2016-10-26, 16:13
Medlem
TOTW 6 PL lirare Kante Hazard Shaqxri Mane rätt ok
Citera
2016-10-26, 16:23
Medlem
nitinitis avatar
Någon mer med fiber som har button delay på fifa? Hur har ni fixat problemet?
Citera
2016-10-26, 16:31
Medlem
jaybones avatar
Köpte TOTW Kevin Gamiero igår. Han gjorde 6 mål på två matcher. Har 87 i skott. Jävligt nöjd.

Hur brukar ni resonera när ni väljer striker? Är det skottet eller Pacen som avgör? Ska det vara blandat?

Tycker själv att en striker som har typ 90 i pace och 78 i shot var bättre i Fifa 16 än i 17. Farten är bra men inte lika avgörande.

Tittade på Benzema som verkar gå för samma pris som TOTW Gamiero, bara att Benzema inte är bra på något, han är hyfsad fysiskt, inte snabb men inte långsam och har ett hyfsat skott. Varför är han så högt skattad på marknaden, för att totalen är hög? Totalen som inte styrks av resten av kvalitéerna..
Citera
2016-10-26, 16:38
Medlem
waikikiis avatar
En kombo av pace, skott och styrka, köpte nyligen Lacazette, hoppas detta blir bra annars får jag nog strukturera om mer än jag vill för ett bra lag till helgen.
Citera
2016-10-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calculated65
TOTW 6 PL lirare Kante Hazard Shaqxri Mane rätt ok

Vet inte om man ska skratta eller gråta. Hade 6st OTW Mané som jag sålde av för 165k i förmiddags. Var ganska säker att hans prestation inte skulle räcka till TOTW.... Tänkte köpa tillbaka honom direkt efter hypen hade lagt sig och hans pris gått ner igen. Nu går han för 205k. Fan, ibland ska man bara sitta ner och ta det lugnt...
Citera
2016-10-26, 16:42
Medlem
C0ws avatar
Tänkte att fan men jag slår till på 2-3 specials packs som finns nu. Packar De Bruyne i första
Citera
2016-10-26, 16:57
Medlem
Fick precis en Mario Gaspar Scream-kort i pack och vad tycker ni, ska man vänta med att sälja honom? Han stiger ju som fan i rating i några dagar men jag tror att Ultimate Scream utmaningarna tar slut samma dag som de höjs så de lär kanske sjunka en del i pris den dagen trots att de höjs i stats för några dagar.

Vad tycker ni? Sälja eller behålla?
Citera
2016-10-26, 17:02
Medlem
Kan någon hjälpa mig med att bygga ett bra 100k hybrid lag med 433(4) ps4
Citera
2016-10-26, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejtjena
Fick precis en Mario Gaspar Scream-kort i pack och vad tycker ni, ska man vänta med att sälja honom? Han stiger ju som fan i rating i några dagar men jag tror att Ultimate Scream utmaningarna tar slut samma dag som de höjs så de lär kanske sjunka en del i pris den dagen trots att de höjs i stats för några dagar.

Sälj, enda anledningen till att de går för såna sjuka priser är pga just SBC.
Citera
2016-10-26, 17:06
Medlem
waikikiis avatar
Citat:

Tror allt att jag hade väntat till helgen, folk kommer vilja använda dessa kort under fut championship under helgen när dess stats är anabolaserade, sbcn gäller väl även en vecka framöver?
Citera
2016-10-26, 18:01
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erriik20
Kan någon hjälpa mig med att bygga ett bra 100k hybrid lag med 433(4) ps4

Jag kör med det här, gick för strax under 100k på Xbone. Visserligen 433 (2) men jag gillade (4) förra året men trivs bättre med (2) i år så du kan alltid prova.

Själv får jag dock inte riktigt till 7 chem Martial så har blivit fler matcher med Rashford där.
Citera
2016-10-26, 18:04
Medlem
megaman9s avatar
Citat:

9 dagar kvar på SBC med Haloween korten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in