2016-04-15, 09:50
Medlem
Att denna tråd fortfarande är igång är en aning komiskt. Ni som påstår att alla tjejer är ointresserade utav sex är totalt efterblivna. Bara för att ni träffar på kvinnor med jämna mellanrum som inte vill ligga med ER, betyder inte det att dom inte vill ligga alls? Jaja man kan ju inte förvänta sig mer utav pojkar inne på fb
Citera
2016-04-15, 10:05
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candystripes
Att denna tråd fortfarande är igång är en aning komiskt. Ni som påstår att alla tjejer är ointresserade utav sex är totalt efterblivna. Bara för att ni träffar på kvinnor med jämna mellanrum som inte vill ligga med ER, betyder inte det att dom inte vill ligga alls? Jaja man kan ju inte förvänta sig mer utav pojkar inne på fb

Ja vet du vad! Jag delar helt och hållet din uppfattning. Självklart väljer man ju vem man vill ligga med. Man går ju inte i säng med vem som helst. Det betyder alltså inte att man är ointresserad av sex även om en och annan typ chirho får nobben.

Vad den här tråden beträffar tror jag att den har evigt liv.
Citera
2016-04-15, 18:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candystripes

Hej fulgubbe,

1) Varför skulle de inte vilja ligga med random FBare? De får kuk?

2) Även om kvinnor skulle vara selektiva (typ "jag ligger bara med Brad Pitt") finns det inget som hindrar att de har sex med båda right? Alltså både "incel Kalle" och Brad Pitt.

Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Ja vet du vad! Jag delar helt och hållet din uppfattning. Självklart väljer man ju vem man vill ligga med. Man går ju inte i säng med vem som helst. Det betyder alltså inte att man är ointresserad av sex även om en och annan typ chirho får nobben.

Vad den här tråden beträffar tror jag att den har evigt liv.

1) Men män gör ju det varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?

2) Nu kommer någon att säga att kvinnor är mer selektiva men det stämmer inte om ni tittar på kvinnor ute på stan de är tillsammans med män som ingen man skulle vara tillsammans med om det var en kvinna. Alltså den manliga motsvarigheten till feta och fula kvinnor.

3) Om man gillar sex då har man sex för att ha sex. Till exempel män betalar kvinnor för sex för att de vill ligga. Men du ser aldrig kvinnor betala män för sex för att de vill ligga.
Senast redigerad av Babianen 2016-04-15 kl. 19:02.
Citera
2016-04-15, 19:02
Medlem
gillar sex.
betalar inte.
tror inte kvinnor behöver betala...
Citera
2016-04-15, 19:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosaint
gillar sex.
betalar inte.
tror inte kvinnor behöver betala...

Men om kvinnan är fet och ful och vill knulla en snygg man är det klart att hon måste betala. Men du ser aldrig kvinnor göra det för att kvinnor är inte intresserade av sex.
Citera
2016-04-16, 20:29
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Hej fulgubbe,

1) Varför skulle de inte vilja ligga med random FBare? De får kuk?

2) Även om kvinnor skulle vara selektiva (typ "jag ligger bara med Brad Pitt") finns det inget som hindrar att de har sex med båda right? Alltså både "incel Kalle" och Brad Pitt.

1) Men män gör ju det varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?

2) Nu kommer någon att säga att kvinnor är mer selektiva men det stämmer inte om ni tittar på kvinnor ute på stan de är tillsammans med män som ingen man skulle vara tillsammans med om det var en kvinna. Alltså den manliga motsvarigheten till feta och fula kvinnor.

3) Om man gillar sex då har man sex för att ha sex. Till exempel män betalar kvinnor för sex för att de vill ligga. Men du ser aldrig kvinnor betala män för sex för att de vill ligga.
Kvinnor åker bla till Gambia och Karibien för att köpa sex. Fail.
Citera
2016-04-23, 19:44
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag är faktiskt en av de snyggare killarna. Du pratar ur röven din efterblivna fittskalle.

Det är bara att titta på dejtingsajter. Några fåtal kvinnor (flera är fulgubbar) och knappt nåt sex i relationer på lång sikt. Allt bara dör ut medan försörjningen är kvar på samma höga och dyra nivå. Därför kallas ni för horor eftersom sex kommer med en prislapp. Den dagen det är gratis så slutar vi att kalla er för det.

Du är upprörd för att sex är ert enda säljargument för att få killen att välja er. Ingen kille vill ju ha en kvinna som inte gillar sex så därför låtsas ni att tycka om det tills killen är fast i förhållandet.

Så det är du som är fittskallen och horan här och så lär det bli under lång tid framöver.

