Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Jag får 0 kr. av min kille, vi knullar, jag får orgasmer. Så ser det ut. Hur skulle han återberätta det tror du? Att han lämnar osynliga pengar? Att vi aldrig har sex fast hans kuk är i mig varje gång vi ses? Att jag inte får orgasmer, det bara känns så och det bara råkar bli fläckar i sängen?
Vad gör du ens på ett diskussionsforum om du inte har annat att komma med än "Du ljuger" om något inte passar in i din världsbild?
Självklart ljuger du. Hur kan alla kärringar på internet vara raka motsatsen mot de som inkluderas i studierna? Ni ljuger alltid på nätet medan jag är helt ärlig.
Alla kvinnor säljer sin egen kropp. Det finns inget sex i världen som är gratis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Klart det förekommer, lever du under en sten? Jag försörjde honom, jag hade jobb. Han pluggade..inte svårare än så. Att vissa kvinnor gör så motsäger jag inte, men i Sverige tjänar de allra flesta sina egna pengar och sätter värde på sin självständighet.
Lever du under en sten? Du är inte sen med att komma med påhopp men när du får påhopp är det genast synd om dig och skriver "vad har jag gjort dig?". Dra åt helvete.
Vad menas med att "han pluggade
......"? Pluggade han eller inte?
Nej de sätter inte värde på sin självständighet. Kvinnor kan få känslan av att de är självständiga men de klarar sig inte själva.