2014-08-20, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeaterApa
Likadant som en sådan sak när det kommer till sport, detta är också en fördom, vilket jag dock tror stämmer, att ni inte gillar att kolla på sport i samma grad som en straight kille. Dock är det väldigt mycket straighta folk inte tycker om sport, men majoriteten gör det i någon form. Varför gillar ni inte sport i samma grad som straighta personer?

Dummaste jag hört. Jag och min kille är båda mer eller mindre besatta av sport, och främst då SHL. Skulle med stor säkerhet säga att ditt resonemang absolut inte stämmer. Varför i helvete skulle ens läggning påverka ens preferenser inom t.ex. sport? Herrejävlar.
Senast redigerad av anonymalifvet 2014-08-20 kl. 09:18.
Citera
2014-08-20, 15:47
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymalifvet
Dummaste jag hört. Jag och min kille är båda mer eller mindre besatta av sport, och främst då SHL. Skulle med stor säkerhet säga att ditt resonemang absolut inte stämmer. Varför i helvete skulle ens läggning påverka ens preferenser inom t.ex. sport? Herrejävlar.

Jag håller självklart med om det du säger i sak. Men det finns faktorer som spelar in. Tex vilka grupper i samhället som har mer och mindre acceptans mot den du är osv. Vidare så finns det en fostran i stereotyper som påverkar.

Sen är det, som tidigare blivit sagt många gånger, stereotyper som skapar fördomar, de man ser på tv och de man hör om. Många fördomar vet man inte om att man har. Hur många kända sportbögar finns det egentligen? Nu har det ju tack och lov kommit ut några visserligen (Anton Hysén osv) men det är ett relativt nytt företeelse skulle jag vilja säga. Homosexualitet har inte alltid varit så accepterat i killarnas omklädningsrum. Det gör att man kanske inte alltid förknippar bögar med sport utan mer åt drag queens som man läser om i tidningen att alla bögar klär ut sig till under priden.
Citera
2014-08-20, 22:30
Medlem
kordens avatar
Suger ni er all sperma varje gång? Slickar eller blir ni slickade analt?
Jag gillar slicka analt på tjejer innan knull och ni kanske gör det samma?

Bästa sexställningen för en bög är?
Väntar ni med sex efter ni har bajsat eller kör ni bara på?
Citera
2014-08-20, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korden
Suger ni er all sperma varje gång? Slickar eller blir ni slickade analt?
Jag gillar slicka analt på tjejer innan knull och ni kanske gör det samma?

Bästa sexställningen för en bög är?
Väntar ni med sex efter ni har bajsat eller kör ni bara på?

Nej,jag är inte bög. Nej har aldrig sugit eller blivit knullad i röven. Nej slickar ej anal.
Om du slickar en tjej analt så kan du göra det på en kille också. Stjärt som stjärt.

En kille sög mig förra helgen och det var helt underbart. Han visste precis vad han gjorde.
Jag var på en fest och slocknade,och vaknade av att jag hade stånd.
Trodde det var tjejen som bodde där,men var en (känd) bög som taffsade. Jag kunde lätt ha låtsas sova vidare eller slå bort han, men tyckte det var oerhört skönt så jag lät han fortsatta.
Alla hade somnat och han blinkade åt mig som jag skulle vara tyst.

Ja,jag kom på han.

Nej,är inte bög.
Citera
2014-08-21, 16:40
Medlem
kordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Nej,jag är inte bög. Nej har aldrig sugit eller blivit knullad i röven. Nej slickar ej anal.
Om du slickar en tjej analt så kan du göra det på en kille också. Stjärt som stjärt.

En kille sög mig förra helgen och det var helt underbart. Han visste precis vad han gjorde.
Trodde det var tjejen som bodde där,men var en (känd) bög som taffsade. Jag kunde lätt ha låtsas sova vidare eller slå bort han, men tyckte det var oerhört skönt så jag lät han fortsatta.

Ja,jag kom på han.

Nej,är inte bög.

Stjärt som stjärt en mans röv är betydligt håriga och ingen snyggt format.
Nöjer mig att slicka kvinnliga rövhålet
Citera
2014-08-21, 17:44
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korden
Stjärt som stjärt en mans röv är betydligt håriga och ingen snyggt format.
Nöjer mig att slicka kvinnliga rövhålet

Smaken är som baken. Precis som alla andra preferenser personer har. Det går självklart inte att generalisera. Det är ju självklart inte alla bögar som håller ens håller på med penetrering. Skulle dock gissa att de flesta människor tycker att avföring är ganska äckligt och tömmer därför tarmen innan (oavsett läggning).

