter

. Nej det är den bonde som jag tyckt riktigt genuint illa om!! Visst ur vissa synvinklar kan det ju vara lite synd om henne, eftersom hon är så rädd för män (verkar det som) och totalt socialt handikappad. Nej jag tror hon kommer vara ensam många år framöver...... Per-Johan som hon behandlade som skit på resan är däremot gift numera och bor i Skåne

...glädjande då han var värd att hitta kärleken, kanske än mer värd det efter att ha upplevt Ann-Katrin