Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Du gnäller i varenda inlägg här i tråden. Dagens generation är bortcurlade och otroligt själviska och man kan inte göra åt det. Du får spela för dig själv, förlita aldrig på andra och tänk på dig själv och ha roligt istället vara bitter för du fick inget hjälp av andra i laget. Så fort du inser detta desto fortare du kan börja ha roligt när du lirar WoT randoms.
Blir sällan frustrerad när jag lirar wot, om jag dör så dör jag och lär mig av detta och förbättra mig till nästa gång.
Jag anser mig har nått "endgame" i WoT när jag har skaffat mig mina tigrer vilket var mitt mål när jag började WoT förra månad och jag fokuserar mig på att lira och ha kul, behöver aldrig stressa mig genom skit-tanksen för nå 10tiers. Du kan tänka så som mig. Ses ingame!

Att säga att jag gnäller i varenda inlägg här i tråden håller jag inte med om. Men den du refererar till håller jag med om. Man bör nog inte skriva av sig direkt efter några dåliga matcher, det tillför inte den här tråden något.
Jag ber om ursäkt för det

.
Har en lång grind framför mig till vk4502b (kör inte premium heller längre) och slutmålet Maus i detta techträd. Sen får man se vad man väljer nästa gång, eller om man helt enkelt lägger ner spelet ett tag och gör något annat.
Det som gör mig så frustrerad är inte förlusterna i sig, utan det faktum att lagsamarbetet har blivit så mediokert. Kör oftast ensam nu, då det är uppenbart att en majoritet av spelarna har samma inställning.
Har platoonat några gånger och det är en rejäl skillnad då på de matcherna, jämfört med de hemskaste matcherna man har ibland; med teamkillers från starten, afk´s som kan sabba en hel match och dessa troll som dyker upp allt för ofta som enbart är med för att förstöra för de andra.
Men som du sa: man ska fokusera på det roliga i/med spelet, inte stressa, och släppa bitterheten när det går dåligt.
Ses ingame

.