Man brukar säga att mannens G-punkt sitter vid prostatakörtel. Är ganska förvånad att så många killar inte är intresserade att utforska detta. Det har självklart inget med läggning att göra.
Citera
2014-08-21, 17:52
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
.

Gick du igång på det för att det var en kille eller enbart för att det var väldigt skönt? Många skulle nog inte tycka att det var skönt (utan mer obehagligt) just för att det ligger utanför deras preferenser. Skulle du överväga att göra om det?
Citera
2014-08-22, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Gick du igång på det för att det var en kille eller enbart för att det var väldigt skönt? Många skulle nog inte tycka att det var skönt (utan mer obehagligt) just för att det ligger utanför deras preferenser. Skulle du överväga att göra om det?

Det var nog både för att det var skönt,och för att det var en kille. Har varit lite nyfiken på det länge. Sen var det en konstig,nästan hemlig och spännande känsla med dom andra vakna i rummet intill.

Skulle jag göra det igen? Njaaa,kanske. Inte helt omöjligt iallafall.

Har du haft tanken själv?
Citera
2014-08-22, 10:57
Medlem
mhns avatar
Många verkar tro att man själv väljer sin sexuella läggning, dvs att ni valde att bli bögar och jag valde att bli hetero. Själv tror jag inte alls på det, jag tror att ens sexuella läggning är något man föds med och det går inte att ändra på. Vad anser ni om det, valde du att bli bög?

Jag har en kompis som har en bekant som är homosexuell. Han berättade att denna bekant föddes som hetero, men när han gick på dagis så tyckte han att tjejer var jobbiga, och valde då att bli bög...

Jag känner några homosexuella personer, både tjejer och killar, och alla säger samma sak: de föddes homosexuella, de har inte valt det. Precis som att jag inte har valt att bli hetero.

När jag diskuterar detta med folk så kommer alltid samma sak upp:"Vad spelar det för roll om de har valt att bli homosexuella?". IMO så spelar det ingen som helst roll vilken sexuell läggning en person har, och om världen fungerade så att man valde sin sexuella läggning så är det fine by me. Det jag säger är att det inte funkar så - man väljer inte, man bara är, från födseln.

Valde du att bli homosexuell? I så fall hur gammal var du när du gick från att vara hetero till homo, och varför valde du det? Om vi har några heterosexuella personer här som varit homo så kan ni gärna svara på samma sak.
Citera
2014-08-22, 11:01
Medlem
moongoats avatar
Uppskattar bögar "tvåan" skämt mer än hetrokillar?
Citera
2014-08-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mhn
Många verkar tro att man själv väljer sin sexuella läggning, dvs att ni valde att bli bögar och jag valde att bli hetero. Själv tror jag inte alls på det, jag tror att ens sexuella läggning är något man föds med och det går inte att ändra på. Vad anser ni om det, valde du att bli bög?

Jag har en kompis som har en bekant som är homosexuell. Han berättade att denna bekant föddes som hetero, men när han gick på dagis så tyckte han att tjejer var jobbiga, och valde då att bli bög...

Jag känner några homosexuella personer, både tjejer och killar, och alla säger samma sak: de föddes homosexuella, de har inte valt det. Precis som att jag inte har valt att bli hetero.

När jag diskuterar detta med folk så kommer alltid samma sak upp:"Vad spelar det för roll om de har valt att bli homosexuella?". IMO så spelar det ingen som helst roll vilken sexuell läggning en person har, och om världen fungerade så att man valde sin sexuella läggning så är det fine by me. Det jag säger är att det inte funkar så - man väljer inte, man bara är, från födseln.

Valde du att bli homosexuell? I så fall hur gammal var du när du gick från att vara hetero till homo, och varför valde du det? Om vi har några heterosexuella personer här som varit homo så kan ni gärna svara på samma sak.

Konstig frågeställning om du själv inte håller med den. Men ja, man väljer inte sin läggning, man föds till det. End of story. Jag har haft flickvänner och annat i yngre ålder tills jag förstod min läggning, men det gör mig inte till en f.d. heterosexuell precis. Bara en som inte kom till insikt till en början. Har alltid varit homosexuell, kommer alltid vara det. Gött.
Citera
2014-08-22, 13:20
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhn

Det är svårt att säga vad som är genetiskt och vad som är yttre faktorer eftersom man inte vet vad utfall för läggning beror på. Dock kan jag tycka att det är upp till var och en att definiera eller sätta etikett på sig själv. Man kan ha sex med män (som man) utan att kalla sig bög. Du kan ibland ha sex med kvinnor utan att kalla dig bi eller hetero osv. Du skadar ingen och samhället mår bra utav att alla medlemmar mår bra och är och gör det som de mår bra utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in