Citat:
Ursprungligen postat av
perineum
T92 är top of the tree!
Aha, ok. Trodde det var något annat för det
är många artyn i matcherna just nu imo. Men det är inte bara jänkare utan alla möjliga.
Idag fick jag f.ö. en riktig demonstration i hur RNG kan jävlas med en. Skulle spela av x3 med mina "grinds" och på de 5 första matcherna fick jag ihop en fantastisk WN8 om 700(!). Allt studsade eller missade, inget pennade. Det hela kröntes sedan med att jag stod stilla med AMX30prot på Artic och sköt mot en afk IS på c:a 250m avstånd. Den stod lite hull down så jag såg bara övre halva tornet ungefär men det var klockrent rakt 90 grader från sidan. Siktade på exakt samma ställe och sköt 12 APCR-bulor. 3(!) träffade. (Efter några skott blev det lite intressant så jag sket i fighten och stod bara kvar för att kolla hur det skulle gå). Övriga skott drog i marken eller över utom 2 som bouncade(!?? Jag tier IX, han tier VII!). Helt galet. Efter det spelade jag en artymatch där skotten t.o.m. landade utanför siktcirkeln? (Trodde det var åtgärdat?) och fick 0 träffar. Så det var bara att stänga av och skita i WoT för en stund. Helt hopplöst när det är sådana här dagar.