2016-06-01, 22:20
  #21013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
T92 är top of the tree!
Japp så minst 3 artys per game total katastrof för vanliga tankers :/
Citera
2016-06-04, 09:37
  #21014
Medlem
Ubbe66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
T92 är top of the tree!

Kanske töntig fråga! Men har inte fattat vad fördelen är med detta....?
Billigare att köpa eller vad..?
Citera
2016-06-04, 12:53
  #21015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooberman
Det finns inte så många svenska stridsvagnar - skulle inte förvåna mig om de har en svensk version av centurion...

Men WOT kommer göra med den som de gör med de andra, tex T57Heavy, - inget kommer vara som i verkligheten...
En S-vagn har ingen laddare utan alla skott laddas automatiskt och den har en mycket hög eldhastighet. Dessutom är den mycket snabb och manövrerbar...
Det blir som vanligt bara utseendet som är rätt i wot...

Spelet är nu så mycket bullshit och fusk så jag tycker inte nån ska berika dom mer...
Ett stort BS nu, är att det är enklare att träffa ett rörligt mål än ett som står stilla...

Testat War Thunder ? Överlägset spel på alla sätt och vis i mitt tycke.
Citera
2016-06-04, 13:09
  #21016
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe66
Kanske töntig fråga! Men har inte fattat vad fördelen är med detta....?
Billigare att köpa eller vad..?

Hela linjen är billigare och köpa och när man spelar så får besättningen mer XP. Man får också personal reserves när man har vunnit 50 matcher i T92.
Citera
2016-06-04, 17:56
  #21017
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
T92 är top of the tree!
Aha, ok. Trodde det var något annat för det är många artyn i matcherna just nu imo. Men det är inte bara jänkare utan alla möjliga.

Idag fick jag f.ö. en riktig demonstration i hur RNG kan jävlas med en. Skulle spela av x3 med mina "grinds" och på de 5 första matcherna fick jag ihop en fantastisk WN8 om 700(!). Allt studsade eller missade, inget pennade. Det hela kröntes sedan med att jag stod stilla med AMX30prot på Artic och sköt mot en afk IS på c:a 250m avstånd. Den stod lite hull down så jag såg bara övre halva tornet ungefär men det var klockrent rakt 90 grader från sidan. Siktade på exakt samma ställe och sköt 12 APCR-bulor. 3(!) träffade. (Efter några skott blev det lite intressant så jag sket i fighten och stod bara kvar för att kolla hur det skulle gå). Övriga skott drog i marken eller över utom 2 som bouncade(!?? Jag tier IX, han tier VII!). Helt galet. Efter det spelade jag en artymatch där skotten t.o.m. landade utanför siktcirkeln? (Trodde det var åtgärdat?) och fick 0 träffar. Så det var bara att stänga av och skita i WoT för en stund. Helt hopplöst när det är sådana här dagar.
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2016-06-04 kl. 17:58.
Citera
2016-06-04, 18:24
  #21018
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
T92 är top of the tree!
Tycker jag var trevligt att arty fick lite uppmärksamhet denna helgen. För övrigt bra linje.
Citera
2016-06-04, 20:15
  #21019
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Efter det spelade jag en artymatch där skotten t.o.m. landade utanför siktcirkeln? (Trodde det var åtgärdat?) och fick 0 träffar.

Kör du med serversikte eller klient versionen? Jag har båda och ibland är serversiktet 2-3 sekunder större än det andra. Rekomenderar båda eller bara server för arty. För båda behövs mod men det går att ändra i settings.
Citera
2016-06-05, 01:37
  #21020
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Kör du med serversikte eller klient versionen? Jag har båda och ibland är serversiktet 2-3 sekunder större än det andra. Rekomenderar båda eller bara server för arty. För båda behövs mod men det går att ändra i settings.
Testade serversikte för länge sedan men jag gillade det inte så jag kör bara med klientsiktet sedan dess, och i artys fall enbart med den där artymodden som gör att man siktar från snett ovan istället för helt ovan. Dessutom slänger jag sällan iväg skott utan skjuter nästan enbart med fullt inzoomat sikte (vilket inbillar jag mig gör alla eventuella små fördröjningar ointressanta). Men jag skall absolut kolla på det där med att köra serversikte enbart för arty. Tack för tipset. Visste inte att man kunde köra olika för olika vagnar?
Citera
2016-06-05, 02:54
  #21021
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Visste inte att man kunde köra olika för olika vagnar?

Det kan man inte heller
Citera
2016-06-05, 14:39
  #21022
Medlem
Undrar spontant hur de tänkt göra med ett ev. införande av "S-tank". Den har ju som bekant en bakåtförare (två förare). Kommer man kunna backa i t.ex 60 knyck med den då eller? Hade ju varit ganska underhållande

Såg för övrigt en youtubekommentar om att Grille 15 sikttid nerfas i augusti. Hittar inget om detta så undrar om det bara är bs eller bekräftat?
Citera
2016-06-05, 15:53
  #21023
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Det kan man inte heller
Aha, ok. Då missförstod jag ditt inlägg.
Citera
2016-06-05, 16:06
  #21024
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Aha, ok. Trodde det var något annat för det är många artyn i matcherna just nu imo. Men det är inte bara jänkare utan alla möjliga.

Idag fick jag f.ö. en riktig demonstration i hur RNG kan jävlas med en. Skulle spela av x3 med mina "grinds" och på de 5 första matcherna fick jag ihop en fantastisk WN8 om 700(!). Allt studsade eller missade, inget pennade. Det hela kröntes sedan med att jag stod stilla med AMX30prot på Artic och sköt mot en afk IS på c:a 250m avstånd. Den stod lite hull down så jag såg bara övre halva tornet ungefär men det var klockrent rakt 90 grader från sidan. Siktade på exakt samma ställe och sköt 12 APCR-bulor. 3(!) träffade. (Efter några skott blev det lite intressant så jag sket i fighten och stod bara kvar för att kolla hur det skulle gå). Övriga skott drog i marken eller över utom 2 som bouncade(!?? Jag tier IX, han tier VII!). Helt galet. Efter det spelade jag en artymatch där skotten t.o.m. landade utanför siktcirkeln? (Trodde det var åtgärdat?) och fick 0 träffar. Så det var bara att stänga av och skita i WoT för en stund. Helt hopplöst när det är sådana här dagar.

Mitt "rekord" är att bounca en 155mm HE (yepp, HE) med t110e4, rakt i sidan på en jävla AMX Elc. Då slet jag ur strömkabeln ur datorn och gick och la mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in