2016-09-20, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Tjejer är intresserade av sex. Har det slagit dig att det kan vara så att de du har frågat inte är intresserade av sex med just dig?
^ han satt den. Tjejer är intresserade av sex, tjejer tycker om sex, tjejer onanerar, tjejer kollar porr, tjejer får orgasmer och njuter av detta.
Jag absolut älskar sex, men har inte sex med vem som helst. Måste självklart känna attraktion för den andra människan.
Jag "ger" heller inte sex då jag också är ute efter sexet. Sex är ett gemensamt beslut där båda partnerna vill.
Har du dom påstådda erfarenheterna som du berättar om så behöver du fråga dig själv 2 saker, antingen;
1. Vad är det med dom?
Eller
2. Vad jag gör för fel?
Citera
2016-09-20, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.

Här får du ett genomtänkt svar!

Nu har det gått 9år för mig så är det nyligen.

Jag hade en tjejkompis hon plockade hem män från dejtingsidor ca 3 -4 st i veckan och bara k.ullade.
När man tänker på det så här i efteråt så var det knappast en bedrift. Jag satte på henne i bland och det var knappast sex som gav mig runkminnen.

Jag har känt flera brudar som ligger och inte vill mer i dag när kvinnor så lätt kan möta män på nätet så kan dom gotta sig.

Jag har en bestämnd åsikt om dessa brudar dom mår inte jättebra men att säga att dom är självdestruktiva mot sig själva är fel.
Dom tar igen förlorad tid.
Snackar om brudar som först levt i familj 25 år och sen när barnen flyttat ut så går dom banans.

När jag var ung mellan 19 -30 år så fanns det brudar som man kallade för säkra dom gnällde aldrig när man stod utanför porten halv 3 på natten.
Gillar kvinnor SEX? Ja självklart men mitt sämsta sexliv hade jag när jag hade barn.

Kvinnor blir trötta när dom har ungar mina barn är väl det PK korrekta. Bättre svar kan jag inte ge.

Jo jag kan säga en sak till fast jag har en sambo så älskar vi typ 20 gånger om året det hade jag aldrig accepterat när jag var 45år.
Passar mig jättebra och vi sover inte ens i samma rum. Jag snarkar hon vaknar halv sex.

När jag var ung så var sex ett problem i dag är det nåt bra. Tänkvärt.
Citera
2016-09-20, 19:55
Medlem
Ziayas avatar
Jo. Tjejer är intresserade av sex. Men av bra sex. Om snubben (undantar homosex) inte kan leverera så vill tjejen förstås inte. Kanske för många som inte vet hur de ska leverera.
Citera
2016-09-20, 20:53
Medlem
Jag tror svaret är ganska simpelt egentligen. Tjejer är inte som killar. För tjejer är sex inte bara en aktivitet utan den involverar känslor. Finns det inga känslor så leder det inte till sex. Där har du svaret till varför de tjejer du frågat har svarar nej. För många tjejer betyder mys och förspel mycket mer än själva sexakten. Varför? Jo, för där finns mer intimitet, småprat, känslor. Givetvis är det skillnad på kvinnor och kvinnor. Jag skriver enbart min åsikt och den erfarenhet som jag har.
Citera
2016-09-20, 21:08
Bannlyst
Det är inte jag heller men så är jag 40+ också. Men nog saknar jag den där tiden när man var mellan 16 och 20. Då ni! Man var en helt annan människa på den tiden.
Citera
2016-09-27, 08:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Män tänder inte på det. Bara för att det är fysiskt samma sak som när en man gör det betyder inte att det är samma sak. Du fattar inte helt enkelt.

Män tänder inte på det för att de är heterosexuella. Du förstår men kommer med idiotargument för att förenkla det som redan är enkelt.

1) Kvinnor tänder inte heller på det. Det är inte en annorlunda upplevelse för kvinnor bara för att de (vi) är det motsatta könet. Det är 100% samma sak för kvinnor att suga kuk som det är för män att suga kuk mkay?

2) Kvinnor tänder inte heller på det för att kvinnor är inte sexuella varken hetero eller homo.

Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Män älskar suga och slicka fittan, precis som kvinnor älskar suga kuk.

Kvinnor har nog inte samma upplevelse som män och har också ett mindre behov av sex, deras mål med sex är att skaffa barn så småningom, därför ligger de runt i ung ålder för att skaffa erfarenhet för att senare hitta en lämplig donator för sitt barn.

Finns en anledning dom flesta äktenskap spricker kort efter kvinnan fått sitt första barn, målet är som sagt framme och mannen behövs inte längre, dock kan det hålla en bit till om mannnen är duktig och lyckas övertala kvinnan att skaffa ett barn till eller materiell lycka för kvinnan.

Dock är det bara köpa tid då kvinnans mål är att lämna mannen.

1) Varför älskar inte män att suga kuk? Om det är så roligt för kvinnor då missar ni en massa roligt genom att inte göra det också.

2) Ja kvinnor har inte samma upplevelse som män för att kvinnor är mindre, svagare, mer utsatta än män. Så för att få samma upplevelse som kvinnor måste du tänka dig att en man som är mycket större och starkare än dig tvingar dig att suga hans kuk och svälja hans sperma. Är det upphetsande för dig?

3) Ja kvinnors mål är att skaffa barn men poängen med att skaffa barn är att säkra försörjning och få uppmärksamhet. Allt som kvinnor gör är parasitiskt även att reproducera sig.

Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Att ALLA kvinnor jag varit med blivit våta och upphetsade av att suga kuk tolkar jag som att de gillar det. Ingen tjej har exempelvis blivit våt av att massera mina axlar, ser du skillnaden?

Det går inte att tolka ovanstående på något annat sätt än att dessa tjejer gillar att suga kuk. Om inga tjejer tycker om att suga kuk så låter det mycket konstigt att jag skulle vara ensam i världen om att ha träffat tjejer som gillar att suga kuk, hur får du ihop det?

Just nu ligger det nästan 10.000 annonser på bodycontact där män söker män för att suga kuk. Ha i åtanke att väldigt få kan tänka sig att söka träff med okända på internet, det talar för att en stor del män finner njutning i att suga kuk.

1) Det tror jag inte de flesta kvinnor tycker att det är väldigt äckligt att suga kuk (obviously). Men självklart kan kvinnan bli upphetsad fast hon tycker att det är äckligt det gör det ännu vidrigare. Hur skulle en man känna om han sög kuk och sen blev upphetsad av det?

2) Nej att kvinnan blev upphetsad fast hon tycker att det är äckligt gör det bara till en vidrig upplevelse.

3) Ja men vanliga hetero män vill inte suga kuk. Precis som vanliga kvinnor inte vill suga kuk.
Citera
2016-09-27, 08:51
Medlem
Babianens avatar
Här är mer belägg brahs, Most women would rather read than have sex

Citat:
Sixty-three percent of married U.S. women say they would rather do something else than have sex with their spouses, a survey indicates.

The survey by iVillage indicates some of things the married women say they would prefer to do than have sex is catch an extra hour of sleep, watch a movie or read a book.

Citat:
but 81 percent describe their sex life as predictable.

ni kan se att,

a) 63% av kvinnorna i den här undersökningen hellre ser på TV eller läser en bok än har sex med sina män.

b) 81% säger att sexet är förutsägbart aka tråkigt.
Citera
2016-09-27, 08:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Det här inlägget ovan är väldigt viktigt att förstå. De har enorma möjligheter att ha sex men ger ingenting.

1) Det ger äckel och ångest. Tänk dig att du blir bög-knullad av Ron Jeremy så är det att ha sex för kvinnor.

2) Så kvinnor är inte neutrala till sex de undviker det så mycket som de kan och ställer bara upp om de känner att de måste.
Citera
2016-09-27, 09:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RailWay1
Jag tror svaret är ganska simpelt egentligen. Tjejer är inte som killar. För tjejer är sex inte bara en aktivitet utan den involverar känslor. Finns det inga känslor så leder det inte till sex. Där har du svaret till varför de tjejer du frågat har svarar nej. För många tjejer betyder mys och förspel mycket mer än själva sexakten. Varför? Jo, för där finns mer intimitet, småprat, känslor. Givetvis är det skillnad på kvinnor och kvinnor. Jag skriver enbart min åsikt och den erfarenhet som jag har.

