Citat:
Ursprungligen postat av
blabarxxx
Jag tänkte passa på att besöka Artemis om en vecka. Men vilka dagar är bäst att besöka Artemis och vilka tider passar bäst under dygnet? När brukar dom snyggaste tjejerna finnas på plats? Hur brukar ni, vana besökare, lägga upp ett besök? Jag är lite rädd att jag ska råka ut för Sharks eller vad dom kallas. Ska man helt enkelt bara ignorera alla till en början? Helst vill jag ju se alla tjejer innan jag väljer

Alla tips är välkomna.
Jag skall till Berlin nästa vecka och kommer då gå Onsdag som är enda kvällen med underkläder. Gillar verkligen att de har något på sig och inte helt nakna. Sexigt som fanken på Onsdagar, enligt mig!
Tisdag är nog värt också då det är Barbecue utomhus om det är finväder!!
Sharks får du vänja dig vid. Kommer lysa i ditt ansikte att du är n00b och det är första gången du ser så många tjejer. Spelar inte så stor roll även om du skulle tycka att de flesta tjejerna inte är några direkta 9-10

r (smaken är ju olika där), så kommer bara antalet nakna/underkläder och stämningen göra sitt. Nästan omöjligt att inte ha det facet som svensk första gången...
Säg bara "No not right now!". Säg aldrig ja/maybe till om de frågar "Ok maybe later??????". Då kommer de ligga på dig som fan.
Sen kör bara! Finns inte så mycket mer att veta kring detta. Det pirrar i magen hos de flesta som går dit, det är lite av grejen och upplevelsen. Ett äventyr du helt enkelt inte är van vid!