2017-03-30, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NietzschesHorse
1. Halv-åtta hos mig hos Babianen
skulle nog bli många intressanta diskussioner
Citera
2017-03-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hmannen12345
skulle nog bli många intressanta diskussioner

Nej. Bara exakt samma diskussion hela kvällen och alla kvällar i all evighet amen. Det är en mycket liten värld där man slår i väggarna direkt.
Citera
2017-03-30, 20:16
Medlem
Farbror-Joakims avatar
Citat:
http://www.metro.se/artikel/undersökning-så-sällan-ligger-svenska-singlar

Bland svenskarna som inte har en partner är det 23 procent som aldrig har sex. Siffran är högre bland kvinnor där 30 procent uppger att de aldrig har sex med någon medan 17 procent av männen aldrig har sex när de inte har en partner.

Undersökningen visar att det är en stor skillnad bland kvinnor och män. 75 procent av singelmännen vill ha mer sex jämfört med 48 procent av singelkvinnorna.

Kvinnor verkar ligga mindre och inte vara lika intresserade av det heller.
Citera
2017-03-30, 20:32
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Joakim
Kvinnor verkar ligga mindre och inte vara lika intresserade av det heller.
Kanske är det i så fall för att för många heterokillar är dåliga på att ligga. Tjejer som får bra och givande ligg är inte ointresserade alls.
Citera
2017-03-30, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Kanske är det i så fall för att för många heterokillar är dåliga på att ligga. Tjejer som får bra och givande ligg är inte ointresserade alls.

Eller så är det tjejerna som är så dåliga i sängen att sex inte ger dom något?
Eller är det en slump att jag tycker 90-95% av mina ligg varit bra i sängen?
Citera
2017-03-30, 22:43
Bannlyst
Jag går inte i gång på snacket om att inte kvinnor gillar sex dom är lika nyfikana som alla andra.

Men man måste ge en eloge till dom som vågar att tala om sånt som ingen vågar tala om det må vara omskärelse eller incest eller sex mellan barn?

Jag vet massor av folk i vuxen ålder som sitter hos psykologer och talar om just detta sex inom släkten.
Det vanligaste är självklart att en vuxen har sex med en som är minderårig mot dennes vilja.

Har haft förhållande med en kvinna som blev brutalt våldtagen från en från Libanon men hon gav aldrig upp sex.
Det är väl det bästa beviset. Kvinnor gillar sex lika mycket som män speciellt över tid.
Citera
2017-03-31, 09:00
Medlem
Citat:
Hur kan de veta att de är dåliga i sängen förrän de provat killarna?
Citera
2017-03-31, 11:09
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:

Jättebra kommentar! Instämmer! Vi är verkligen inte ointresserade av häftiga ligg tvärtom. De är ju detta vi längtar efter och söker efter. Påståendet i den här tråden att vi tjejer inte är intresserade av sex är ju helt befängt.

Egentligen borde påståendet avfärdats direkt Ändå har det blivit till synes ändlösa diskussioner.Inte klokt att den här tråden har varit aktuell i över två år trots att vi bestämt förnekar att vi inte skulle vara intresserade av sex. Ja, killar hur skulle ni annars få ett ligg om inte vi var intresserade?

Babianen har naturligtvis med sina 1158 inlägg sitt svar. Jag har mitt som delas av de allra ,allra flesta tjejer. Naturligtvis förnekar jag inte att undantag finns.
Citera
2017-03-31, 11:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jättebra kommentar! Instämmer! Vi är verkligen inte ointresserade av häftiga ligg tvärtom. De är ju detta vi längtar efter och söker efter. Påståendet i den här tråden att vi tjejer inte är intresserade av sex är ju helt befängt.

Egentligen borde påståendet avfärdats direkt Ändå har det blivit till synes ändlösa diskussioner.Inte klokt att den här tråden har varit aktuell i över två år trots att vi bestämt förnekar att vi inte skulle vara intresserade av sex. Ja, killar hur skulle ni annars få ett ligg om inte vi var intresserade?

Babianen har naturligtvis med sina 1158 inlägg sitt svar. Jag har mitt som delas av de allra ,allra flesta tjejer. Naturligtvis förnekar jag inte att undantag finns.

1) Hej fulgubbe. Om kvinnor ville ha häftiga ligg skulle de betala attraktiva män för sex. Hur stor är den marknaden?

2) Kvinnor som vill ha sex sitter inte hemma och klagar på att Rocco inte ringer på dörren och ger dem kuk. De går ut och gör något åt det.

3) Så alla kvinnor i media som kör med ursäkten att "jag vill inte ligga för att män är dåliga i sängen" tar inget eget initiativ eller hur? Då är man inte intresserad av sex.
Citera
2017-03-31, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hej fulgubbe. Om kvinnor ville ha häftiga ligg skulle de betala attraktiva män för sex. Hur stor är den marknaden?

2) Kvinnor som vill ha sex sitter inte hemma och klagar på att Rocco inte ringer på dörren och ger dem kuk. De går ut och gör något åt det.

3) Så alla kvinnor i media som kör med ursäkten att "jag vill inte ligga för att män är dåliga i sängen" tar inget eget initiativ eller hur? Då är man inte intresserad av sex.
ojoj dethär sved säkert i dina ögon, det ser framför mig riktigt hur frustrerad och panikslagen du blir och hoppas att ingen läser det innan dom ser att du svarar med att kalla hon för "fulgubbe" trots att hon är tjej och med största sannolikhet snyggare än dej.

Allt annat du säger är som vanligt helt efterblivna slutsatser och allmänt svammel, brah. Rocco är ful som fan o äcklig, gammal.

Jag är intresserad av god mat, men jag tar typ aldrig intiativ till att laga det

Varför inte skapa en tråd om att jorden är platt?
Citera
2017-03-31, 12:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmannen12345
ojoj dethär sved säkert i dina ögon, det ser framför mig riktigt hur frustrerad och panikslagen du blir och hoppas att ingen läser det innan dom ser att du svarar med att kalla hon för "fulgubbe" trots att hon är tjej och med största sannolikhet snyggare än dej.

Allt annat du säger är som vanligt helt efterblivna slutsatser och allmänt svammel, brah. Rocco är ful som fan o äcklig, gammal.

Jag är intresserad av god mat, men jag tar typ aldrig intiativ till att laga det

Varför inte skapa en tråd om att jorden är platt?

1) Yeah dude, https://eroshare.com/v99xoddt

2) Svara på mitt argument är man intresserad av sex om man sitter hemma och klagar istället för att ta initiativ själv?

3) Vi kan jämföra med mat. Om man sitter hemma och klagar på maten som serveras men inte orkar laga mat själv är man intresserad då eller vill man bara klaga?
Citera
2017-03-31, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps

Men inget hindrar dig från att skaffa ligg med snygga och duktiga män, så varför tar du själv inte kontakt om du nu vill ha det?

Det är väl bara att ta kontakt, eller vill de inte ligga med dig?

Varför isåfall?

Babianen är den enda som faktiskt har rätt.

Vill man ligga så ser man till att få ligga.

Tjejer vill inte det och det beror inte på att männen är dåliga eller vad ni nu vill säga.

Det beror på att tjejer vill ha betalt för sexet på ett eller annat sätt.

Svårare än så är det inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in