2017-01-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Några hade ju problem med att skicka in SBC häromdagen. Fick ni löst det och isåfall hur? Jag har fått upp "error" innan men då har det fixat sig genom att byta position på några spelare och flytta tillbaka. Har testat byta ut spelare mot några helt andra, flyttat runt spelare, startat om appen osv. Kanske går på konsolen? Kunnat skicka in alla nya Marquee Matchup förutom Villareal-Valencia.

Gissar på att det var de nya rating-systemet. På mobilen visade den 79 men samma trupp på konsolen visade 78. Så fick byta en 75-rated till en 79 så gick den upp till 79 även på konsolen.
Citera
2017-01-20, 22:10
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Några hade ju problem med att skicka in SBC häromdagen. Fick ni löst det och isåfall hur? Jag har fått upp "error" innan men då har det fixat sig genom att byta position på några spelare och flytta tillbaka. Har testat byta ut spelare mot några helt andra, flyttat runt spelare, startat om appen osv. Kanske går på konsolen? Kunnat skicka in alla nya Marquee Matchup förutom Villareal-Valencia.
Har du gjort en positionsförändring på någon av spelarna? Skicka den till klubben och sätt tillbaka den igen så kommer det fungera.
Citera
2017-01-20, 22:14
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Gissar på att det var de nya rating-systemet. På mobilen visade den 79 men samma trupp på konsolen visade 78. Så fick byta en 75-rated till en 79 så gick den upp till 79 även på konsolen.
Missade att du hade citerat dig själv,skönt att det löste sig.
Citera
2017-01-20, 22:24
Medlem
Försöker göra Sbc Zlatan, och gjorde denna trupp men får bara 99 i kemi. Vad är problemet, vad kan jag göra?

http://www.futhead.com/squad-building-challenges/squads/279025/
Citera
2017-01-20, 22:25
Medlem
Vilken taktik kör ni?
Citera
2017-01-20, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Har du gjort en positionsförändring på någon av spelarna? Skicka den till klubben och sätt tillbaka den igen så kommer det fungera.
Jaså det kan fungera med? I just detta fallet hade inga positionsförändringar. Bra o veta ifall det krånglar igen framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Försöker göra Sbc Zlatan, och gjorde denna trupp men får bara 99 i kemi. Vad är problemet, vad kan jag göra?

http://www.futhead.com/squad-building-challenges/squads/279025/

Gissar på att du måste ha lojalitet på en av dina spelare? Wernbloom har 10 i kemi på den du länka men i din trupp antar jag att han har 9? Eller så kan det vara att du måste göra Wernbloom till CM? Ser att han har det i den du länka. Hans kort är CDM som original.

Edit. Testade göra den truppen och som CDM får Wernbloom 8 i kemi. Du behöver antingen 2 spelare med lojalitet eller 1 spelare med lojalitet + göra om Werbloom från CDM till CM. Skulle jag tro!
Senast redigerad av grahnen 2017-01-20 kl. 22:41.
Citera
2017-01-20, 23:28
Medlem
Citat:
Jaså det kan fungera med? I just detta fallet hade inga positionsförändringar. Bra o veta ifall det krånglar igen framöver.

Gissar på att du måste ha lojalitet på en av dina spelare? Wernbloom har 10 i kemi på den du länka men i din trupp antar jag att han har 9? Eller så kan det vara att du måste göra Wernbloom till CM? Ser att han har det i den du länka. Hans kort är CDM som original.

Edit. Testade göra den truppen och som CDM får Wernbloom 8 i kemi. Du behöver antingen 2 spelare med lojalitet eller 1 spelare med lojalitet + göra om Werbloom från CDM till CM. Skulle jag tro!

Tack det funkade att göra Wernblom till cm. Nu är det dock error-problemet i mobilappen... provat byta spelarna osv osv..
Citera
2017-01-20, 23:56
Medlem
Fyfan vad äckligt. Leder med 3-0 i 60de i en viktig match och han kör glitchet. Får jag mindre mynt i framtiden för det här nu också? eftersom att glitchet gör att jag e den som "lämnar" matchen.
Citera
2017-01-21, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Tack det funkade att göra Wernblom till cm. Nu är det dock error-problemet i mobilappen... provat byta spelarna osv osv..

Du har samma problem som jag skrev om ovanför. I mobilappen visar den 77 rating men inne på konsolen visar den bara 76. Alltså behöver du upp en rating. Dem har förändrat ratingsystemet lite så jag gissar på att mobilappen inte riktigt synkar ihop med det nya. Därav får man error. Byt ut Nilsson mot Pontus Jansson så är du hemma! Han kostar bara 350-400 coins.
Citera
2017-01-21, 03:42
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Fyfan vad äckligt. Leder med 3-0 i 60de i en viktig match och han kör glitchet. Får jag mindre mynt i framtiden för det här nu också? eftersom att glitchet gör att jag e den som "lämnar" matchen.

hänt mig ca 10-15 gånger och har beslutat mig för att lägga ner helt förrens dess att det finns garantier på att inga glitcher finns. Kommer förmodligen inte hända.
Citera
2017-01-21, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
hänt mig ca 10-15 gånger och har beslutat mig för att lägga ner helt förrens dess att det finns garantier på att inga glitcher finns. Kommer förmodligen inte hända.
Gör detsamma!
Citera
2017-01-21, 04:49
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Vad i helvete?
Är det ingen WL denna helgen?

Vann 20 matcher förra helgen (fan gjort det varje helg nu sedan starten 5 veckor)...
Men när jag loggar in står det ranking Guld 3 men att WL börjar om 6 dagar??? Kan bara kvala nu om jag skulle vilja, trots att det står att jag är kvalificerad..?? Inför nästa vecka??

Det kan la inte ha och göra med att jag inte hämtade ut förra veckans belöning idag??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in