Citat:
Ursprungligen postat av
lidden
Man kan gå via KV-2 och S-51....
Har faktiskt testat den men den gav jag upp efter bara 5.000 intjänade xps. Med SU-8 har jag iaf 20.000 xps (av 45.000 typ) efter två vändor. Fast anledningen med SU-8 var att jag ville få alla vagnar framforskade. Har så lite kvar på det ryska trädet. Men det här blir nog som det engelska trädet. Allt klart utom arty (Säger bara "Crusader SP".

Skulle hellre tillbringa en natt i samma cell som T-Bag från Prison Break än att jag köper tillbaka den vagnen! Herregud...).
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluebeast72
Aha, en klassisk polsk snabbis bakifrån alltså! Hoppas det var lika skönt för dig som för han som böjde sig framåt och tog emot?
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
WG dev Q&A:
1. The premium Swedish tank will be promptly corrected in 9.17...
2. The Swedish branch and all that comes with it (consumables, inscriptions) is set to come in 9.17.
3. We have statistics to show what mods are used and are possibly game breaking. If it isn’t and is also not controversial, we’ll make efforts to add it to the game client.
4. I advise you to do is not to use illegal mods, because soon they will be bad anyway. And we always banned players for mission rigging.
1. Utöver radion säger de ingenting om vad som skall fixas till? Eller?
2. Finns det något datum för 9.17? Någon som hört något? Är det fortfarande jul som gäller?
3&4. Tror ni på det där? Kan de verkligen se alla mods som används? I så fall, hur svårt kan det vara att banna alla Tundra-aimbot-laserskitpiss användare?
Sen fattar jag inte vad de menar med "soon the will be bad anyway". Någon som har ett hum om detta?
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
OMC var inte klar ju...
Den är klar. Har kört med den sedan i fredags. Det är inte så mycket man behöver längre men jag har några smågrejer kvar, som t.ex. HD-maps. Grymt mycket bättre än WGs Picassokonst.
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Maus linjen kommer göras om i framtiden. Så här kommer det att se ut:
Tiger (P) tier 7, - VK. 100.01 (P) tier 8, - Mauschen tier 9, - Maus tier 10.
Ah men va f*n!!!! Har just plågat mig igenom VK45.02A som är ett AS! (och VK45.02B som iofs är lite bättre) för att forska fram alla vagnar fram till Mausen... och så ändrar dom på trädet!? Argh! Typiskt...
(Fast VK 100.01 (P) ser ju onekligen lite cool ut).