2016-09-14, 08:27
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Nej sånt förekommer inte. Isåfall har du gjort det för att du innan eller efter har fått eller kommer få resurser. Kvinnors sex är aldrig gratis så från det perspektivet är alla kvinnor säljare av sin egen kropp, dvs horor.

Studier som gjorts i USA visar att kvinnor använder sin slida som handelsvara men det verkar passera er helt obemärkt förbi...
Klart det förekommer, lever du under en sten? Jag försörjde honom, jag hade jobb. Han pluggade..inte svårare än så. Att vissa kvinnor gör så motsäger jag inte, men i Sverige tjänar de allra flesta sina egna pengar och sätter värde på sin självständighet.
Citera
2016-09-14, 08:30
Avslutad
Citat:
Nej ni ljuger båda två. Studier visa på verkligheten. Ni är inte tillräckligt klarvakna för att berätta hur det faktiskt ser ut för er.

En man och en kvinna kan vara med om exakt samma händelse och när de återberättar vad som har hänt så är det alltid mannens berättelse som har högre sanningshalt. Kvinnor sätt att återberätta verkligheten är att ljuga och blanda in hur de önskar att det var.

Så ni är korkade båda två.

Jag får 0 kr. av min kille, vi knullar, jag får orgasmer. Så ser det ut. Hur skulle han återberätta det tror du? Att han lämnar osynliga pengar? Att vi aldrig har sex fast hans kuk är i mig varje gång vi ses? Att jag inte får orgasmer, det bara känns så och det bara råkar bli fläckar i sängen?

Vad gör du ens på ett diskussionsforum om du inte har annat att komma med än "Du ljuger" om något inte passar in i din världsbild?
Citera
2016-09-14, 10:19
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Nej kvinnor älskar inte att suga kuk. Det finns tre alternativ som är rätt uppenbara om man är någorlunda klarvaken.

Så slutsatsen är att kvinnor har sex med en man bara när dom får något tillbaka, tex att hon vill ha barn eller får tillbaks det genom materiella tillgångar som pengar, status etc etc?

Då har vi förklaringen till varför kvinnor egentligen inte har mycket över till sex och bekräftar även medias bevakning att dom flesta kvinnor aldrig upplevt en orgasm.

I detta fall kan man helt klart utgå från det är synd om kvinnor när det kommer till sexuella upplevelsen då de inte har den förmågan mannen har och svaret på varför kvinnor inte förstår varför män vill ha så mycket sex.
Citera
2016-09-14, 10:22
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag får 0 kr. av min kille, vi knullar, jag får orgasmer.

Där ljuger du då dom flesta kvinnor har aldrig haft en riktig orgasm och inte vet hur det är att uppleva det.

Det du framkallar är fakade orgasmer för att din kille ska tro det, du lever i en falsk utopi.

Kom upp på banan istället, vi börjar tröttna på din fasad.
Citera
2016-09-14, 11:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Där ljuger du då dom flesta kvinnor har aldrig haft en riktig orgasm och inte vet hur det är att uppleva det.

Det du framkallar är fakade orgasmer för att din kille ska tro det, du lever i en falsk utopi.

Kom upp på banan istället, vi börjar tröttna på din fasad.

Jag är inte de flesta kvinnor. Hur fejkar man en så blöt orgasm att det blir en stor fläck på lakanet? En fläck som inte luktar kiss och vars vätska är klar?
Citera
2016-09-14, 11:54
Medlem
Citat:
Nej sånt förekommer inte. Isåfall har du gjort det för att du innan eller efter har fått eller kommer få resurser. Kvinnors sex är aldrig gratis så från det perspektivet är alla kvinnor säljare av sin egen kropp, dvs horor.

Studier som gjorts i USA visar att kvinnor använder sin slida som handelsvara men det verkar passera er helt obemärkt förbi...

Studier som gjorts i USA .....

Studier som gjorts i Europa visar att du snackar en massa skit och har helt fel, alternativt är du ett litet troll som tycker om att reta upp folk här på Flashback.
Citera
2016-09-14, 11:56
Medlem
Mythrilifys avatar
Citat:
Jag får 0 kr. av min kille, vi knullar, jag får orgasmer. Så ser det ut. Hur skulle han återberätta det tror du? Att han lämnar osynliga pengar? Att vi aldrig har sex fast hans kuk är i mig varje gång vi ses? Att jag inte får orgasmer, det bara känns så och det bara råkar bli fläckar i sängen?

Vad gör du ens på ett diskussionsforum om du inte har annat att komma med än "Du ljuger" om något inte passar in i din världsbild?

Är du helt säker på att du inte ljuger nu?
Citera
2016-09-14, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Studier som gjorts i USA .....

Studier som gjorts i Europa visar att du snackar en massa skit och har helt fel, alternativt är du ett litet troll som tycker om att reta upp folk här på Flashback.
Och du menar att genetiken hos amerikaner skiljer sig åt från européer?

Ja du är både efterbliven, utvecklingsstörd och fullständigt obildad. Man kan fråga sig vem som ligger under en sten. Kvinnor är kända lögnare.
Citera
2016-09-14, 12:43
Bannlyst
Citat:

Självklart ljuger du. Hur kan alla kärringar på internet vara raka motsatsen mot de som inkluderas i studierna? Ni ljuger alltid på nätet medan jag är helt ärlig.

Alla kvinnor säljer sin egen kropp. Det finns inget sex i världen som är gratis.
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Klart det förekommer, lever du under en sten? Jag försörjde honom, jag hade jobb. Han pluggade..inte svårare än så. Att vissa kvinnor gör så motsäger jag inte, men i Sverige tjänar de allra flesta sina egna pengar och sätter värde på sin självständighet.
Lever du under en sten? Du är inte sen med att komma med påhopp men när du får påhopp är det genast synd om dig och skriver "vad har jag gjort dig?". Dra åt helvete.

Vad menas med att "han pluggade......"? Pluggade han eller inte?

Nej de sätter inte värde på sin självständighet. Kvinnor kan få känslan av att de är självständiga men de klarar sig inte själva.
Citera
2016-09-14, 12:49
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Självklart ljuger du. Hur kan alla kärringar på internet vara raka motsatsen mot de som inkluderas i studierna? Ni ljuger alltid på nätet medan jag är helt ärlig.

Alla kvinnor säljer sin egen kropp. Det finns inget sex i världen som är gratis.

Lever du under en sten? Du är inte sen med att komma med påhopp men när du får påhopp är det genast synd om dig och skriver "vad har jag gjort dig?". Dra åt helvete.

Vad menas med att "han pluggade......"? Pluggade han eller inte?

Nej de sätter inte värde på sin självständighet. Kvinnor kan få känslan av att de är självständiga men de klarar sig inte själva.
Han studerade universitetskurser och tog inga lån, ergo betalade jag hans uppehälle. Har för övrigt försörjt mig själv i samtliga relationer jag haft. Sex är inget jag har för att min partner ska prestera i någon annan riktning. Det är en gemensam aktivitet man har för att man är kåt/tycker om varandra. Är det här verkligen raketforskning?

Och påhopp, nädu. De seneste 100 är det du som kommit med i kombination med att kalla mig "utvecklingsstörd kärring"'och annat trevligt.
Citera
2016-09-14, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mythrilify

Är du helt säker på att du inte ljuger nu?

Helt säker.
Citera
2016-09-14, 13:25
Avslutad
Citat:

Jag är inte alla, jag är en enda person.

Jag får o kr i betalt fortfarande. Så när börjar sexet kosta för min kille?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in