2016-09-15, 23:19
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Nä, du blandar nog bara ihop känslorna.
Jag har varit kvinna några fler år än Dig gissar jag . Och jag vet mycket vad som är vad därvidlag.
Citera
2016-09-16, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.

Kvinnor är intresserade av sex. Män är bara mer intresserade av sex än vad kvinnor är.
Citera
2016-09-16, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Men ditt missfoster, varför har män inte mer sex i samhället om det är så enkelt då, din henfjolla.

Frågan är på vilket sätt du betalar kvinnorna. Betalt tar alla men i vilken form? Mm klura på den din ärthjärna.

Men du måste garanterat sitta i en koja i skogen din pissluffare, det sexas för fullt i varendaste liten byhåla, varför tror du det föds så himla mycket barn överallt, och en kvinna blir inte gravid om man nyser på henne. Bara för att du din pissluffare inte får sex betyder inte att vi andra män inte får sex, vi med lite iq och social kompetens får i överflöd så det gäller att vara selektiv, men det förstår inte en pissluffare som du.

Jag betalar henne med mitt sällskap, med min humor och omtanke, men du kanske går på gatan och köper sex för pengar för något annat lär du inte få med din inställning och attityd. Gå du tillbaks till din hembränningsapparat och dra i skinnflöjten.

När hade du sex sist, du verkar vara sjukt desperat
Citera
2016-09-16, 09:49
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Klarar du inte av att se hur ointresserade kvinnor är av sex så är du inavlad och har dålig koll på verkligheten.

Varför finns det hundra och åter hundratals trådar på exempelvis familjeliv.se där kvinnor gnäller över att deras män inte är lika intresserade av sex som dom är?

Varför finns det en stor sexturism till exempelvis afrika bland kvinnor om de inte har ett stort intresse för sex?

Varför tar tjejer så ofta initiativ till one night stands om de inte är intresserade av sex?

Ditt problem är att du målar upp en verklighet baserat på det faktum att kvinnor är ointresserade av sex när det gäller dig personligen.
Citera
2016-09-16, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Men du måste garanterat sitta i en koja i skogen din pissluffare, det sexas för fullt i varendaste liten byhåla, varför tror du det föds så himla mycket barn överallt, och en kvinna blir inte gravid om man nyser på henne. Bara för att du din pissluffare inte får sex betyder inte att vi andra män inte får sex, vi med lite iq och social kompetens får i överflöd så det gäller att vara selektiv, men det förstår inte en pissluffare som du.

Jag betalar henne med mitt sällskap, med min humor och omtanke, men du kanske går på gatan och köper sex för pengar för något annat lär du inte få med din inställning och attityd. Gå du tillbaks till din hembränningsapparat och dra i skinnflöjten.

När hade du sex sist, du verkar vara sjukt desperat
Tar man vad man får som du verkar göra så klart kan man få knulla. Men då kan jag lika gärna skala en banan och parkera min kuk i skalet, det är skönare.
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Varför finns det hundra och åter hundratals trådar på exempelvis familjeliv.se där kvinnor gnäller över att deras män inte är lika intresserade av sex som dom är?

Varför finns det en stor sexturism till exempelvis afrika bland kvinnor om de inte har ett stort intresse för sex?

Varför tar tjejer så ofta initiativ till one night stands om de inte är intresserade av sex?

Ditt problem är att du målar upp en verklighet baserat på det faktum att kvinnor är ointresserade av sex när det gäller dig personligen.
Så ofta? Vad har vi för siffror, typ 1 av 100 får knulla? Är det ofta? Skulle vi ha 20 % knull kvot på krogen skulle många män få ligga, men det gör de inte. Jag ser ju det själv dina lögnare. De flesta går hem ensamma efter krogen.

Nej de ogillar sex även med andra, studier visar samma verklighet. Kvinnor tycker att en till två gånger per månad är tillräckligt.

Hur stor är den sexturismen? Typ några enstaka promille kvinnor som reser dit. Eller tror du att unga tjejer i grupp åker till Zambia?

Kom igen vaffan. Ni är så handikappade.
Citera
2016-09-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mythrilify

Är du helt säker på att du inte ljuger nu?

Flashback kallas av oss med erfarenhet av forumet för sanningenssidan.
Citera
2016-09-17, 15:35
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henis
Amen.

OnT: kvinnor är biologiskt mer programmerade att välja vem man ska ha sex med pga. dem kan få barn.
Citera
2016-09-17, 15:40
Medlem
Håller delvis med.

Att bara gå ut och hitta någon att ligga med är väl mest något killar gör.

I mitt nurvarande förhållande så stämmer det dock inte alls.
Citera
2016-09-18, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt varje kvinna som ser normal ut kan gå på Internet nu och hitta minst 1000 män som vill ha sex med henne på en gång. Om ingen av 1000 män duger för sex då är det inte männen som det är fel på det är att kvinnan inte vill ha sex.
Det här inlägget ovan är väldigt viktigt att förstå. De har enorma möjligheter att ha sex men ger ingenting.
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Hur TS lyckad vara så jävla dum i huvudet är helt otroligt.

Tjejer som ligger runt blir portade från familj och vänner. Kvinnor får inte gilla sex. Därför ger vi FAN i att knulla också.

Hört ordet " hora" förut, TS? Nej...?
Sluta vara efterbliven din fittskalle. Ingen normal kvinna avstår sex för att hon blir kallad hora. Avstår bögar från sex när de blir kallade bögar?

Synd att du är född utvecklingsstörd.
Citera
2016-09-18, 12:17
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det här inlägget ovan är väldigt viktigt att förstå. De har enorma möjligheter att ha sex men ger ingenting.

Sluta vara efterbliven din fittskalle. Ingen normal kvinna avstår sex för att hon blir kallad hora. Avstår bögar från sex när de blir kallade bögar?

Synd att du är född utvecklingsstörd.

Jag har absolut avstått sex för att jag inte velat bli kallad saker. Sånt sitter i, kommer från början från ett litet samhälle och där gick det rykten om alla tjejer oavsett om det var sant eller ej. Så det är nog vanligare än vad man tror att reagera så.
Citera
2016-09-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ingen normal kvinna avstår sex för att hon blir kallad hora.

Du känner inga kvinnor märker jag, sitter du verkligen i djupaste skogarna och dricker skogstjärnan dagarna i ända? Har du inga krav alls på de du ligger med eller moral alls?
Citera
2016-09-19, 22:27
Medlem
Mythrilifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henis
Jo jag har märkt det.
Men vad kallas denna delen av forumet av oss som har mer erfarenhet av verkligheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in