Ok så du får inte ligga men betalar nån hora att bo med dig ändå? Och ändå är du snygg? Vad har du skaffat dig för liv egentligen? Haha. Bo med nån bara för pengar? Låter helt sjukt i mina ögon! Vad tragiskt.
Citera
2016-04-24, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Ok så du får inte ligga men betalar nån hora att bo med dig ändå? Och ändå är du snygg? Vad har du skaffat dig för liv egentligen? Haha. Bo med nån bara för pengar? Låter helt sjukt i mina ögon! Vad tragiskt.
Nu räcker inte ens pengar eller en bra levnadsstandard.
Citera
2016-05-19, 17:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kvinnor åker bla till Gambia och Karibien för att köpa sex. Fail.
Alkoholiserade Bitte och Greta 50+ från söder om söder kanske. Knappast andra.
Citera
2016-05-20, 03:45
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alkoholiserade Bitte och Greta 50+ från söder om söder kanske. Knappast andra.
😯
Citera
2016-05-20, 13:38
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Jag är en äldre man som haft relationer med över 100 kvinnor. Så när jag säger tjejer har mindre sexdrift, kan ni glömma skylla på att jag inte kan tala till dem eller förföra dem.
Det är helt tydligt de flesta kvinnor inte har samma drivkraft ha sex som de flesta män, men det finns undantag.
Kvinnor är inte intresserade generellt av onenightstands, viket män är, men det har inte med sexlust att göra utan samhällsnormer. Tjejer vill inte bli stämplade som slampor, men kan släppa till för att ev lyckas fånga en bra blivande make. Sen blir de besvikan det inte ledde till det, men det var en kalkylerad risk.
Väl i ett förhållande kan tjejen ha hur mycket sex hon vill utan att bli kallad slampa, men inte har de så mycket sex ändå ! De flesta tjejer tycker 1ggr i veckan är normalt, men killar gärna har det dagligen. Men det slutar de önska då det sällan finns en villig partner för det.
Det är många i relationer som bara har sex några ggr om året !
Case closed.

En bra beskrivning hur verkligheten är. Instämmer.

En absolut övervägande majoritet av kvinnor tycker det finns roligare saker att göra än att ha sex, shoppa till exempel.

Många av dem ser sex som ett sätt att fånga och till viss del hålla kvar en karl "Ge dem vad de vill ha..." säger många av dem till varandra. De ser sex som något nödvändigt ont för att kunna knyta oss till dem och kunna visa upp oss, "Brad Pitt"-liknade FB-män , för deras väninnor. En kvinna vill gärna ha en snyggare karl än vad hon själv är, helst någon med bra jobb så att hon själv inte behöver jobba så hårt och kan leva ett liv som hon själv aldrig kan finansiera. Det ger hög status bland väninnorna. Jag har ofta hört sägas av kvinnor i bekantskapskretsen att de ger sin man sex innan de själva åker bort någonstans. De resonerar så här:"Då håller han sig lugn när jag är borta!".

Om de har andra hållhakar på oss, som att vi är gifta, vi har barn eller en har gemensamt ägd egendom (villa), så trappas deras sex-intresse av snabbt. De har ju vad de vill ha. Varför då ligga på rygg varje dag med en karl på sig som bökar?

Nej, skall man som karl få sex regelbundet så får man nog inrikta sig på att hålla kvinnorna lite på halster. De skall inte känna sig säkra, presterar de inte byts de ut mot någon annan som tror hon kan trollbinda oss med sex....
Citera
2016-05-27, 22:02
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
En bra beskrivning hur verkligheten är. Instämmer.

En absolut övervägande majoritet av kvinnor tycker det finns roligare saker att göra än att ha sex, shoppa till exempel.

Många av dem ser sex som ett sätt att fånga och till viss del hålla kvar en karl "Ge dem vad de vill ha..." säger många av dem till varandra. De ser sex som något nödvändigt ont för att kunna knyta oss till dem och kunna visa upp oss, "Brad Pitt"-liknade FB-män , för deras väninnor. En kvinna vill gärna ha en snyggare karl än vad hon själv är, helst någon med bra jobb så att hon själv inte behöver jobba så hårt och kan leva ett liv som hon själv aldrig kan finansiera. Det ger hög status bland väninnorna. Jag har ofta hört sägas av kvinnor i bekantskapskretsen att de ger sin man sex innan de själva åker bort någonstans. De resonerar så här:"Då håller han sig lugn när jag är borta!".

Om de har andra hållhakar på oss, som att vi är gifta, vi har barn eller en har gemensamt ägd egendom (villa), så trappas deras sex-intresse av snabbt. De har ju vad de vill ha. Varför då ligga på rygg varje dag med en karl på sig som bökar?

Nej, skall man som karl få sex regelbundet så får man nog inrikta sig på att hålla kvinnorna lite på halster. De skall inte känna sig säkra, presterar de inte byts de ut mot någon annan som tror hon kan trollbinda oss med sex....
Flashback, de verklighetsfrämmande bitterfittornas högborg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in