2015-01-03, 19:21
Bannlyst
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.
Citera
2015-01-03, 19:29
Medlem
norrlandsguldares avatar
Tjejer är intresserade av sex. Har det slagit dig att det kan vara så att de du har frågat inte är intresserade av sex med just dig?

Vidare så undrar jag vart du har fått statistiken ifrån vad gäller homosexuella mäns sexpartnersantal.
Citera
2015-01-03, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Tjejer är intresserade av sex. Har det slagit dig att det kan vara så att de du har frågat inte är intresserade av sex med just dig?

Vidare så undrar jag vart du har fått statistiken ifrån vad gäller homosexuella mäns sexpartnersantal.
Jag visste att den skulle komma. Så alla tjejer jag har frågat, vilket är ungefär ett 80-tal tjejer nu, så är samtliga ointresserade av sex med mig?

Likadana studier har gjorts på college i USA där en tjej respektive en kille frågar motsatta könet om sex. Resultat för tjejen är 80 % av killarna vill ha sex medan 0 % av tjejerna ville ha sex med killen.

Men hey, tjejer är intresserade av sex! Jo tjena...
Citera
2015-01-03, 19:40
Medlem
Denoms avatar
Tjejer är intresserade av sex men ogärna med en helt okänd man de inte vet någonting om annat än att de första orden ur hans mun var "ska vi knulla?". Är det så svårt för dig att försöka förstå varför?
Citera
2015-01-03, 19:41
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Jag visste att den skulle komma. Så alla tjejer jag har frågat, vilket är ungefär ett 80-tal tjejer nu, så är samtliga ointresserade av sex med mig?

Likadana studier har gjorts på college i USA där en tjej respektive en kille frågar motsatta könet om sex. Resultat för tjejen är 80 % av killarna vill ha sex medan 0 % av tjejerna ville ha sex med killen.

Men hey, tjejer är intresserade av sex! Jo tjena...

Haha, det var ju ett obligatoriskt svar!

Då bör du kanske fundera på vilket sätt du frågar dessa tjejer. Jag tror inte att det ligger i att tjejer har mindre sexlust än killar - snarare kan det handla om att många tjejer inte vill ha engångsligg eller addera fler män till sin lista, då det enligt många anses vara slampigt för tjejer att ligga runt. Detta har dock inget att göra med att tjejer inte är intresserade av sex.
Citera
2015-01-03, 19:43
Avslutad
Nej, nej, nej, bögar snittar inte ens i närheten av det där generellt. Man kan oftast inte heller fråga en bög om de vill ha sex och sen förvänta sig att man ska få ha sex baserat på den simpla frågan.

I övrigt tror jag du har rätt. När man letar en kille så vill man inte bara ha sex utan man söker efter andra kvaliteter.
Citera
2015-01-03, 19:44
Medlem
empoisonnes avatar
Som ovan, kvinnor är kåta och vill knulla. Dock är kvinnorna du har frågat inte kåta på just dig.

Dessutom ligger det i sakens natur att som kvinna vara misstänksam när en främling frågar om sex bara så där. Man kan råka riktigt jävla illa ut. Den tanken har aldrig slagit dig?

Och ja, sex kan vara en riktigt obekväm och smärtsam upplevelse. Särskilt när det has med någon man egentligen inte är så intresserad av.
Senast redigerad av empoisonne 2015-01-03 kl. 19:46.
Citera
2015-01-03, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Tjejer är intresserade av sex men ogärna med en helt okänd man de inte vet någonting om annat än att de första orden ur hans mun var "ska vi knulla?". Är det så svårt för dig att försöka förstå varför?
Men det funkar med bögar? Jag har själv blivit tillfrågad av en bisexuell kille och han sa själv att tjejer inte är intresserade av sex.
Citera
2015-01-03, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Som ovan, kvinnor är kåta och vill knulla. Dock är kvinnorna du har frågat inte kåta på just dig.

Dessutom ligger det i sakens natur att som kvinna vara misstänksam när en främling frågar om sex bara så där. Man kan råka riktigt jävla illa ut. Den tanken har aldrig slagit dig?

Och ja, sex kan vara en riktigt obekväm och smärtsam upplevelse. Särskilt när det has med någon man egentligen inte är så intresserad av.
Som man tänker man ju inte på det om man träffar kvinnor. Det är en helt annan sak att träffa män vs. träffa kvinnor. Man tar massa mer risker i att träffa män.
Citera
2015-01-03, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Haha, det var ju ett obligatoriskt svar!

Då bör du kanske fundera på vilket sätt du frågar dessa tjejer. Jag tror inte att det ligger i att tjejer har mindre sexlust än killar - snarare kan det handla om att många tjejer inte vill ha engångsligg eller addera fler män till sin lista, då det enligt många anses vara slampigt för tjejer att ligga runt. Detta har dock inget att göra med att tjejer inte är intresserade av sex.
Fast, antingen är man intresserad av sex eller så är man inte det? Hur kan man då vara selektiv i så pass hög grad att man tackar nej till över 80 killar?
Citera
2015-01-03, 19:55
Medlem
cajsasss avatar
http://vimeo.com/19921928

Om du inte sett denna borde du kika. En norsk som pratar med olika forskare och "vanligt folk" ang. ämnet
Citera
2015-01-03, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne

Nämen, "say what? "

Tanken har slagit mig men varför kan bögar fråga sex rakt på sak. Varför har bögar AVSEVÄRT fler sexpartner än heterosexuella killar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in