2016-07-28, 00:18
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
De är klart trevligast. Avslappnade, pratar gärna och ser glada ut.

När man ser dessa äldre tyska män som är stammisar på FKK:s tänker jag att sämre kan man ju ha det som pensionär. Tänk att i 70-årsåldern knulla 20-åriga snygga rumänskor varje vecka.
Citera
2016-07-29, 04:11
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
När man ser dessa äldre tyska män som är stammisar på FKK:s tänker jag att sämre kan man ju ha det som pensionär. Tänk att i 70-årsåldern knulla 20-åriga snygga rumänskor varje vecka.

En död i skönhet.
Citera
2016-07-29, 04:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Dom flesta brukar nog hålla sig lite för sig själva och kanske inte alltid vara så samtalsbenägna... Men det är klart, hör man någon babbla svenska... så är det väl bara till att säga hej och se vad som händer.
Det är väl lite löjligt att besökarna inte snackar med varandra? De vet ju alla varför de går dit och har ju inget att skämmas för. Det är väl bara att fråga vilken tjej de gillade bäst och att snacka om annat som passar i ett horhus?
Citera
2016-07-29, 14:33
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Det är väl lite löjligt att besökarna inte snackar med varandra? De vet ju alla varför de går dit och har ju inget att skämmas för. Det är väl bara att fråga vilken tjej de gillade bäst och att snacka om annat som passar i ett horhus?

Bastun är ett bra ställe att inleda konversation. Man kan ju kolla om någon vill prata och är stammis så man kan få rekommendationer.
Citera
2016-07-30, 22:31
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pethom

Det är lite olika. De allra flesta väljer att hålla sig lite för sig själva.
Men jag upplever att de tyska stammisarna ofta sitter och snackar ett par stycken tillsammans.
För egen del har jag haft en del "kompisar" som varit givande samtal.
Citera
2016-07-31, 22:12
Medlem
Jag tänkte passa på att besöka Artemis om en vecka. Men vilka dagar är bäst att besöka Artemis och vilka tider passar bäst under dygnet? När brukar dom snyggaste tjejerna finnas på plats? Hur brukar ni, vana besökare, lägga upp ett besök? Jag är lite rädd att jag ska råka ut för Sharks eller vad dom kallas. Ska man helt enkelt bara ignorera alla till en början? Helst vill jag ju se alla tjejer innan jag väljer Alla tips är välkomna.
Citera
2016-07-31, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blabarxxx
Jag tänkte passa på att besöka Artemis om en vecka. Men vilka dagar är bäst att besöka Artemis och vilka tider passar bäst under dygnet? När brukar dom snyggaste tjejerna finnas på plats? Hur brukar ni, vana besökare, lägga upp ett besök? Jag är lite rädd att jag ska råka ut för Sharks eller vad dom kallas. Ska man helt enkelt bara ignorera alla till en början? Helst vill jag ju se alla tjejer innan jag väljer Alla tips är välkomna.

Jag skall till Berlin nästa vecka och kommer då gå Onsdag som är enda kvällen med underkläder. Gillar verkligen att de har något på sig och inte helt nakna. Sexigt som fanken på Onsdagar, enligt mig!
Tisdag är nog värt också då det är Barbecue utomhus om det är finväder!!

Sharks får du vänja dig vid. Kommer lysa i ditt ansikte att du är n00b och det är första gången du ser så många tjejer. Spelar inte så stor roll även om du skulle tycka att de flesta tjejerna inte är några direkta 9-10r (smaken är ju olika där), så kommer bara antalet nakna/underkläder och stämningen göra sitt. Nästan omöjligt att inte ha det facet som svensk första gången...

Säg bara "No not right now!". Säg aldrig ja/maybe till om de frågar "Ok maybe later??????". Då kommer de ligga på dig som fan.

Sen kör bara! Finns inte så mycket mer att veta kring detta. Det pirrar i magen hos de flesta som går dit, det är lite av grejen och upplevelsen. Ett äventyr du helt enkelt inte är van vid!
Citera
2016-08-01, 00:02
Medlem
Citat:

Jag är verkligen ingen erfaren besökare men kan dela med mig hur jag ser på det.

Gå dit på eftermiddagen för att stana över kvällspasset som börjar typ 19 då fler tjejer dyker upp. Börja med att artigt avvisa tjeerna som erbjuder sex tills du hunnit bekanta dig med lokalen och utbudet. Hittar du inget klockrent val vänta då hellre in kvällen. Vill du ha det lugnare håll dig då i relaxen och undvik stora baren. Försök att själv leta upp och välj någon tjej snarare än gå på de som flyger på dig. Undvik om möjligt mässdagar i Berlin då det kan bli packat med köer till rummen som följd. Gå igenom med tjejen i fråga noga vad du önskar och priset innan du går till rummet. Känns det inte bra vid förhandlingen avbryt då på ett artigt sätt.

På onsdagar har som sagt tjerna något på sig och är inte helt nakna. Annars fungerar väl vilken dag som helst men räkna med fler tjejer och killar på helgen. Om det inte är mässa.
Citera
2016-08-01, 00:28
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:

Det är lugnare på eftermiddagarna. Då är det lite färre tjejer men också sådana som bara jobbar dagspass. En del äldre stamkunder också. Kom dit tidigt och utforska stället. Simma i utomhuspolen, testa jacuzzin ute, basta i bastun på gården. Svep förbi baren och ta en Cola och spana in utbudet. Blir tjejerna för påflugna så gå ner en trappa till relaxen eller ut på gården.

Jag föredrar att komma tidigt på eftermiddagen och dra hem till hotellet kl 22-23. Vid det laget har jag hunnit med 3-4 tjejer. Du kommer aldrig hinna se alla tjejer samtidigt men eftersom du antagligen går upp på rummet flera gånger under kvällen så gör det inte så mycket om du går på en mina. Jag går oftast 2-3 dagar i följd för att minska pressen att alltid behöva välja helt rätt tjej.

Gå inte upp på rummet med första bästa tjej som hoppar på dig. Välj hellre henne än att hon väljer dig. Börja prata med någon som faller dig i smaken. Ett säkert knep för att köra bort oönskade tjejer är att säga ut du precis varit uppe på ett rum och behöver återhämta dig. Då brukar de gå direkt.
Citera
2016-08-20, 06:44
Medlem
krillkrolls avatar
Vi var ett gäng nere på Artemis i maj och blev mycket nöjda! Då flög vid ned för en helg. Nu funderar vi att bila ned till Hamburg från Gbg och gå på Harmony. Tankar eller tips om det?
Citera
2016-08-20, 07:07
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillkroll
Vi var ett gäng nere på Artemis i maj och blev mycket nöjda! Då flög vid ned för en helg. Nu funderar vi att bila ned till Hamburg från Gbg och gå på Harmony. Tankar eller tips om det?

Den sägs av många, bl.a. på ISG, vara den bästa klubben i Hamburg just nu, så det låter som ett bra val om ni ska till Hamburg. Skriv gärna en recension i recensionsforumet efteråt.
Citera
2016-08-20, 09:38
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillkroll
Inte alls så dum idé. Harmony är ett trevligt ställe med lugn och fin stämning.
Det är nog rätt gott om stamgäster där, men det upplevde inte jag som ett problem.

Se till att bo en bit norr om Harmony, så har ni Atmos och Babylon inom hyfsat avstånd, som backup.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in