Citat:
Ursprungligen postat av
zaf69
Men du måste garanterat sitta i en koja i skogen din pissluffare, det sexas för fullt i varendaste liten byhåla, varför tror du det föds så himla mycket barn överallt, och en kvinna blir inte gravid om man nyser på henne. Bara för att du din pissluffare inte får sex betyder inte att vi andra män inte får sex, vi med lite iq och social kompetens får i överflöd så det gäller att vara selektiv, men det förstår inte en pissluffare som du.
Jag betalar henne med mitt sällskap, med min humor och omtanke, men du kanske går på gatan och köper sex för pengar för något annat lär du inte få med din inställning och attityd. Gå du tillbaks till din hembränningsapparat och dra i skinnflöjten.
När hade du sex sist, du verkar vara sjukt desperat

Tar man vad man får som du verkar göra så klart kan man få knulla. Men då kan jag lika gärna skala en banan och parkera min kuk i skalet, det är skönare.
Citat:
Ursprungligen postat av
johannespaulus
Varför finns det hundra och åter hundratals trådar på exempelvis familjeliv.se där kvinnor gnäller över att deras män inte är lika intresserade av sex som dom är?
Varför finns det en stor sexturism till exempelvis afrika bland kvinnor om de inte har ett stort intresse för sex?
Varför tar tjejer så ofta initiativ till one night stands om de inte är intresserade av sex?
Ditt problem är att du målar upp en verklighet baserat på det faktum att kvinnor är ointresserade av sex när det gäller dig personligen.
Så ofta? Vad har vi för siffror, typ 1 av 100 får knulla? Är det ofta? Skulle vi ha 20 % knull kvot på krogen skulle många män få ligga, men det gör de inte. Jag ser ju det själv dina lögnare. De flesta går hem ensamma efter krogen.
Nej de ogillar sex även med andra, studier visar samma verklighet. Kvinnor tycker att en till två gånger per månad är tillräckligt.
Hur stor är den sexturismen? Typ några enstaka promille kvinnor som reser dit. Eller tror du att unga tjejer i grupp åker till Zambia?
Kom igen vaffan. Ni är så handikappade.