2016-09-11, 23:49
Medlem
När man besöker Artmemis hur funkar det? Betalar i entrén och byter om, duschar man tillsammans med
andra människor innan man går in till aktiviteterna?
Citera
2016-09-12, 00:28
Medlem
delfinkoftas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty69
När man besöker Artmemis hur funkar det? Betalar i entrén och byter om, duschar man tillsammans med
andra människor innan man går in till aktiviteterna?

Betalar i entrén, får en badrock och nycklar till värdeskåp och omklädningsskåp. Lås in mobil/börs i värdeskåp gå och byt om till badrock, ta en dusch (gemensam män) och sedan får man gå var man vill, förslagsvis till loungen om man vill hitta någon.
Citera
2016-09-12, 20:29
Medlem
0ldMans avatar
Har tjejerna förståelse om man är oerfaren av kvinnofolk och är nervös?

Vem tar första kontakten? Är det tjejerna som "raggar" på en när man sitter och tar en öl eller får man själv ta kontakt?

Är det ovanligt med unga besökare? Är 24 så antar att medelåldern ligger mellan 45-55.
Citera
2016-09-12, 22:58
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Många tjejer har en stor förståelse för att vi är olika och de är "inkännande". De träffar många män och lär sig nog snabbt att läsa av oss män. Om jag ska generalisera lite och ge två råd så får det bli:
- Välj en tjej som är "erfaren". Dessa har oftast mer förståelse och dessutom mer yrkesstolthet.
- Välj klubbar som LivingRoom, Golden Time, Planet Happy Garden eller Samya (med flera), som riktar in sig på lokalbefolkningen lika mycket som inresande. Där är tjejerna beroende av att ha ett bra rykte och ger förhoppningsvis bättre service. På de stora "turistklubbarna" som Artemis och Palace lever man på mässbesökare och turister (som inte kommer tillbaka så ofta), och min upplevelse är att tjejerna där är mer pushiga och att det är är bra med lite klubb-erfarenhet för att kunna hantera det så att man får det man vill ha.

Citat:
Vem tar första kontakten? Är det tjejerna som "raggar" på en när man sitter och tar en öl eller får man själv ta kontakt?
Det är olika på olika klubbar.
På Samya och Acapulco är det alltid (99.9%) männen som tar kontakten. Husreglerna säger att tjejerna inte ska ta kontakt.
På klubbar som LivingRoom och Golden Time upplever jag att tjejerna är lite mer kontaktsökande.
På klubbar som Artemis och Palace får du inte många lugna stunder i fred från raggningsförsök.

Citat:
Är det ovanligt med unga besökare? Är 24 så antar att medelåldern ligger mellan 45-55.
Nej det är inte ovanligt med 24-åringar. Medelåldern är kanske som du säger 45-55, men det innebär inte att det är ovanligt med besökare på mellan 20-30 års ålder. Dessutom så bryr sig ingen om hur gamla andra är, varken andra besökare eller tjejerna. Jag lovar!

Låt inte nervositeten hindra dig. Den kommer att gå över snabbt.

F
Senast redigerad av fkkgoer 2016-09-12 kl. 23:05.
Citera
2016-09-13, 21:04
Medlem
Citat:

Nu kommer detta låta som något från I&I-delen av Flashback men det är en sanning. 99% av tjejerna är hellre med en oerfaren och nervös kille än en full kille eller en otrevlig turk.

Brukar nämnas att man skall undvika de som jagar runt på klubben och gå med dem som låter killarna komma till sig. Det är inte riktigt sant i alla lägen dock ligger det en del i det; på de två klubbarna i Frankfurt jag gillar bäst Mainhattan och Sharks går några av mina absoluta favoriter runt och "jagar" med jämna mellanrum. En av de populäraste tjejerna på Sharks berättade för mig att hon började tjäna bättre när hon gick runt.
Inga problem att du är 24. Det kommer vara flera i din ålder om du går på en fredag eller lördag.
Citera
2016-09-16, 18:59
Medlem
Herzs avatar
Hur orolig ska man vara att råka ut för HIV smitta vid fkk besök och liknande bordeller i Tyskland? Förutsatt att man använder kondom endast vid vaginalt och analt sex.

