2016-10-16, 23:20
Medlem
ruggigt svårt att förstå sig på marknaden än alltså.
jag packade otw kante för för drygt två veckor sedan.. då låg hans värde på 120k och jag övervägde att sälja den för att istället spela med det vanliga kortet som då låg på 40k.

nu, ca 2 veckor senare har otw stigit till 190k(?!) medans det vanliga sjunkit till 34k.
fattar inte logiken i detta..

Det va ju inte så att han gjorde någon jättematch igår då chelsea förvisso vann mot leicester.
tror inte det räcker för en IF iaf.
Citera
2016-10-16, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
ruggigt svårt att förstå sig på marknaden än alltså.
jag packade otw kante för för drygt två veckor sedan.. då låg hans värde på 120k och jag övervägde att sälja den för att istället spela med det vanliga kortet som då låg på 40k.

nu, ca 2 veckor senare har otw stigit till 190k(?!) medans det vanliga sjunkit till 34k.
fattar inte logiken i detta..

Det va ju inte så att han gjorde någon jättematch igår då chelsea förvisso vann mot leicester.
tror inte det räcker för en IF iaf.

Kante blev utsedd till MOTM i den matchen. Så folk kanske tror/hoppas på en IF och då får ju priset på OTW upp. Även fast jag har svårt att tro att han skulle få något nytt kort i och med inga ass eller mål. Men ör inte helt omöjligt.
Citera
2016-10-17, 00:04
Medlem
Aritzos avatar
Nån mer som laggar på FUT champions?
Citera
2016-10-17, 00:06
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Själv vinner jag mer och spelar bättre ju bättre lag jag har. Förlorar jag och missar mycket chanser så skyller jag enbart på mig själv och inte något script... Men måste va skönt att ni har det där att skylla på, för det är ju såklart inte erat fel när ni förlorar
Nej men är det inte lustigt att Hazard kan va som en gud i ena matchen till att byta ut skorna med tegelsten i nästa. Jag blir till och med arg när scripten är med mig för att jag tycker att den som är bättre ska vinna.
Citera
2016-10-17, 01:25
Medlem
Fan va Gray från PL är jobbig att möta imo
Citera
2016-10-17, 02:01
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Själv vinner jag mer och spelar bättre ju bättre lag jag har. Förlorar jag och missar mycket chanser så skyller jag enbart på mig själv och inte något script... Men måste va skönt att ni har det där att skylla på, för det är ju såklart inte erat fel när ni förlorar

Jag upplever också det som h*n upplever ibland lite då och då. Byter jag till ett av mina två andra lag som har mycket lägre rating så funkar allt mycket bättre igen. Allt från hur AIn beter sig, till fördelningen på 50/50 bollar, spelarna är mycket rappare istället för lika slöa och klumpiga som en lastbil, man behöver inte 50 lägen för att ett ska sitta osv osv. Jag har inga problem att erkänna när någon är bättre, det jag klagar på är att mitt egna lags beteende går från att vara riktigt bra till att vara sämre än sämst.

Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Typiskt EA att straffa en för att man lägger ned mycket pengar på spelet.

Vem har sagt att motståndaren inte spenderar pengar? Handicap är ett väldigt bra sätt att tjäna pengar.
Citera
2016-10-17, 02:11
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Drog Martial i veckans paket. Överlägset mest värda spelaren jag fått, skönt nu när man u-spelare går för extra mycket.

Började på nyckelmatcher och gjorde klart bilbao-real sociedad. Gick rejält minus där Ingen idé att köra de andra imo. Har spelare till napoli-roma redan, men man måste ju pröjsa 10k för en enda spelare i DIF-bajen.. Lär bli svindyrt att köpa man u-Liverpool också. Inte värt allt för en draft-token, lite mynt och kassa paket.
Citera
2016-10-17, 02:22
Medlem
Cules avatar
Jag har dilemma här, fixat med svett och tårar ett BPL lag, haft Vardy som anfallare men sålde han och nu har jag ca 80k att spendera på en anfallare.
Köpa Lukaku eller IF Benteke med hunter chamstry?
Några andra förändringar ni föreslår?

http://www.futhead.com/17/squads/1332270/
Senast redigerad av Cule 2016-10-17 kl. 02:45.
Citera
2016-10-17, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Jag har dilemma här, fixat med svett och tårar ett BPL lag, haft Vardy som anfallare men sålde han och nu har jag ca 80k att spendera på en anfallare.
Köpa Lukaku eller IF Benteke med hunter chamstry?
Några andra förändringar ni föreslår?

http://www.futhead.com/17/squads/1332270/

Du skulle kunna skicka Rooney och köra med Eriksen istället.
Citera
2016-10-17, 02:55
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsatzoiki
Du skulle kunna skicka Rooney och köra med Eriksen istället.
Älskar Rooneys distansskott men hans passningsspel suger, jag får testa Eriksen. Tack för tipset.
Jag tror jag ska köpa IF Benteke, han verkar så op
Citera
2016-10-17, 03:57
Medlem
Billigaste sättet om jag vill återställa mina W-L-D? Vilken spelare att köpa för att överföra coinsen... ?
Citera
2016-10-17, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackshadow
Billigaste sättet om jag vill återställa mina W-L-D? Vilken spelare att köpa för att överföra coinsen... ?
silver spelare för 150 coins och sen säljer du för 10 k. Förstår dock inte varför men till och börja med orkar göra den proceduren enbart för ett jävla record sen finns ju chansen att du blir bannad.
Jag har skickat en jävla massa coins till konton hit och dit men inte blivit bannad än men risken finns ju där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in