2016-10-17, 08:11
Medlem
namerlesss avatar
Bästa mittbacken i Bundesliga under 5k?
Citera
2016-10-17, 09:38
Medlem
tror ni dybala får inform? Gjorde två mål i helgen
Citera
2016-10-17, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
tror ni dybala får inform? Gjorde två mål i helgen

Svårt att förutse då det var en handfull forwards som gjort 2 mål eller mer i helgen. Känns 50-50.

Någon som lirat med POTM Heung-Min Son? Står i valet o kvalet om jag skall gå för det... Börjat samla på mig Koreaner, saknar bara ett par. Men känns lite sådär att lägga ut drykt 80k som en del förutser att man får lägga för alla tre utmaningarna. Känns kanske mer värt att lägga coinsen på en gubbe som man kan sälja av senare om man vill testa något nytt.

Citat:
Ursprungligen postat av namerless

Toprak tycker jag. Bra pace och bra defensiv. Efter honom skulle jag säga Marc Bartra.
Senast redigerad av grahnen 2016-10-17 kl. 10:22.
Citera
2016-10-17, 11:17
Medlem
Weird.s avatar
Hey!

Sitter just nu med detta lag som går oerhört starkt http://www.futhead.com/17/squads/1338792/

Någon som har nå tips på spelare att förbättra? Har själv tänkt en del på Hummels och Lahm men känns inte som dom kommer va bättre än Sokra eller Pisczek. Om någon har en skön lirare så hojta gärna till!
Citera
2016-10-17, 11:53
Medlem
Arnutovic eller Valencia och varför.......
Citera
2016-10-17, 11:54
Medlem
Fan sorry menade Arnutovic eller Martial såklart.......
Citera
2016-10-17, 13:32
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
Fan sorry menade Arnutovic eller Martial såklart.......

Inte spelat med Arnautovic men jag fullkomligt älskar Martial i det här spelet, snabb, stark, 4* skill 4* Weak foot kan spela som LW men också som ST.

140+ mål på 135 matcher, kommer aldrig att sälja honom
Citera
2016-10-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namerless

Sokratis utan tvekan. Fick min för 3k och har varit superbra
Citera
2016-10-17, 13:57
Medlem
Är det värt att slå till på James Rodriguez nu? Har han peakat prismässigt eller är det troligt att han går upp?

Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Om han gör en bra match i helgen så kommer han ju med i TOTW veckan efter. Under den veckans gubben är med i TOTW så kan man ju inte få hans vanliga kort i paket utan bara TOTW-kortet. Får väl se om Stekelenburg kommer med i veckans lag på tisdag (?). Beror lite på hur andra målvakter har presterat under veckan som varit.

OK. Men även om man inte kan få hans vanliga guldkort i paketen så lär det ju finnas hundratals Stekelenburg-kort på marknaden ändå?

Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
När jag kollar på streams på killar som har typ 160-5-10 i matcher förstår jag inte riktigt vad det är som gör dom så jävla Mycket bättre än mig och jag har 40-10-40. Nåt är det uppenbarligen... vad är det viktigaste enligt er som skiljer de bra från de lite sämre på FUT?
Börjar bli lite frustrerad 😕

Var någonstans kollar du dessa streams? Lite intresserad av att se proffsen spela. Förhoppningsvis kan man lära sig nånting av dem.
Jag känner bara att dessa videos som Krasi / Ovvy lägger upp på tuben inte direkt hjälper när man själv ska spela en match. Man kommer ihåg typ ett tips av femton när man ställs inför en särskild situation på planen.

Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Inte spelat med Arnautovic men jag fullkomligt älskar Martial i det här spelet, snabb, stark, 4* skill 4* Weak foot kan spela som LW men också som ST.

Martial är ju LW. Kan man ändå spela honom som ST och behålla 10 i kemi, eller vad menar du?
Citera
2016-10-17, 13:59
Medlem
Någon som har prövat på Alisson i Roma?
Citera
2016-10-17, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-

140+ mål på 135 matcher, kommer aldrig att sälja honom
Tack för svaret
Citera
2016-10-17, 14:13
Medlem
Någon testat Valencia inf är det något att köra med..........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in