2016-10-17, 14:15
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren

Martial är ju LW. Kan man ändå spela honom som ST och behålla 10 i kemi, eller vad menar du?

Sätter LF kort och spelar med 7 chem, fungerar utmärkt
Citera
2016-10-17, 14:23
Medlem
Höwedes eller Naldo? Utveckla gärna.
Citera
2016-10-17, 14:29
Medlem
Vilken anfallare bör man lira med från pl?

Lirar 4-3-3 (4) har haft wellbeck och firmino vilket funkat helt okej även kört med rashford.

Vem tycker ni funkar bäst in game augero sanchez? Zlatan för långsam?
Citera
2016-10-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slow88
Vilken anfallare bör man lira med från pl?

Lirar 4-3-3 (4) har haft wellbeck och firmino vilket funkat helt okej även kört med rashford.

Vem tycker ni funkar bäst in game augero sanchez? Zlatan för långsam?

Har kört med Sanchez där men tycker han har för lite att säga till om i luften. Tror på en lagom snabb ST som även kan hota i luftrummet. Diego Costa kan fungera bra.
Citera
2016-10-17, 15:05
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsatzoiki
Höwedes eller Naldo? Utveckla gärna.

Naldo kan fungera bra om du spelar med lågt försvar, han är jävligt seg dock, när jag mötte lag med honom så var det inga problem att springa förbi när laget stod högre upp i planen.

Inte spelat något med Höwedes, gillar Bender+Toprak som mittbackspar i Bundesliga.
Citera
2016-10-17, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Naldo kan fungera bra om du spelar med lågt försvar, han är jävligt seg dock, när jag mötte lag med honom så var det inga problem att springa förbi när laget stod högre upp i planen.

Inte spelat något med Höwedes, gillar Bender+Toprak som mittbackspar i Bundesliga.

Okej tack, kör med ett hybrid lag så behöver en stronglink till Fährman i mål. Har du spelat något med Leno? Kanske kan vara värt att köpa honom och Toprak.
Citera
2016-10-17, 15:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Svårt att förutse då det var en handfull forwards som gjort 2 mål eller mer i helgen. Känns 50-50.

Någon som lirat med POTM Heung-Min Son? Står i valet o kvalet om jag skall gå för det... Börjat samla på mig Koreaner, saknar bara ett par. Men känns lite sådär att lägga ut drykt 80k som en del förutser att man får lägga för alla tre utmaningarna. Känns kanske mer värt att lägga coinsen på en gubbe som man kan sälja av senare om man vill testa något nytt.

Toprak tycker jag. Bra pace och bra defensiv. Efter honom skulle jag säga Marc Bartra.
80k? Lär väl gå på mer än så?

Citat:
Någon som har prövat på Alisson i Roma?
Ja jag har hans OTW-kort. Kört typ 30-40 matcher. Tycker han är bra.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-17 kl. 15:29.
Citera
2016-10-17, 15:38
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Okej tack, kör med ett hybrid lag så behöver en stronglink till Fährman i mål. Har du spelat något med Leno? Kanske kan vara värt att köpa honom och Toprak.

Inte spelat med Leno i årets upplaga, han var bra för mig i Fifa 16 dock, kan vara värd att testa.
Citera
2016-10-17, 15:51
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Hey!

Sitter just nu med detta lag som går oerhört starkt http://www.futhead.com/17/squads/1338792/

Någon som har nå tips på spelare att förbättra? Har själv tänkt en del på Hummels och Lahm men känns inte som dom kommer va bättre än Sokra eller Pisczek. Om någon har en skön lirare så hojta gärna till!

Vet inte hur Piszcek är, men har Lahm och tycker att han är riktigt bra. Luiz Gustavo är sjukt bra CDM, kostar inte ett skit heller så tycker att du kan köpa in och testa. Sokratis är sjukt bra, så tycker att Hummels vore ett onödigt köp.

Har du testat Muller som CAM? Jag gillade inte Draxler, så köpte in Muller. Han är visserligen inte den bästa CAM sett till hur jag spelar (vill ha pace+ bra passing) men han kompenserar det med att vara sjukt bra i luften och vara väldigt giftig framför mål och precis utanför straffområdet.

Tror dock att jag i ditt fall inte hade köpt någon förutom Luiz Gustavo och sparat till Reus istället.
Citera
2016-10-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
80k? Lär väl gå på mer än så?

Det var vad någon youtuber lade på sitt lag när han räknade på värdet. Kanske är fel.... Har inte räknat så mycket på det själv.

Korea-laget fick jag ihop för drygt 16-17k. Har det klart men inte skickat in det än, är fortfarande i valet eller kvalet om jag skall köra eller inte... Sedan knåpar jag på ett PL-lag som går på ca 25-30k. Det sista laget finns väl risk att det går på mer. I och med att det är en TOTW-spelare. Men borde väl kunna lösa det på 30-40k? Inte kollat mer på just det laget.
Citera
2016-10-17, 16:53
Medlem
Någon som kan förklara hur prisutvecklingen ser ut under en vecka? Köpte på mig några guld spelare igår som jag tänkte sälja för minst 500 coins dyrare men när jag kollade idag så hade priset gått ner med 500 coins.

Om priserna sjunker mellan söndagen till måndagen, går de ner ännu mer under TOTW på onsdagen för att sedan öka till helgen igen? Jag tänkte "scouta" priserna under veckan på olika spelare så jag vet tills nästa gång.
Citera
2016-10-17, 18:14
Medlem
waikikiis avatar
Någon annan som inte kommer in på companion appen? Står bara och laddar vid 17 loggan för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in