Läser på resencionstråden och ser att folk går dit ofta och får avsugningar utan och slickar och kysser. Blir ni inte oroliga?

Jag litar inte på att tjejerna tar regelbundna könssjukdom kontroller. Hur strikt är det vid fkk besök ?

Dessutom lär östatatsbrudar löpa stor risk att vara smittade då de sålt sex miljontals gånger.

Bara några funderingar.
Citera
2016-09-17, 07:12
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Hur orolig ska man vara att råka ut för HIV smitta vid fkk besök och liknande bordeller i Tyskland? Förutsatt att man använder kondom endast vid vaginalt och analt sex.

Läser på resencionstråden och ser att folk går dit ofta och får avsugningar utan och slickar och kysser. Blir ni inte oroliga?

Jag litar inte på att tjejerna tar regelbundna könssjukdom kontroller. Hur strikt är det vid fkk besök ?

Dessutom lär östatatsbrudar löpa stor risk att vara smittade då de sålt sex miljontals gånger.

Bara några funderingar.

Att få HIV vid oralsex är enormt osannolikt, och ännu mer osannolikt vid kyssar (såvida hon förstås inte smakar blod!) så det är knappast något du behöver oroa dig för, men vill du vara 100% säker ska du förstås ha kondom på även då och undvika att kyssas.

På de större klubbarna kollas tjejerna upp regelbundet för könssjukdomar, men visst, man bör inte ta det som en garanti utan alltid använda kondom i alla fall vid vaginalt och eventuellt analt samlag.
Citera
2016-09-18, 08:30
Medlem
krillkrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Den sägs av många, bl.a. på ISG, vara den bästa klubben i Hamburg just nu, så det låter som ett bra val om ni ska till Hamburg. Skriv gärna en recension i recensionsforumet efteråt.

Lördagen innehöll ett besök på FKK Harmony. Vi har tidigare besökt Artemis och jämför med den.
Från centrala Hamburg tog det 30 minuter med bil. Byggnaden ligger relativt avskilt på "landet".

Vi kom runt kl 13 och åkte 19,30.
Jag har bara gott att säga om stället.

Stället är mycket mindre än Artemis, men det är fräschare och jag upplevde inte det som sämre att det var mindre. Det blev aldrig trångt.

I huvudbyggnaden finns en bardel,
en liten del baren består att ett rum med några spelmaskiner, sedan har du matdelen där du och tjejerna tar mat och sitter och äter. Där efter kommer flera rum där det visas sport, men där du kan sitta och prata med tjejerna. Finns även en bio med soffor och sängar. Flera låg där bak och hade aktivitet för sig medan man satt och kollade på duken.

Öl ingår, samt att de gör riktigt bra kaffe. Maten stod framme hela tiden, de bytte ut den emellanåt. Frukt finns utställt på flera platser.
Allt var fräscht och gick att äta.

De har en hyfsat stor utomhusdel med solstolar och bekväma sittstolar. Mitt på ute delen har de ett litet nybyggt hus som innehåller 3 små bastu, dusch, toalett, samt frukt och vatten.

Vid 17 började andra passet och vid 18 räknade jag till 20 tjejer som var tillgängliga. Med de tjejer som då var upptagna på rummen eller gjorde sig ordning så bör det varit närmare 30 tjejer. Så utbudet gick inte att klaga på. Många riktigt snygga tjejer och jag tror alla kan hitta någon.

Det som också var bra, jämfört med Artemis, var att tjejerna var mindre aggressiva mot dig. Du kunde sitta i lugn och ro och läsa, slappa, kolla tv utan att bli "påhoppad". Visst kom de fram men de hade en lugnare framtoning.

Vi var tre killar och med de tjejer vi gick iväg med så ingick kyssar i de 60 euro för 30 min. På Artemis fick man köpa till det.

Något som måste framhållas var övriga personalens servicenivå. Allt från hon i baren, till de som plockade disk och tvätt (killar) var riktigt trevliga och bidrog till en god stämning.

