2016-10-16, 16:51
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs
Ni som spela weekend-ligan förra veckan, när fick ni priserna?

Jag spelade inte men rätt säker på att de ramlade in i onsdags.
Citera
2016-10-16, 17:01
Medlem
Aritzos avatar
Hur är det med Fut champions? Måste man vinna alla 40 matcher för att få pris eller får man pris efter hur många raka vinster då?
Citera
2016-10-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Hur är det med Fut champions? Måste man vinna alla 40 matcher för att få pris eller får man pris efter hur många raka vinster då?
Du måste minst spela 5 matcher för att få pris sen ska du spela så många matcher som möjligt, Max är 40st. Sen får du priser efter hur många segrar du har
Citera
2016-10-16, 17:11
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pb--
Du måste minst spela 5 matcher för att få pris sen ska du spela så många matcher som möjligt, Max är 40st. Sen får du priser efter hur många segrar du har
Ok ok, när får man sån där in form kort? Efter hur många vinster?
Citera
2016-10-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Har alltid varit så och det är alltid lika förvånande. En spelare gör två-tre mål och helt plötsligt drar priset iväg flera tusen. Folk som har noll koll ser en spelare som gör nåt bra och vill förmodligen spela med honom. Sen har dem noll koll på marknaden och köper till priset som är. Kan vara värt att sitta med mobilen samtidigt som man kollar fotboll och hinner dra åt sig lite spelare som utmärker sig. Just de, samt att det kan bli ety TOTW-kort av den spelaren. Som nedanstående gubbe skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Delvis hype efter en bra insats. Men framförallt för att en spelare alltid går upp när han är med i totw. Så stänker någon dit två mål så går folk in och köper på sig det kortet vilket leder till att priset stiger.

Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Kommer han med i TOTW försvinner kortet från marknaden i en vecka, vilket innebär ett högre pris. Därför försöker folk köpa upp honom innan priset peakar.

Tack för svar!
Fast denna målvakt är ju inte med i totw? Men han går alltså upp i pris ändå?

Till sista inlägget: du menar att vanliga guldkortet 'försvinner' i den meningen att kortet är så populärt och säljer så bra?
Men om han kommer med i Totw så går i regel vanliga guldkortet upp i pris?
Det är ganska kul om det är så. Speciellt eftersom vanliga guldkortet och totw inte har nåt med varandra att göra.

För övrigt: är det värt att sälja Rooney nu och satsa på James Rodriguez? Kommer nån av dem gå upp/ner i tro? Eller har de peakat?
Citera
2016-10-16, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Tack för svar!
Fast denna målvakt är ju inte med i totw? Men han går alltså upp i pris ändå?

Till sista inlägget: du menar att vanliga guldkortet 'försvinner' i den meningen att kortet är så populärt och säljer så bra?
Men om han kommer med i Totw så går i regel vanliga guldkortet upp i pris?
Det är ganska kul om det är så. Speciellt eftersom vanliga guldkortet och totw inte har nåt med varandra att göra.

För övrigt: är det värt att sälja Rooney nu och satsa på James Rodriguez? Kommer nån av dem gå upp/ner i tro? Eller har de peakat?

Om han gör en bra match i helgen så kommer han ju med i TOTW veckan efter. Under den veckans gubben är med i TOTW så kan man ju inte få hans vanliga kort i paket utan bara TOTW-kortet. Får väl se om Stekelenburg kommer med i veckans lag på tisdag (?). Beror lite på hur andra målvakter har presterat under veckan som varit.
Citera
2016-10-16, 20:12
Medlem
Får man sitt pris när man spelat 40 matcher eller måste man vänta till 02.00?

Edit: ser att nån där uppe skrev att man får på onsdag. Uselt
Senast redigerad av Riven-Ost 2016-10-16 kl. 20:18.
Citera
2016-10-16, 20:47
Medlem
Är det någon som har koll på nyckelmatcher nästa vecka???
Citera
2016-10-16, 20:56
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Är det någon som har koll på nyckelmatcher nästa vecka???

Tänker du på SBC? I så fall är det bl.a. Celtic - Rangers, Milan - Juve, Marseille - PSG och Chelsea - United. Antar att minst ett par av dem är med även om United kanske inte är med två helger i rad.
Citera
2016-10-16, 21:19
Medlem
Woooqes avatar
När jag kollar på streams på killar som har typ 160-5-10 i matcher förstår jag inte riktigt vad det är som gör dom så jävla Mycket bättre än mig och jag har 40-10-40. Nåt är det uppenbarligen... vad är det viktigaste enligt er som skiljer de bra från de lite sämre på FUT?
Börjar bli lite frustrerad 😕
Citera
2016-10-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
När jag kollar på streams på killar som har typ 160-5-10 i matcher förstår jag inte riktigt vad det är som gör dom så jävla Mycket bättre än mig och jag har 40-10-40. Nåt är det uppenbarligen... vad är det viktigaste enligt er som skiljer de bra från de lite sämre på FUT?
Börjar bli lite frustrerad 😕

vanligtvis är det väldigt bra på att försvara.. tänker bla på Inception och Airjapes.. Gorilla ska vi inte ens prata om som har typ 300-2-10 eller nåt
Citera
2016-10-16, 21:59
Medlem
Woooqes avatar
Det här med sbc, tror ni det är så enkelt att man bara kan köpa upp vilka spelare som helst inför vissa derbyn, känns som att EA är lite mer svårlästa än så. Annars är det ju bara att bunkra upp med vilka idioter som helst från såna lag ju😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in