Citat:
Ursprungligen postat av
Bugatti123
har kollat nu precis, idag är det inget krav för kvalet, och det är inget krav för turneringen till helgen!
Jo, såg det. Lyckades inte kvala in

Förlorade första försöket i final, andra försöket i omgången innan...
Citat:
Ursprungligen postat av
TonyLamborghini
vad fan är detta sitter här och ska handla spelare nu när alla ifs har släpps så småbarnen säljer alla sina spelare billigare för att ha råd med packs och endå har priserna för spelarna gått upp i pris sedan igår? vad händer?
Kanske har något att göra med att veckans IFs suger i jämförelse med förra?
Citat:
Ursprungligen postat av
what-
Någon som lirat med 3-backslinje i FUT 17 något? Hur har det funkat? Och vilken (3-backslinje) uppställning skulle ni säga (personligen) är bäst för en spelstil där man gillar att passa in i mitten hellre än att gå ut på kanterna?
-w
Har testat 3-4-2-1 i FUT draft. Upplevde att jag hade bra kontroll över mittfältet och spelet i övrigt. En annan mycket bra grej är att formationen innehåller både yttrar och yttermittfältare. När det kommer till försvar så tycker jag att det kan bli väldigt skakigt om motståndaren tar sig förbi mittfältet och har snabba yttrar. Brukar finnas stora ytor för yttrarna att springa på och då kan det bli svårt att hänga med.
Fast jag har iofs aldrig lirat med 3-backslinjer innan, så det mycket handlar om vana också antar jag. Lätt värt att testa iallafall.