1) Vill du själv ligga och mysa och småprata med en annan man? Köra förspel med "Lars 48 år"? Suga hans kuk länge medan du tittar in i hans ögon?

2) Så nej kvinnor vill att mannen ska sätta igång direkt, vara klart så fort som möjligt, och sen gå och tvätta sig.

3) För kvinnor är sex som ett äckligt sexuellt övergrepp och du (män generellt) är sex-brottslingar som har tvingat dem. Det finns inte mycket som kan göra den situationen bättre eller hur?
Citera
2016-09-27, 09:20
Medlem
haha va fan...man kan inte fråga rakt ut! Du måste ju lära känna kvinnorna ffs! Men gör du det så lovar jag att du hade fått en bättre statistik på din studie!
Citera
2016-09-27, 09:27
Medlem
Bievas avatar
Tjejer och kvinnor älskar sex lika mycket som män. Sen kan jag förstå både kvinnor och män i endel förhållanden att de inte blir attraherade av sex på grund hur personerna är mot varandra eller hur förhållandet fungera.
Sex är både underbart och fantastiskt mer rätt partner. Själv skulle jag aldrig svara ja om någon bara kom fram och frågade efter sex. Även om det kanske vore en spännande upplevelse, skulle svaret som sagt bli nej. Dels på grund av att man kanske inte vet vem personen är, samtidigt ger det ett desperat intryck från personen som frågar.
Sen är det så att första gången är alltid de sämsta även om självklart spänning och känslan kan vara upphetsande. Har man en bra partner så bli sex enligt mig bara bättre och bättre när man utvecklas tillsammans och vågar göra fler saker.
Är lite tveksam till din statistik. De homosexuella "bögar" jag känner till lever som par och springer inte runt och byter partens varannan minut.
Sen är det klart att de som är Bi har större urval än hetero.
För en hetero person finns det bara 50% av människorna att välja bland. Medan en bisexuell har 100%
Citera
2016-09-27, 09:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joffen87
haha va fan...man kan inte fråga rakt ut! Du måste ju lära känna kvinnorna ffs! Men gör du det så lovar jag att du hade fått en bättre statistik på din studie!

Jag har känt kanske 3 kvinnor i mitt liv som har gillat sex av 2-300.

Citat:
Ursprungligen postat av Bieva
Tjejer och kvinnor älskar sex lika mycket som män. Sen kan jag förstå både kvinnor och män i endel förhållanden att de inte blir attraherade av sex på grund hur personerna är mot varandra eller hur förhållandet fungera.
Sex är både underbart och fantastiskt mer rätt partner. Själv skulle jag aldrig svara ja om någon bara kom fram och frågade efter sex. Även om det kanske vore en spännande upplevelse, skulle svaret som sagt bli nej. Dels på grund av att man kanske inte vet vem personen är, samtidigt ger det ett desperat intryck från personen som frågar.
Sen är det så att första gången är alltid de sämsta även om självklart spänning och känslan kan vara upphetsande. Har man en bra partner så bli sex enligt mig bara bättre och bättre när man utvecklas tillsammans och vågar göra fler saker.
Är lite tveksam till din statistik. De homosexuella "bögar" jag känner till lever som par och springer inte runt och byter partens varannan minut.
Sen är det klart att de som är Bi har större urval än hetero.
För en hetero person finns det bara 50% av människorna att välja bland. Medan en bisexuell har 100%

1) Titta på de här studierna, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) det är vetenskapligt bevisat att kvinnor som grupp är mindre intresserade av sex än män.

2) Homosexuella män är den grupp som har flest partners och mest sex. Lesbiska kvinnor är den grupp som har minst.

3) Kan inte du som kvinna (för du är kvinna och inte en trans right?) berätta vad som är så underbart och fantastiskt med att ha sex med en man?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in