2008-05-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Jag tyckte bögbonden var härlig ja!

Ska det vara bögar med i bondläpp söger blygdläpp nu också?
Citera
2008-05-22, 12:54
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokhyllan Billy
Är väl just därför han kommer med?
Löpsedlar skapar uppmärksamhet till programmet, vilket drar fler tittare.

Trodde det var de som fick flest ansökningar som kom med? (vet inte hur programmet fungerar).
Citera
2008-05-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokhyllan Billy
Är väl just därför han kommer med?
Löpsedlar skapar uppmärksamhet till programmet, vilket drar fler tittare.

Det är de personer som får flest brev som går vidare i programmet, inte de som skapar mest rubriker i media. Kommer han vara en av dem som får flest brev? Jag tror inte den del av befolkningen som tittar på detta program kommer skriva flest brev till just honom, det var så jag menade.
Senast redigerad av miss Sköterska 2008-05-22 kl. 14:17.
Citera
2008-05-22, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miss Sköterska
Det är de personer som får flest brev som går vidare i programmet, inte de som skapar mest rubriker i media. Kommer han vara en av dem som får flest brev? Jag tror inte den del av befolkningen som tittar på detta program kommer skriva flest brev till just honom, det var så jag menade.

Iofs har det ju redan skrivits en massa om honom dels i vanliga kvällsblaskor, dels på lgbt-orienterade sajter som qx. Därför kanske många bögar som vanligtvis inte ser på Bonde söker fru skriver till honom ändå.
Citera
2008-05-22, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdc
Iofs har det ju redan skrivits en massa om honom dels i vanliga kvällsblaskor, dels på lgbt-orienterade sajter som qx. Därför kanske många bögar som vanligtvis inte ser på Bonde söker fru skriver till honom ändå.

Ja, så kan det klart bli. Det kan ju också bli så att det skriver in folk som egentligen inte är intresserade, just för att det skulle bli ett kontroversiellt scenario om han kom med. Fick bara en känsla igår när jag såg programmet att det var osannolikt att han skulle komma med, just för att den del av befolkningen som vanligtvis följer programmet förmodligen inte är redo för det. Bachelor eller något annat dejtingprogram visst, men Bonde söker fru? Aja, vi får väl se vad som händer, det lär ju inte passera obemärkt förbi iaf.
Citera
2008-05-22, 16:59
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jag står fullständigt rakt i mina åsikter, att du har problem med det är inte min huvudvärk..
Bra, mycket bra. Även om dina åsikter är mossiga och förlegade har du givetvis rätt att stå för dem.

Citat:
Skamligt att media idag skall spegla homosexuallitet som ngt normalt, är detta bilden av en man vi vill ge våra svenska barn som sitter i tittar?..
Barn är intelligenta, tro inget annat.

Citat:
Det hela får mig att må illa o än mer ställa mig på Åke Grens sida o se på er som en sjukdomsparasit i samhället...
Åke Gren, hehe ja han är ju fullt normal...

Citat:
Tv4 har passerat gränsen för vad som kallas smaklig television med råge.
Fattas bara att man skall tvingas se idioterna som kallar sig män kelas under bästa sändningstid..
On betyder på, Off betyder av. alt. Ofta har folk TV4 inställt på knappen märkt 4. Undvik den.

Citat:
Bättre då att visa klassika bönder med sunda värderingar o en god kristelig syn på man o kvinna. Inte en bortklemad bögspoling som leker bonde med mors pengar o vältrar sig i all mediaglans såsom den pridegay han är.

Är du religiös? du vet att bibeln är påhittad och att det där med gud och jesus är hittepå va?? Du förstår det va?
Citera
2008-05-22, 17:33
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Bra, mycket bra. Även om dina åsikter är mossiga och förlegade har du givetvis rätt att stå för dem.

Barn är intelligenta, tro inget annat.

Åke Gren, hehe ja han är ju fullt normal...

On betyder på, Off betyder av. alt. Ofta har folk TV4 inställt på knappen märkt 4. Undvik den.

Är du religiös? du vet att bibeln är påhittad och att det där med gud och jesus är hittepå va?? Du förstår det va?
Kättare är dom homosexuella. Det är allt jag har att säga i frågan.
Citera
2008-05-22, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss Sköterska
Ja, så kan det klart bli. Det kan ju också bli så att det skriver in folk som egentligen inte är intresserade, just för att det skulle bli ett kontroversiellt scenario om han kom med. Fick bara en känsla igår när jag såg programmet att det var osannolikt att han skulle komma med, just för att den del av befolkningen som vanligtvis följer programmet förmodligen inte är redo för det. Bachelor eller något annat dejtingprogram visst, men Bonde söker fru? Aja, vi får väl se vad som händer, det lär ju inte passera obemärkt förbi iaf.

Läste nyss att Peter Gustavsson enligt Aftonbladets läsare är den populäraste bonden i årets omgång. Kanske ska kolla lite i tidningarna innan jag uttalar mig om något nästa gång, doh! Inte för att allt som står där är sant, men ändå. Här sitter man och har fördommar om andras fördommar
Citera
2008-05-22, 19:03
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Kättare är dom homosexuella. Det är allt jag har att säga i frågan.

För att vara kättare måste det ju finnas någonting som har en åskådning att strida emot. Men i o m att kristendomen bara är hittepå, så finns det inget att egentligen att avvika emot. det är allt jag har att säga i frågan...
Citera
2008-05-25, 15:01
Medlem
Andremasks avatar
Är det bara jag, eller ser donnan från Orsa ut att vara 50+?
det skrevs ju att hon skulle vara 25 bast på tv4.se, i såna fall lär hon ju vara bra sliten om man jämför med den andra donnan som väl är drygt 20 och ser ut som en fjortonåring.
Citera
2008-05-25, 17:06
Medlem
din_kompiss avatar
Börjar själva programmet i höst och uttagningarna av de som ska bo hos bönderna är nu?
Citera
2008-05-25, 17:17
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Börjar själva programmet i höst och uttagningarna av de som ska bo hos bönderna är nu?

Man ska skicka in brev innan 4. eller 6. Juni eller nåt sånt, så du hinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in