Det jag saknade var en liten pool eller jacuzzi.
Citera
2016-09-18, 08:33
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillkroll
Lördagen innehöll ett besök på FKK Harmony. Vi har tidigare besökt Artemis och jämför med den.
Från centrala Hamburg tog det 30 minuter med bil. Byggnaden ligger relativt avskilt på "landet".

Vi kom runt kl 13 och åkte 19,30.
Jag har bara gott att säga om stället.

Stället är mycket mindre än Artemis, men det är fräschare och jag upplevde inte det som sämre att det var mindre. Det blev aldrig trångt.

I huvudbyggnaden finns en bardel,
en liten del baren består att ett rum med några spelmaskiner, sedan har du matdelen där du och tjejerna tar mat och sitter och äter. Där efter kommer flera rum där det visas sport, men där du kan sitta och prata med tjejerna. Finns även en bio med soffor och sängar. Flera låg där bak och hade aktivitet för sig medan man satt och kollade på duken.

Öl ingår, samt att de gör riktigt bra kaffe. Maten stod framme hela tiden, de bytte ut den emellanåt. Frukt finns utställt på flera platser.
Allt var fräscht och gick att äta.

De har en hyfsat stor utomhusdel med solstolar och bekväma sittstolar. Mitt på ute delen har de ett litet nybyggt hus som innehåller 3 små bastu, dusch, toalett, samt frukt och vatten.

Vid 17 började andra passet och vid 18 räknade jag till 20 tjejer som var tillgängliga. Med de tjejer som då var upptagna på rummen eller gjorde sig ordning så bör det varit närmare 30 tjejer. Så utbudet gick inte att klaga på. Många riktigt snygga tjejer och jag tror alla kan hitta någon.

Det som också var bra, jämfört med Artemis, var att tjejerna var mindre aggressiva mot dig. Du kunde sitta i lugn och ro och läsa, slappa, kolla tv utan att bli "påhoppad". Visst kom de fram men de hade en lugnare framtoning.

Vi var tre killar och med de tjejer vi gick iväg med så ingick kyssar i de 60 euro för 30 min. På Artemis fick man köpa till det.

Något som måste framhållas var övriga personalens servicenivå. Allt från hon i baren, till de som plockade disk och tvätt (killar) var riktigt trevliga och bidrog till en god stämning.

Det jag saknade var en liten pool eller jacuzzi.

Tack för att vi äntligen får en bra recension från det här stället. Hur var det med avsugningar utan gummi?
Citera
2016-09-18, 12:31
Medlem
crippas avatar
Det bästa lilla horhuset i Te.... förlåt Tyskland. Helt oslagbart!
Citera
2016-09-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Att få HIV vid oralsex är enormt osannolikt, och ännu mer osannolikt vid kyssar (såvida hon förstås inte smakar blod!) så det är knappast något du behöver oroa dig för, men vill du vara 100% säker ska du förstås ha kondom på även då och undvika att kyssas.

På de större klubbarna kollas tjejerna upp regelbundet för könssjukdomar, men visst, man bör inte ta det som en garanti utan alltid använda kondom i alla fall vid vaginalt och eventuellt analt samlag.

Hur är det med andra könssjukdomar och oralsex och kyssar? Vilka kan man få och hur stor risk och finns det sätt att skydda sig och finns det i värsta fall om det inträffar botemedel....

Tycker ju att tjejerna borde ta stor risk när dom gör detta men riskerna kanske är överdrivna....
Citera
2016-09-19, 05:54
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Hur är det med andra könssjukdomar och oralsex och kyssar? Vilka kan man få och hur stor risk och finns det sätt att skydda sig och finns det i värsta fall om det inträffar botemedel....

Tycker ju att tjejerna borde ta stor risk när dom gör detta men riskerna kanske är överdrivna....

Tjejerna är förstås medvetna om riskerna, men de testas ändå regelbundet för säkerhets skull, eftersom risken för könssjukdomar må vara liten, men inte helt utesluten.

/Medlemmen BlueStar

------------------------------

Fördjupad diskussion om de rent medicinska riskerna, hur könssjukdomar sprids etc. ska tas här:

https://www.flashback.org/sok/oralsex?f=97
https://www.flashback.org/sok/kyssar?f=97

/Moderatorn BlueStar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in