Är det värt att slå till på James Rodriguez nu? Har han peakat prismässigt eller är det troligt att han går upp?
Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Om han gör en bra match i helgen så kommer han ju med i TOTW veckan efter. Under den veckans gubben är med i TOTW så kan man ju inte få hans vanliga kort i paket utan bara TOTW-kortet. Får väl se om Stekelenburg kommer med i veckans lag på tisdag (?). Beror lite på hur andra målvakter har presterat under veckan som varit.
OK. Men även om man inte kan få hans vanliga guldkort i paketen så lär det ju finnas hundratals Stekelenburg-kort på marknaden ändå?
Citat:
Ursprungligen postat av
Woooqe
När jag kollar på streams på killar som har typ 160-5-10 i matcher förstår jag inte riktigt vad det är som gör dom så jävla Mycket bättre än mig och jag har 40-10-40. Nåt är det uppenbarligen... vad är det viktigaste enligt er som skiljer de bra från de lite sämre på FUT?
Börjar bli lite frustrerad 😕
Var någonstans kollar du dessa streams? Lite intresserad av att se proffsen spela. Förhoppningsvis kan man lära sig nånting av dem.
Jag känner bara att dessa videos som Krasi / Ovvy lägger upp på tuben inte direkt hjälper när man själv ska spela en match. Man kommer ihåg typ ett tips av femton när man ställs inför en särskild situation på planen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jochen-
Inte spelat med Arnautovic men jag fullkomligt älskar Martial i det här spelet, snabb, stark, 4* skill 4* Weak foot kan spela som LW men också som ST.
Martial är ju LW. Kan man ändå spela honom som ST och behålla 10 i kemi, eller vad menar du?