Citat:
Ursprungligen postat av
mattep74
usch, igår drabbades jag av hög ping på över 100 och spelet blev ryckigt och ospelbart.
Men nu var det något annat jag skulle berätta
Häromdagen cappade jag och sen fick jag meddelande i garaget "Nob, uninstall game" och så vidare av en spelare. Han svor åt att jag cappade och jag sa att jag fick högre XP(hade missat allt jag skjutit på) medan han sa att bara skada gav XP. Jag avslutade allt med "Sir, i do belive you are angry"
Har någon annan fått utstå attacker i garaget?
Vissa dagar flyter allt på och jag träffar åtminstone det jag siktar på även om jag inte gör skada, andra dagar skjuter jag uselt.
Javisst har man fått "glada" pm i garaget efter man spelat dåligt nån match, men det har avtagit allt eftersom mina stats blivit bättre!
Har man bra stats kan man göra dåliga matcher som en noob inte skulle kunna göra utan att få gnäll(med det sagt påstår jag inte att du är en noob)!
Nu för tiden får jag oftast bara skit när jag spelat arty och fokuserat på att slå ut något unicum för det gillar de inte!
Bry dig inte och svara bara lite spydigt som du gjorde för alla kan inte vara bäst jämt!