2016-10-05, 16:38
Medlem
Tänkte köpa Zlatan. Är det en dum idé nu? kommer priset droppa eller det är stabiliserat nu?
Citera
2016-10-05, 16:39
Medlem
TonyLamborghinis avatar
vad fan är detta sitter här och ska handla spelare nu när alla ifs har släpps så småbarnen säljer alla sina spelare billigare för att ha råd med packs och endå har priserna för spelarna gått upp i pris sedan igår? vad händer?
Citera
2016-10-05, 16:40
Medlem
Någon som lirat med 3-backslinje i FUT 17 något? Hur har det funkat? Och vilken (3-backslinje) uppställning skulle ni säga (personligen) är bäst för en spelstil där man gillar att passa in i mitten hellre än att gå ut på kanterna?

-w
Citera
2016-10-05, 17:00
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
har kollat nu precis, idag är det inget krav för kvalet, och det är inget krav för turneringen till helgen!

Jo, såg det. Lyckades inte kvala in Förlorade första försöket i final, andra försöket i omgången innan...

Citat:
Ursprungligen postat av TonyLamborghini
vad fan är detta sitter här och ska handla spelare nu när alla ifs har släpps så småbarnen säljer alla sina spelare billigare för att ha råd med packs och endå har priserna för spelarna gått upp i pris sedan igår? vad händer?

Kanske har något att göra med att veckans IFs suger i jämförelse med förra?

Citat:
Ursprungligen postat av what-
Någon som lirat med 3-backslinje i FUT 17 något? Hur har det funkat? Och vilken (3-backslinje) uppställning skulle ni säga (personligen) är bäst för en spelstil där man gillar att passa in i mitten hellre än att gå ut på kanterna?

-w

Har testat 3-4-2-1 i FUT draft. Upplevde att jag hade bra kontroll över mittfältet och spelet i övrigt. En annan mycket bra grej är att formationen innehåller både yttrar och yttermittfältare. När det kommer till försvar så tycker jag att det kan bli väldigt skakigt om motståndaren tar sig förbi mittfältet och har snabba yttrar. Brukar finnas stora ytor för yttrarna att springa på och då kan det bli svårt att hänga med.
Fast jag har iofs aldrig lirat med 3-backslinjer innan, så det mycket handlar om vana också antar jag. Lätt värt att testa iallafall.
Citera
2016-10-05, 17:08
Medlem
Varför är spelare dyrare när dom inte har spelade matcher för andra ägare? Har det nånsomhelst påverkan?
Citera
2016-10-05, 17:13
Medlem
Varför finns det ingen Balotelli på marknaden??
Citera
2016-10-05, 17:14
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Kanske vänta efter helgen (Weekend tourny + packs) så folk lär ha lite coins i plånkan att gör av med.
Kommer det vara stora ändringar angående Messis pris i den närmaste framtiden?
Citera
2016-10-05, 17:31
Medlem
Packade Bonucci - äntligen lite packluck...

Sälja nu, eller vänta?
Citera
2016-10-05, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Jo, såg det. Lyckades inte kvala in Förlorade första försöket i final, andra försöket i omgången innan...

Kanske har något att göra med att veckans IFs suger i jämförelse med förra?

Har testat 3-4-2-1 i FUT draft. Upplevde att jag hade bra kontroll över mittfältet och spelet i övrigt. En annan mycket bra grej är att formationen innehåller både yttrar och yttermittfältare. När det kommer till försvar så tycker jag att det kan bli väldigt skakigt om motståndaren tar sig förbi mittfältet och har snabba yttrar. Brukar finnas stora ytor för yttrarna att springa på och då kan det bli svårt att hänga med.
Fast jag har iofs aldrig lirat med 3-backslinjer innan, så det mycket handlar om vana också antar jag. Lätt värt att testa iallafall.

Tack för ett bra svar! Ska ge det ett försök!

-w
Citera
2016-10-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
Bara jag som har extrema problem med FIFA 17 jämfört med tidigare år?
Mitt record i år är vad jag kan komma ihåg ungefär, 39-10-30.
Tidigare år så har jag MINST dubbelt så många vinster som förluster.

Mitt anfallspel är ett skämt och varje målvakt jag möter gör deras livs matcher med 12-13 räddningar.

Har extremt svårt att skapa chanser, någon som har något tips eller liknande?

Ganska exakt som för mig..
Scenario senaste 10-12 matcherna: Totalt överlägsen första halvlek har 60-40 boll och typ 10-2 i ordentliga målchanser men i princip omöjligt att göra mål, tills 45e minuten. Då kan jag få in en boll.

Andra halvlek funkar ingenting. Genomskärare jag slår går direkt på spelare istället för på yta, han kan passa/springa genom mina som inte kan ta bollen.. sen vänder han och vinnner med 3-1 typ.
Citera
2016-10-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av what-

-w
352 är en väldigt central uppställning..alltid varit en favorit men inte hunnit testa på 17
ställer rätt höga krav på de 3 CBs samt defensiva mittfältarna
Citera
2016-10-05, 18:54
Medlem
Vilken striker skulle ni köra på, Vardy eller Lacazette?

Vardy har bättre tryck i skottet (85 mot 81) och Lacazette har marginellt bättre finishing (86 mot Vardys 84) och bättre volley, samt 4 i skill moves. Båda har 3 weak foot.

Tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in